Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det noen jenter her inne som har erfaring med å kombinere hard styrketrening med yogaøvelser eller pilates for å få "lengre og slankere" muskler som det sies..?

En muskel kan ikke bli lengre og slankere. Den kan bare bli større og mindre ( kall det gjerne slankere om du vil det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes seriøst det er synd at fyren er død. Han var en vanvittig artig kar, elsket å spille opp stereotypen sin, og han hadde ikke minst den sykeste fysikken jeg noen gang har sett. Bør være et forbilde og en inspirasjon for mange!

Virkelig? Du mener en død dopmisbruker bør være et forbilde og en inspirasjon?

9f7xf22zo2szod29bocc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde denne tråden het POST DEN IDEELLE FYSIKKEN:

Hvordan personen er som person, hva han gjorde, drev med, har sagt, har gjort og ikke gjort har ingenting med tråden å gjøre. Her er det BARE fysikk det er snakk om.

Syns personlig Zyzz har en RÅ fysikk og skjønner utrolig godt at gutter syns det er den ideele fysikken. Forbilde, derimot, er noe helt annet, det går jo ikke bare på fysikken. Uansett er jeg lei av at man skal dømme hverandres forbilder og fysikker og si at herregud du er teit som har han eller hun som forbilde. Det er da en helt personlig mening. Og alle må få lov til å like akkurat den de vil. Hvis jeg hadde sagt at jeg hadde mora mi som forbilde hadde det vært noen som hadde sagt at jeg er teit fordi hu.. blablabla.

Stay on topic a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...