Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe:)

Hvordan er formen hans?:):)

Arild ser sinnsykt bra ut om dagen synes jeg :) Han ser mye sunnere og friskere ut enn før, og er selvfølgelig fremdeles en helt rå fysikk :) Og selv om han har slanka vekk en tredjedel av seg selv er han jo fremdeles gigantisk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Rock scorer fremdeles høyest hos meg. Nå som han bulket opp til Wrestlemania 28, Fast 5, Gi Joe og enda mer til filmen Pain and gain, hvor han skal spille en kroppsbygger. Så har det ikke forandret seg noe særlig. Han er nå større en jeg noensinne har sett han.

dwayne_johnson_the_rock_mark_wahlberg_anthony_mackie_pain_and_gain_set_miami_april_24_2012_6-450x711.jpg

6a00d8341c6d4753ef0167662c7a22970b-400wi

aMtE2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
The Rock scorer fremdeles høyest hos meg. Nå som han bulket opp til Wrestlemania 28, Fast 5, Gi Joe og enda mer til filmen Pain and gain, hvor han skal spille en kroppsbygger. Så har det ikke forandret seg noe særlig. Han er nå større en jeg noensinne har sett han.

dwayne_johnson_the_rock_mark_wahlberg_anthony_mackie_pain_and_gain_set_miami_april_24_2012_6-450x711.jpg

6a00d8341c6d4753ef0167662c7a22970b-400wi

aMtE2.jpg

Bulket opp ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arild ser sinnsykt bra ut om dagen synes jeg :) Han ser mye sunnere og friskere ut enn før, og er selvfølgelig fremdeles en helt rå fysikk :) Og selv om han har slanka vekk en tredjedel av seg selv er han jo fremdeles gigantisk :p

han er noe for seg selv! det skal han ha:):)

Husker første gang jeg møtte han. sm i 08 i kr.sand. Det er den sykeste og råeste mannen jeg har sett og jeg tviler på noen klarer å overgå han! hehe

Noen har det bare i seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Rock scorer fremdeles høyest hos meg. Nå som han bulket opp til Wrestlemania 28, Fast 5, Gi Joe og enda mer til filmen Pain and gain, hvor han skal spille en kroppsbygger. Så har det ikke forandret seg noe særlig. Han er nå større en jeg noensinne har sett han.

dwayne_johnson_the_rock_mark_wahlberg_anthony_mackie_pain_and_gain_set_miami_april_24_2012_6-450x711.jpg

6a00d8341c6d4753ef0167662c7a22970b-400wi

aMtE2.jpg

The rock i mine øyner har "aldri" vært super bra. Vært stor men blitt med det, men faen her har det virkelig skjedd noe!!

Han har aldri vært på nivå med john cena, men nå må virkelig cena kjøre på for the rock er på god vei forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The rock i mine øyner har "aldri" vært super bra. Vært stor men blitt med det, men faen her har det virkelig skjedd noe!!

Han har aldri vært på nivå med john cena, men nå må virkelig cena kjøre på for the rock er på god vei forbi!

Helt enig :D

Tipper vin diesel ikke er like kjapp på å rekke tunga til han igjen nå... hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er noe for seg selv! det skal han ha:):)

Husker første gang jeg møtte han. sm i 08 i kr.sand. Det er den sykeste og råeste mannen jeg har sett og jeg tviler på noen klarer å overgå han! hehe

Noen har det bare i seg :)

Indeed :)

Man kan si hva man vil om arild, om hva han har brukt og hva han ikke har brukt.. Men 99% av de som trener har verken genetikk, viljestyrke eller psyken generelt til å kunne oppnå det han har gjort.

Han klarer jo bare alt han setter seg som mål :p Når han gikk skirennet i vinter og hadde satt seg som mål å klare det på under 4 timer, og gikk på 3:58 eller noe sånt, skal jeg innrømme at jeg fikk relativt hakeslepp :p Er ganske kult å ha en slik fyr vandrende rundt på gymmet må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forrandret seg nei :)

[ATTACH=full]44589[/ATTACH]

Kan ikke akkurat være småkurer som han går på...

