Jump to content

linek86

Members
  • Content Count

    863
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by linek86

  1. linek86

    Bare barnemat?

    Bra innlegg, jeg er førskolelærer å kunne ikke vært mere enig! En variert matpakke er det beste for ALLE!!!
  2. Takk!! Den er fra HM, faktisk!
  3. Matglad som jeg er... Det beste jeg kan få, må være.. -Hjemmelaget Red curry suppe med grønnsaker og kylling -chili, hvitløk og lime marinerte scampi med avokado, mango, rødløk og tomat salat (kan kun spise dette) elr. Ha ris ved siden av:) - Karbonadeig og søtpotet/potet grateng med god salat:)
  4. linek86

    Julegaver

    Min nærmeste familie hadde heldigvis klare ønsker i år, å det er veldig greit! Til besteforeldre blir det alltid et stort norgesglass med hjemmelaget Musli elr. biscotti og en stor pose god julekaffe! Det faller alltid i smak! Meg og mine venniner skal ikke kjøpe gaver til hverandre, vi arrangerer heller en hyggelig julemiddag før alle reiser hjem for jul!
  5. linek86

    Solarium

    Ok, heldigvis tar jeg ikke mye sol..så satser på at jeg ikke får solskader! Men tror nok mange tenker slik, at det skjer vel ikke meg..får vel bare vente å se, rett og slett! (Krysser fingerne for at jeg slipper) :cool:
  6. linek86

    Solarium

    Jeg tar solarium et par ganger i løpet av vintern for å ikke blir helt gjennomsiktig... Jeg får veldig fort farge, så er kun 20min som trengs på min kropp en sjelden gang!! Tror ikke det skader, ingen tror jeg er 26år.. så tror ikke solingen min har gjort at jeg ser noe aldre ut!! ;P heheheh...
  7. Jeg er en av de som er der med deg og de bros`a!
  8. Hmmmm...kan være at det står i pounds på det ene stedet og kg det andre?! Du er sikker på at det i kg?
  9. Jeg har alltid Tunfisk og mais stående på jobb, slenger på litt krydder og litt sukkerfri ketchup. Eller lage opp en del proteinpannekaker som man ikke trenger noe syltetøy på. En pakke skinke, avokado og noe frukt. Cottage cheese med syltetøy og banan og nøtter Boks makrell i tomat, noe frukt. Cottage cheese, yoghurt, og frukt blandes
  10. I ukedagene lager jeg: priteinfluff med fryste bær og proteinpulver, cottage cheese med frukt elr. Bær, kesam med vanilje og bær, fluff av hvitter og protein. I helgen spiser jeg alltid litt godis men holder meg som regel til nøtter, en proteinbar, druer, dadler, popcorn, yoghurt is med varme bær:)
  11. Jeg har 2 oppskrifter, en enkel og kjapp og en som er litt mere komplisert! Enkel oppskrift: 2 egg 30gram protein (jeg bruker nøytral og vanilje) Litt bakepulver Fry light (til steking) Steker på middels varme "komplisert" oppskrift 1egg og 2 hvitter 4 ss mandelmel elr. Havegryn 1/2 fiberhusk Bakepulver 2 ss cottage cheese (så blir litt klumper i pannekakene) Litt søtningsmiddel Og litt melk elr. Vann La svelle 10 min Og stek i Fry light
  12. Jeg har gått til en ostiopat nå 2 ganger pga. Smerter i skuldra. Jeg har fått vondt i skulderen etter brystpress (i maskin) og benkpress. Etter 2 timer merker jeg stor forskjell. Skal ha min siste time på fredag og etter et par dager skal jeg prøve å trene press øvelser igjen for å se forbedring. Håper virklig at jeg da er kvitt plagene.
  13. Kyllingnuggets Kylling filet (skjørt i passe store biter, pleier å ta en filet i 4-5deler) Egg (knuses i en bolle og vispes) Fin Knuste mandler,( brød smuler)salt, pepper, permesan og toscanakrydder (blandes på en tallerken) Filten vendes i egg og så i den tørre blandingen. Stekes på middels varme i panna elr. I ovnen på bakepapir (grill og 200) tar man de ovnen er det en fordel å snu de ettterhvert og sett på 225 grader det siste min.
  14. Jeg pleier å krydre fileten med urtesalt, hvitløk, pepper, og sprut litt sitron over. Stek kylling filet på bakepapir i ovnen, jeg bruker grill (vifte og sånn tagger over) og 200grader, tar ca. 15min i ovnen (hvis man deler filten på langs tar det ikke 10min en gang. Mmmmm...
  15. Proteinpannekaker: 2 egg 20g protein 3 ss mandelmel litt bakepulver og vann Stekes i panna med litt fry ligth og serveres med det man ønsker! En av mine andre frokost favoritter er: Tunfisk 2 egg Grønnsaker av eget ønske (jeg bruker: vårløk, paprika, tomat, squash) Stekes i panna, krydre og serveres med litt sukkerfri ketchup Frokost smoothie: 1/2 boks cottage cheese 1/2 banan 150g frossene bringebær liten neve mandler litt sukrin/splenda mixes i blenderen og nytes vann
  16. linek86

    Motivasjon!

    For en form! You look stunning!!
  17. Jeg bruker veldig lite sminke generelt, kun litt concealer, rouge, mascara og øyebrynspenn. Tar meg kanskje 3 min å sminke meg. Trener jeg på morningen, tar jeg kun på mascara så jeg føler meg litt mere våkne i hvertfall ;P
  18. Rå form på deg!! ;)

    1. Forsvarsfrue

      Forsvarsfrue

      Enig med du =)

    2. Fjeldmann

      Fjeldmann

      tok båda twå. Forkastet mange kommentarer før jeg skrev den politisk korrekte kommentaren der nå;)

    3. Forsvarsfrue
  19. Jeg merker jeg liker denne tråden, ganske godt!!! :cool:
  20. Har faktisk sett at det er flere som er sukkerfrie, mins den fra Toro også er sukkerfri!!
  21. [quote name=")' date=' post: 378634, member: 9488&quot]Sorry for å mase i en gammel tråd, men noen som har tips til en slags marinade til kylling uten å bruke olje? Synes det blir litt tørt med bare krydder Jeg legger mine ofte i soyasaus, lime, hvitløk. Ellers så steker jeg aldri kyllingfileter i panna, jeg tar de i ovnen på grill på 180-200grader (vifte med grill element) Og da kryddrer jeg bare med krydder etter eget ønske, en sprut sitron/lime over og inn i ovnen (ca10min) Varierer fra ovn til ovn, men de er ferdig når kommer saft ut av kyllingen!
  22. Mager kesam og vanlig cc, forøyeblikket har jeg mager cc (takket være at boksene er så like) Vanlig cc er utentvil BEST!!
×
×
  • Create New...