Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Jeg skriver fordi jeg har en mening om noe og uttrykker den. Du skriver jo bare for å rakke ned på at andre skriver sin mening hele tiden. Det er ikke få tråder du har skrevet poster som er til hensikt å rakke ned på for eks meg. Vær glad jeg ikke gidder å rapportere det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Skal du som som utelukkende skriver for å flest mulig posts kreve at andre skriver "on topic" ? Hah!

Mitt bidrag:

images?q=tbn:ANd9GcTUr_SS5beBRSHfkBQzGIWfkfu2m-yroUuFJ1xAdLWsqBWEXDyf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver fordi jeg har en mening om noe og uttrykker den. Du skriver jo bare for å rakke ned på at andre skriver sin mening hele tiden. Det er ikke få tråder du har skrevet poster som er til hensikt å rakke ned på for eks meg. Vær glad jeg ikke gidder å rapportere det enda.

Du vet man automatisk taper en krangel om man hevder en person "Bare" gjør X "alltid"? Av mine 1800 something innlegg, er det nok en del som rakker ned på det ene og det andre, men jeg vil hevde at det aldri er ufortjent eller grunnløst. Hvis du virkelig føler jeg bare rakker ned på folk, rapporter i vei, like I give a shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Du mener en død dopmisbruker bør være et forbilde og en inspirasjon?

9f7xf22zo2szod29bocc.jpg

Artig. Nei, jeg synes ikke Zyzz skal være et forbilde fordi han brukte steroider. Du leste åpenbart ikke det jeg skrev eller hadde til hensikt å misforstå uansett.

Jeg synes Zyzz kan være et forbilde fordi han ga fullstendig f og var så lite selvhøytidelig som det går an. Han syntes det var kult å spille på stereotypen sin og rett og slett være klovn, og inne blant alle i treningsverdenen som tar seg selv så latterlig seriøst var det i sin tid et friskt pust.

At en person er forbilde for noen innebærer ikke at man aper etter eller stiller seg bak alt denne personen gjør. DET hadde vært full retard (eller potato, om du vil). Når jeg tenker Zyzz, så tenker jeg ikke steroider, jeg tenker lite selvhøytidelig klovn med sans for humor som har en vanvittig rå fysikk. Det synes i hvert fall jeg er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Fortsett å ro, Kjetil... du kommer deg ikke unna at du idoliserer en kjent boler. Men å bruke litt steroider er tydligvis ikke en big deal blandt skribentene på fitnessbloggen, ref. Robert Eilertsen.

Seriøst? Hva har Eilertsen med dette å gjøre? Den saken er vel langt forbi.

Om zyzz brukte steroider, værsegod..

Folk kan uansett se opp til fysikken og væremåten!

Leste du var yrkesmilitær.. Så når folk vil bli dette så skal folk si "ser du opp til drapsmenn?" "idoliserer du krig?"

(for å ha mitt på det rene, jeg har ingenting imot militæret osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å ro, Kjetil... du kommer deg ikke unna at du idoliserer en kjent boler. Men å bruke litt steroider er tydligvis ikke en big deal blandt skribentene på fitnessbloggen, ref. Robert Eilertsen.

Du aner jo ikke hva å ro er om du mener Kjetil driver med det i innlegget sitt. Stikk av forumtroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å ro, Kjetil... du kommer deg ikke unna at du idoliserer en kjent boler. Men å bruke litt steroider er tydligvis ikke en big deal blandt skribentene på fitnessbloggen, ref. Robert Eilertsen.

Haha, jeg må le. Om jeg brukte steroider og så ut slik jeg gjør i dag, så hadde jeg faen meg vært FLAU. Hva er det du prøver å oppnå ved å komme inn her og spre drit og beskylde folk for steroidebruk? Skal du bare lage kvalm og helvete, kan du stikke rakt tilbake til Treningsforum igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...