Jeg har lest en del topics om spekulasjoner hva kjendiser stapper i seg, folk er jo alltid opptatt over hvilke ”snarveier” andre mennesker tar istedenfor å passe på seg selv.

Ta feks Chris Hemsworth og se på forvandlingen hans fra Home and Away til The Mighty THOR og sett dere i tenkeboksen i en liten stund.

”Dilemmaet”

Du er en ukjent skuespiller og har nettopp fått vite at du må kan få rollen som Thor i en film med ca 250.000.000 USD dollars budsjett.

Blir filmen en suksess vil det være garantert at du må signere for ytterlige 3. Altså, dette vil også heve din stjernestatus som medfører at du blir attraktiv i markedet og ikke minst lønnen heve lønnen din 1000%. (Ren spekulasjon)

Haken med jobben er at film innspillingen starter om 6 mnd, og DU må biffe deg opp minst 10 kg på kort tid.

Hva vil du gjøre, oppertunity of a lifetime?

Nå er ikke dette ment som en post som skal forsvare hva kjendiser gjør for å komme i form, men jeg tror, og er rimelig sikker på at flesteparten her inne hadde lagt fordommene på hyllen dersom en slik situasjon hadde bydd seg.

Før Thor, hadde noen som helst hørt om Chris Hemsworth?

Når det gjelder The Rock så har karen vært svær før, muskel cellene hans vil derfor nå sitt maksimale punkt raskere enn normalt. Muskelminne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest en del topics om spekulasjoner hva kjendiser stapper i seg, folk er jo alltid opptatt over hvilke ”snarveier” andre mennesker tar istedenfor å passe på seg selv.

Ta feks Chris Hemsworth og se på forvandlingen hans fra Home and Away til The Mighty THOR og sett dere i tenkeboksen i en liten stund.

”Dilemmaet”

Du er en ukjent skuespiller og har nettopp fått vite at du må kan få rollen som Thor i en film med ca 250.000.000 USD dollars budsjett.

Blir filmen en suksess vil det være garantert at du må signere for ytterlige 3. Altså, dette vil også heve din stjernestatus som medfører at du blir attraktiv i markedet og ikke minst lønnen heve lønnen din 1000%. (Ren spekulasjon)

Haken med jobben er at film innspillingen starter om 6 mnd, og DU må biffe deg opp minst 10 kg på kort tid.

Hva vil du gjøre, oppertunity of a lifetime?

Nå er ikke dette ment som en post som skal forsvare hva kjendiser gjør for å komme i form, men jeg tror, og er rimelig sikker på at flesteparten her inne hadde lagt fordommene på hyllen dersom en slik situasjon hadde bydd seg.

Før Thor, hadde noen som helst hørt om Chris Hemsworth?

Når det gjelder The Rock så har karen vært svær før, muskel cellene hans vil derfor nå sitt maksimale punkt raskere enn normalt. Muskelminne?

Med tanke på hva dagens generasjon gjør for litt PR (paradise hotel, reality serier og andre søppel tv konsepter) er det nok mange som hadde glatt hadde hoppa på ja. Jeg gidder knapt nok se på TV lenger, sist jeg switcha innom var det et eller annet alenemødre program om en alenemor fra drammen i 20 åra som hadde leid limmo med venninnene sine og kjørte igjennom Oslo mens hun stod i takluka drita full med champagneglasset og hoiet. Hun fikk helt sikkert levd ut den store drømmen sin...

At skuespillere boler fordi de har dårlig tid eller vil ha "naturlig uoppnåelige" muskler gjør ikke ting det noe bedre, de er og blir noen av de største forbildene utad i verden for folk flest. Folk forventer dermed samme resultater og på like kort tid.

Inspirasjon er jo en fin ting, men når forbildet dvs målet og ikke kan oppnåes naturlig kan det fort bli farlig. Jeg lurer på hvor mange i løpet av 80/90 tallet som begynte å bole fordi de ble inspirert av Arnold (jeg digger Arnold, im just sayin´).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...