Jump to content

linek86

Members
  • Content Count

    863
  • Joined

  • Last visited

About linek86

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 04/28/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. linek86

    Bare barnemat?

    Bra innlegg, jeg er førskolelærer å kunne ikke vært mere enig! En variert matpakke er det beste for ALLE!!!
  2. Takk!! Den er fra HM, faktisk!
  3. Matglad som jeg er... Det beste jeg kan få, må være.. -Hjemmelaget Red curry suppe med grønnsaker og kylling -chili, hvitløk og lime marinerte scampi med avokado, mango, rødløk og tomat salat (kan kun spise dette) elr. Ha ris ved siden av:) - Karbonadeig og søtpotet/potet grateng med god salat:)
  4. linek86

    Julegaver

    Min nærmeste familie hadde heldigvis klare ønsker i år, å det er veldig greit! Til besteforeldre blir det alltid et stort norgesglass med hjemmelaget Musli elr. biscotti og en stor pose god julekaffe! Det faller alltid i smak! Meg og mine venniner skal ikke kjøpe gaver til hverandre, vi arrangerer heller en hyggelig julemiddag før alle reiser hjem for jul!
  5. linek86

    Solarium

    Ok, heldigvis tar jeg ikke mye sol..så satser på at jeg ikke får solskader! Men tror nok mange tenker slik, at det skjer vel ikke meg..får vel bare vente å se, rett og slett! (Krysser fingerne for at jeg slipper) :cool:
  6. linek86

    Solarium

    Jeg tar solarium et par ganger i løpet av vintern for å ikke blir helt gjennomsiktig... Jeg får veldig fort farge, så er kun 20min som trengs på min kropp en sjelden gang!! Tror ikke det skader, ingen tror jeg er 26år.. så tror ikke solingen min har gjort at jeg ser noe aldre ut!! ;P heheheh...
  7. Jeg er en av de som er der med deg og de bros`a!
  8. Hmmmm...kan være at det står i pounds på det ene stedet og kg det andre?! Du er sikker på at det i kg?
  9. Jeg har alltid Tunfisk og mais stående på jobb, slenger på litt krydder og litt sukkerfri ketchup. Eller lage opp en del proteinpannekaker som man ikke trenger noe syltetøy på. En pakke skinke, avokado og noe frukt. Cottage cheese med syltetøy og banan og nøtter Boks makrell i tomat, noe frukt. Cottage cheese, yoghurt, og frukt blandes
  10. I ukedagene lager jeg: priteinfluff med fryste bær og proteinpulver, cottage cheese med frukt elr. Bær, kesam med vanilje og bær, fluff av hvitter og protein. I helgen spiser jeg alltid litt godis men holder meg som regel til nøtter, en proteinbar, druer, dadler, popcorn, yoghurt is med varme bær:)
  11. Jeg har 2 oppskrifter, en enkel og kjapp og en som er litt mere komplisert! Enkel oppskrift: 2 egg 30gram protein (jeg bruker nøytral og vanilje) Litt bakepulver Fry light (til steking) Steker på middels varme "komplisert" oppskrift 1egg og 2 hvitter 4 ss mandelmel elr. Havegryn 1/2 fiberhusk Bakepulver 2 ss cottage cheese (så blir litt klumper i pannekakene) Litt søtningsmiddel Og litt melk elr. Vann La svelle 10 min Og stek i Fry light
  12. Jeg har gått til en ostiopat nå 2 ganger pga. Smerter i skuldra. Jeg har fått vondt i skulderen etter brystpress (i maskin) og benkpress. Etter 2 timer merker jeg stor forskjell. Skal ha min siste time på fredag og etter et par dager skal jeg prøve å trene press øvelser igjen for å se forbedring. Håper virklig at jeg da er kvitt plagene.
  13. Kyllingnuggets Kylling filet (skjørt i passe store biter, pleier å ta en filet i 4-5deler) Egg (knuses i en bolle og vispes) Fin Knuste mandler,( brød smuler)salt, pepper, permesan og toscanakrydder (blandes på en tallerken) Filten vendes i egg og så i den tørre blandingen. Stekes på middels varme i panna elr. I ovnen på bakepapir (grill og 200) tar man de ovnen er det en fordel å snu de ettterhvert og sett på 225 grader det siste min.
×
×
  • Create New...