Jump to content

AdelH

Members
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

  1. Denne da; http://www.trening.no/treningstips/11576.o2.html Jeg har sett mye på rykk og støt øvelser/teknikker i det siste, og synes det ser så enkelt ut, men jeg vet også at det er en øvelses sak jeg må ta først. Fikk knebøy tanga over hodet her om dagen, og det har jeg aldri fått til. Lille meg men det var utrolig moro å få det til. Og det er dette jeg vil gjøre mer av kjenner jeg.
  2. Noen som vet om ett? Er så lite sånt rundt her at man må nesten prøve selv.
  3. Tangen har også ei som driver på Hun jobber på Exhale i tillegg
  4. Hei igjen Jeg la inn under musklene i november. Først var det ubehag når jeg kjørte bryst(lett), men nå har det begynt å komme under hver økt. Uansett om jeg trener bryst eller rygg... Smerten som kommer er som muskelverk. Ikke noe ubehag når jeg klemmer på brystet. Noen som har opplevd lignende?
  5. Har trent på og av siden 2006 har 3 barn, og da er det ikke alltid like lett å trene når man vil. Noen som er heldige sånn(y) mens andre må jobbe enda mer for det
  6. Har også begynt med step på pall. Dette er også noe jeg har godt av siden høyrebein er svakt i forhold til venstre og det svir godt bak.
  7. Kjører mest liggende lårcurl, men pga operasjon nå har jeg brukt sittende. Selv synes jeg de småøvelsene er like viktig som de store, også er det noe med at man burde ha øvelser som man liker i tillegg til de man misliker for at det skal være litt motiverende Magen trener jeg med andre øvelser fysio har gitt meg pga deltemuskler i magen. Programet er satt opp av en som jobber der jeg trener.. så da kan vi heller lure på hans egenskaper til å hjelpe meg Legger med bilde så dere får se hva jeg er laget av
  8. Enig Det er en øvelse jeg kunne gjort bedre, og det vet jeg selv. Jeg er av natur veldig svai i ryggen, og dette er en dreper når jeg skal kjøre knebøy. Og dette har fysio også sagt. Det er pga at stangen hviler på ryggraden min som kanskje ikke skulle ha tatt imot en sånn belastning. Men de siste gangene har jeg kjørt knebøy med en ball i henda. Og dette har gjort så jeg kommer dypere, og det kjennes bedre. Så det er mulig dette vil hjelpe meg å klare å kjøre knebøyen lettere senere?
  9. Jeg har to splits, og kjørte gjennom del en i går. Som er; Knebøy Hip thrust Lår curl Nedtrekk Sittende roing Rygghev Del2 er som dette; Markløft, men denne har jeg ikke prøvd etter operasjon ennå. Lårpress Legex Tåhev Kjører også bryst denne dagen. Øktene etter jul har vært fine. Så jeg får bare jobbe hardere. Men i programet mitt har jeg ingen sidehev, skulderpress eller armer. Er ikke dette noe jeg burde ha?
  10. Kjører bein hver økt(variert), og overkropp etterpå. Nå har jeg hatt en pause pga brystoperasjon, men når jeg begynne på nytt igjen, og da starter jeg på 3x 12-15 tror jeg programmet mitt sier. Også trapper jeg ned på rep etter som ukene går. Jeg har de vanlige bein øvelsene: knebøy(men klarer ikke frittstående med stang. Så vurderer å prøve frittstående med skive), markløft, beinpress, lår curl, tåhev, Leg ex, hip thrust.. Mulig det bare er genet mitt som ikke vil gi meg bein
  11. Sier skape jeg.. det er jo det vi vil ;p Men jeg er av den slanke typen som lever ett helt år med den samme kroppen. Ikke noe mer fett sommer enn på vinter o.l. Og bein er vanskelig å bygge på meg. Er det da en fordel for meg å trene bein oftere enn overkropp? Overkroppen øker jeg fortere i osv. Noen erfaringer?
  12. Jeg har brukt bh'en hele tiden. 5 uker siden jeg opererte i morgen Men jeg begynner å bli lei kjerring bh'en. Og jeg så dem for førstegang når jeg skulle dusje 4dager etterpå. Hadde egentlig ikke lyst til å se. Var kjempe redd at det skulle se jævlig ut, men ble overrasket og i dag er jeg kjempe fornøyd. Har vært heldig med formen også men har ennå ikke begynt å trene. Men skal ta ei løkt til helgen.
  13. 3 uker siden nå. Så da prøver jeg å trene bein lett neste uke.
×
×
  • Create New...