Gå til innhold

Sindre Roaldsøy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    100
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sindre Roaldsøy

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 02. juli 1991
  1. Har trent flere år. Brukt nybegynner programmer, RYP, Starting Strenght og ¨Homemade¨. Begynner nå på treningsprogram 5/3/1. Spørsmål: Det er en base øvelse på hver enkel dag. Er det meningen at jeg skal legge til ekstra øvelser eller skal jeg følge KUN disse øvelsene slavisk for å bygge opp et overskudd slik at jeg skal klare økningene?
  2. sykt bra! Extreme makeover! ;)

    1. Shub

      Shub

      Takk! Skulle ønske jeg kunne fått 100 pers til å hjelpe meg nå målet mitt på en uke :D

  3. Vil anbefale å prøve deg på Starting Strenght(Bygg grunnstyrke med Rippetoes Starting Strength - Fitnessbloggen) når du er ferdig med det programmet du har nå. Begynte selv på dette for 1mnd siden og ser gode resultater allerede. For meg var det viktigste å bygge muskler mens jeg fikk vekk fett. Programmet er delt opp i 2 deler, program A og B som du gjør annen hver dag, f.eks 3-4 dager i uka. Det beste med programmet er at du kan gjennomføre det på 40min. Ikke kjøre evig med repetisjoner og bruke MYE tid på masse reps. En bra grunnstyrke utrolig viktig og du blir ikke stor av tunge vekter,
  4. Hei Trent i 2år men endelig funnet ut at jeg skal bygge skikkelig grunnstyrke før jeg tar andre mer kompliserte program. Jeg har holdt på i 6uker med starting strenght å er snart oppe på maks vektene mine.. Men har lest en artikkel om at det er lurt å bytte litt på programmet etter 1mnd for å gi musklene variasjon for at de ikke skal bli for ''vant'' med øvelsen og heller kjøre flere reps enn periode(1mnd) og deretter tilbake på 4 x 5 rep. Bør det vente til du er på maks det du klarer 4 x 5 før du bytter? Å når du er på maksvektene og stagnerer litt. Hvordan kjøres øktene da? Tar du av
  5. Drit bra brystkasse og armer
  6. Ok. Det så ut som en grei måte å velge vektene på hvertfall:) Takk! Hvilket program skal du gå over til da?
  7. Ok. Jeg forstår hva du mener og prøver meg litt frem i begynnelsen
  8. Hei. Er på leit etter nytt treningsprogram og kom over ''fra fyrstikk til tømmerstokk'' men har gjort noen endringer etter hvordan jeg liker å trene. Men jeg vet ikke om det er riktig for den typen resultat jeg vil ha. Valgte egentlig dette programmet fodi det er veldig variert. Men jeg ønsker ikke store armer eller svære lår! Men vil bli sterkere, slankere, bedre trent og ha en rå og formet brystkasse:) Spiller squash på nasjonalt nivå så skal ikke bli treig å stor, men sterke fysisk og utholdene i musklene. Kondis er ikke noe jeg trenger hjelp med for det trener jeg fra før av Hvordan er
  9. Syns den kommentaren hans var morsom jeg... Det var tross alt en spøk som det ikke var noe vondt ment med... De burde ta det med en klype salt, og ikke lage massehysteri i media. Finnes viktigere ting enn dette. Stå på Plumbo!
  10. Hvordan skal jeg regne ut hvor mye vekter jeg begynner på eller hvordan jeg skal øke osv.???? Finnes det et program jeg kan legge det inn, slik som RYP sine? Og hvor lenge bør jeg kjøre dette, til jeg ikke har fremgang mere?
  11. Utrolig bra program for meg. Hvis det er RYP forbrenning du vil prøve deg på så er det veldig greit og enkelt. Jeg har trent me korte pauser på ca. 1minutt i mellom settene og 3 ganger i uken, økning på vektene var og ideel i takt med nedtrapping på repetisjonene. Etter hver trening har jeg tatt en proteinshake som jeg tror har hjulpet veldig med å bygge muskler får jeg har økt i styrke og likevel godt ned i vekt. Har spist godt under det jeg skal ha av kcal for å holde vekten og itilleg til litt intervaller. Må legge til at jeg spiller rundt 10-15timer squash i uka og Slik så mitt program
×
×
  • Opprett ny...