Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

For ei dame synes jeg hun over er nærmest perfekt. Litt hofter og ikke for mye vinger og biceps. NOT nice i mine øyne.

Mitt ideal er han her :

MAKAN. Poster bilde av en kar... Hva skjer.... haha

Det er det som er problemet med å være treningsfiksert. Det er vanskelig å fortelle folk som ikke trener hvorfor man snur seg etter en mann selv om man er straight som bare rakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SooSHOWoff
Det er det som er problemet med å være treningsfiksert. Det er vanskelig å fortelle folk som ikke trener hvorfor man snur seg etter en mann selv om man er straight som bare rakkern.

Nå har jeg tilgode å snu meg etter en mann. Du er ikke litt som han ene i Dum og dummere ?

Et par går nedover gata, Mann og ei dame.

Begge de tullegutta snur seg etter de.

Han ene sier : Oj oj. Se på rumpa på den der.

Den andre : Ja HAN må trene endel ;) haha

Kanskje jeg bare ikke har kommet like langt i galskapen. Men poste bilde av en kar er vel på god vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SooSHOWoff
Pfft! Du har kommet lenger - jeg surfer ikke etter bilder av menn ;)

Her må jeg komme med en forklaring. hahahaha

Jeg opprettet en lukket side angående trening på FB. Med jenter og gutter. Klagde litt på at det kom ut litt mye damebilder. Så da måtte jeg finne et par menn og. Høres troverdig ut....LER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det som er problemet med å være treningsfiksert. Det er vanskelig å fortelle folk som ikke trener hvorfor man snur seg etter en mann selv om man er straight som bare rakkern.

Hahah, enig her. Når jeg ser en veldig veltrent kar gående, så ser jeg litt ekstra og tenker "satan han har brukt tid på treningen sin"

Kompisen min som ikke trener brøler ut "faen er du homo eller se på gutter liksom" men jeg bare sier det at sånne mennesker gir meg motivasjon til å forsette å trene. Kameraten min få si hva han vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min som ikke trener brøler ut "faen er du homo eller se på gutter liksom" men jeg bare sier det at sånne mennesker gir meg motivasjon til å forsette å trene. Kameraten min få si hva han vil :D

Da får du spørre hva det gjør ham...du henger jo med folk du vet er straighte, mens han henger med folk han mistenker for å være homo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orket ikke lage en egen tråd for dette, men så dere Bjørgen i kveld! Damn girl!

978x.jpg

dem ser helt fantastisk ut begge to :wub: men må bare fortelle det morsomme med disse kjolene.. dem var tilpasset på forhand, og alle trodde Bjørgen skulle vinne, derfor var gullkjolen egentlig til Bjørgen og den sorte til Johaug.. husker det var mye kritikk i se og hør bl.a. pga. kjolen som var alt for stram til Bjørgen osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...