Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stort sett alle i MMA og andre kontaktsporter bruker *noe* for å komme seg gjennom skader og overtrening. Men...likhet for loven. Selv skulle jeg gjerne sett en liga der de kun testet etter smertestillende, amfetamin og kokain og resten var fritt frem - jeg vil ha action og underholdning ;)

sånn er det vel faktisk på mange områder? kun sentralstimulernde de blir testet for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Stort sett alle i MMA og andre kontaktsporter bruker *noe* for å komme seg gjennom skader og overtrening. Men...likhet for loven. Selv skulle jeg gjerne sett en liga der de kun testet etter smertestillende, amfetamin og kokain og resten var fritt frem - jeg vil ha action og underholdning ;)

Så se gamle Pride da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det vel faktisk på mange områder? kun sentralstimulernde de blir testet for?

NHL og NFL tester vel kun etter smertestillende og stimulerende midler, tror jeg. Baseball har jo lang tradisjon med å svelge "røde, meksikanske sukkertøy" selv *under* kampene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NHL og NFL tester vel kun etter smertestillende og stimulerende midler, tror jeg. Baseball har jo lang tradisjon med å svelge "røde, meksikanske sukkertøy" selv *under* kampene ;)

Baseball har forbedret testingen veldig siden begynnelsen av 2000-tallet. Nå skal det godt gjøres at noen kommer unna. Snart skal de implementere testing for HGH også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmekroppen min er umulig og nå uansett. Skulle vært 10 cm lavere,- og det er vanskelig gitt. Resten av kroppen vet man jo man kan gjøre hva man vil med, hvis man ønsker og vil legge inn den nødvenidge trening, tid og penger,- men LENGDE på ben, armer og overkropp...Verre med det gitt....De 10cm kunne vært fordelt, 2 cm overkropp, 4 cm legger og 4cm lår. Om vi så hadde tatt 4 cm fra ØVERSTE del av lår, tatt bort 2cm av overkroppen i "navleregion";- så hadde problemområder forsvunnet med det samme...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baseball har forbedret testingen veldig siden begynnelsen av 2000-tallet. Nå skal det godt gjøres at noen kommer unna. Snart skal de implementere testing for HGH også.

Spillerorganisasjonen i NFL satt seg på bakbeina, så der blir det nok ingen testing med det første..... Alle hadde blitt tatt, det hadde ikke vært noen liga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

se på CFL, så finner du ut av det :p

Hørtes ikke noe gøy ut *ler* Jeg er så pragmatisk og egoistisk at jeg sier det rett ut at jeg vil se større, sterkere og raskere friker for hvert år. Eneste stedet det er et unntak for det (som jeg kommer på) er lettvektskampsport, der det blir et sinnsykt tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]11842[/ATTACH][ATTACH=full]11843[/ATTACH][ATTACH=full]11845[/ATTACH][ATTACH=full]11846[/ATTACH]

[ATTACH=full]11841[/ATTACH][ATTACH=full]11844[/ATTACH][ATTACH=full]11847[/ATTACH]

Ashley Horner og Vanessa Tib har begge ein fysikk eg drømmer om !! Om litt skal eg og sjå sann ut :rofl:

Bildene av Pavel Ytjhall er vel da virkelig Heidi Vonka Koi?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare forskjellige definisjoner av "klump" *ler* Jeg ser på alle som unektelig bruker aas som "boleklumper", så var vel der jeg feiltolket deg :)

En boleKLUMP for meg er f. eks Ronnie Coleman, syntes ikke har ser bra ut i det hele tatt, men så har du en annen som tar steroider da, som ser bra ut i Phil Heath. Selvom begge er helt enormt svære!

Men lov å feiltolke:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...