Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

hehe...det er fysikken å poste dagen etter han ble utestengt for 9 måneder ;)

Hehe, sant nok. Orker ingen stor diskusjon om han er/var ren eller ikke, men bildet jeg postet er fra UFC 141 weigh ins hvor han fikk godkjent dopingtest og konkurrerte :)

Om man kan stole på det han sier, er jo så klart helt usikkert, men det han sier selv i forhold til utestengelsen han akkurat fikk er følgende: I aggravated an old rib injury on my left side. My doctor prescribed, and I accepted, an anti-inflammatory medication that was mixed with testosterone. I was completely unaware that testosterone was one of the ingredients in the medication. Although I was unaware, I do realize it is my job to know what I am putting into my body.”

http://www.sherdog.com/news/news/Alistair-Overeem-Officially-Withdraws-from-UFC-146-Blames-Failed-Test-on-Prescribed-Medication-42123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig at de skal dopingteste folk hele jævla tia, hadde gledet meg som faen til den kampen helt siden han slo Bork Laser.

Stort sett alle i MMA og andre kontaktsporter bruker *noe* for å komme seg gjennom skader og overtrening. Men...likhet for loven. Selv skulle jeg gjerne sett en liga der de kun testet etter smertestillende, amfetamin og kokain og resten var fritt frem - jeg vil ha action og underholdning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...