Jump to content

vesen

Members
  • Content Count

    975
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vesen last won the day on February 28 2016

vesen had the most liked content!

About vesen

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 12/09/1982

Profile Information

  • Gender
    Kvinne

Recent Profile Visitors

1206 profile views
  1. Det er fullt mulig å ha smerter flere steder samtidig, dette må være tilfeldig.
  2. Observerte 3 unge gutter på butikken, de skulle kjøpe chips og diskuterte hva de skulle velge. Da kom det fra han ene: vi må i hvert fall ta en uten palmeolje, for det er det masse karbohydrater og dritt i!
  3. Enig med han over her at en kan beregne som en ferie i Norge, med en dollarkurs på rundt 9kr er ikke USA lenger særlig billig for oss nordmenn. Det som kan være lurt å tenke på angående LA er beliggenhet på hotell, og hvor dere har tenkt å oppholde dere. Avstandene i LA er enorme, og en kan fort bli sittende leeeenge i trafikken i rush-tiden. Jeg liker veldig godt LA og har vært der flere ganger. Kan anbefale Universal Studioes - parken som er veldig bra, og ligger ganske sentralt. Venice beach må oppleves, og Santa Monica beach er gøy fordi du vil kjenne deg igjen fra x antall filmer og tv- serier. Dersom dere er musikkinteresserte kan det være gøy å få med seg en konsert i Hollywood bowl, eller en konsert på legendariske Wiskey a go go. Lei hester og guide, og opplev Hollywood hills på hesteryggen! Oh, the memories... Byen har i grunnen alt.
  4. vesen

    Dagens Glade

    Nådde 3-sifret knebøy i går kveld, det var så stort at det er både gårsdagens og dagens glade!
  5. vesen

    Dagens Glade

    Herregud så fiiint!
  6. Frokost: smoothie og proteinkaffe, har alltid hatt dårlig matlyst om morgenen men trenger kalorier, derfor flytende mat. Lunsj er ofte kvarg eller yoghurt og frukt/grønt (varierer) eller grovt rundstykke med ca 100g makrell eller ordentlige fiskekaker, eller egg i ulike varianter. Middag er oftest villfisk, lam eller vilt med poteter, smør eller saus og grønnsaker. Kvelds varierer veldig, men er ofte middagsrester eller gode supper laget på hjemmelaget kraft. Snacks/mellomåltider har jeg skjelden behov for da jeg spiser meg god og mett til alle måltider. Ikke veldig fitness, men mat av god kvalitet med god smak, gjerne kortreist og helst vilt eller økologisk. Ingen lettprodukter, lite sukker og gode fettkilder.
  7. vesen

    .

    Koss deg, sopp er digg
  8. vesen

    .

    Det er ikke nødvendig å forkoke/steke. Det er selve varmebehandlingen som ødelegger stoffene, de går ikke ut i vannet/sausen om det er det du mener.
  9. Da er de nødt for å finnes i din størrelse et sted, fortsett og let Min erfaring er at de er litt store i størrelsen, du kan nok trygt gå ned en størrelse, særlig om du velger en av de elastiske modellene.
  10. De finnes fortsatt og er å anbefale! Kjøpte 3 par Levis` curves i USA i sommer, så det bør være mulig å få tak i på nett
  11. Fastlegen min har anbefalt meg å ta 15 minutt sol i uka for vitamin D. Er det ok å bruke de billigste solene for dette formålet? (Jeg er overhodet ikke interessert i å bli brun!)
  12. Hva er i veien med å bruke wriswraps på benkpress? Om behovet er der ser jeg virkelig ikke problemet?
  13. Til tross for at jeg spiser 2-3 bananer daglig, har jeg faktisk ikke noe mer magefett enn denne blogg-dama. Feit blir en av innaktivitet samtidig som en spiser mer enn en forbrenner, ikke av en bestemt type mat.
×
×
  • Create New...