Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Der jeg trente før begynte plutselig en eldre dame. Treningssenteret ble også brukt av ett sånt typisk livstilsendiringsopplegg der de ribber eldre damer for masse penger på nyåret fordi de vil bli fortalt å spise posemat, gå på spinning sammen og løfte vekter til de ikke gidder mer og blir støttemedlemmer fordi de er for flaue til å møte opp og si opp.

Uansett, en eldre dame begynte plutselig å trene der på nyåret. Jeg og samboeren min trente noe med manualer, og treningsstedet hadde nettopp hengt opp en plakat ved knebøystativet lenger borte om å ikke kaste vektene i gulvet siden det er flere som disponerer bygget og det er sjernerende for dem. Samboeren min gjør seg ferdig med settet sitt mens den eldre damen gjør ett eller annet på et aparat i nærheten. Så legger samboeren min fra seg manualene forsiktig på bakken. Virkelig forsiktig og lydløst. (Gulvet er jo polstret, og manualene laget av plast, så til og med om han hadde kastet de hadde det kun kommet et lavt dunk.) Og hun raser bort for å kjefte på han for liksom å ha "kastet" manualene i gulvet og pekte på plakaten. Vi fortsetter å trene, og hun stirrer INTENST på oss uansett hva vi gjør. Det gjør hun hele økten vår, og fortsetter med det hver gang vi trener samtidig.

Ikke nok med det så trente jeg nedtrekk tror jeg ca. 1 uke senere, og slipper en smule for tidlig ved et uhell på den siste rep'en da jeg er helt kake i armene. Ble litt lyd, men ikke sånn at noen av de andre på senteret brydde seg. Tro meg jeg sjekket. Damen stopper tredemøllen på andre siden av rommet og kommer bort for å kjefte…. Altså, hallo?! Litt spesiellt?

Ikke helt 100% creepy, men definitivt spesielt når en eldre dame hele tiden skal legge seg opp i og observere deg og samboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg trente før begynte plutselig en eldre dame. Treningssenteret ble også brukt av ett sånt typisk livstilsendiringsopplegg der de ribber eldre damer for masse penger på nyåret fordi de vil bli fortalt å spise posemat, gå på spinning sammen og løfte vekter til de ikke gidder mer og blir støttemedlemmer fordi de er for flaue til å møte opp og si opp.

Uansett, en eldre dame begynte plutselig å trene der på nyåret. Jeg og samboeren min trente noe med manualer, og treningsstedet hadde nettopp hengt opp en plakat ved knebøystativet lenger borte om å ikke kaste vektene i gulvet siden det er flere som disponerer bygget og det er sjernerende for dem. Samboeren min gjør seg ferdig med settet sitt mens den eldre damen gjør ett eller annet på et aparat i nærheten. Så legger samboeren min fra seg manualene forsiktig på bakken. Virkelig forsiktig og lydløst. (Gulvet er jo polstret, og manualene laget av plast, så til og med om han hadde kastet de hadde det kun kommet et lavt dunk.) Og hun raser bort for å kjefte på han for liksom å ha "kastet" manualene i gulvet og pekte på plakaten. Vi fortsetter å trene, og hun stirrer INTENST på oss uansett hva vi gjør. Det gjør hun hele økten vår, og fortsetter med det hver gang vi trener samtidig.

Ikke nok med det så trente jeg nedtrekk tror jeg ca. 1 uke senere, og slipper en smule for tidlig ved et uhell på den siste rep'en da jeg er helt kake i armene. Ble litt lyd, men ikke sånn at noen av de andre på senteret brydde seg. Tro meg jeg sjekket. Damen stopper tredemøllen på andre siden av rommet og kommer bort for å kjefte…. Altså, hallo?! Litt spesiellt?

Ikke helt 100% creepy, men definitivt spesielt når en eldre dame hele tiden skal legge seg opp i og observere deg og samboeren!

hahaha elsk., minner meg om ei gammel kjerring som ikke hadde nøkkelkort, hun klikka mentis fordi jeg nekta å åpne.. Fått streng beskjed om å ikke åpne til folk uten kort nedpå det senteret. hun begynte å mase om at hun kunne dødd osv osv. lol weird chick.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med det så trente jeg nedtrekk tror jeg ca. 1 uke senere, og slipper en smule for tidlig ved et uhell på den siste rep'en da jeg er helt kake i armene. Ble litt lyd, men ikke sånn at noen av de andre på senteret brydde seg. Tro meg jeg sjekket. Damen stopper tredemøllen på andre siden av rommet og kommer bort for å kjefte…. Altså, hallo?! Litt spesiellt?

Minner meg om han jeg kaller for "vaktmester'n" der jeg trener. Han er nok i 70 åra, og går alltid å rydde og klager til meg på at folk ikke rydder, jeg pleier bare å si hei og smile, er ikke jeg som roter, så det bryr ikke meg.

Ved juletider drev jeg å kjørte tungt i roing, og merket ikke selv at jeg laget noe særlig lyd, men det var tungt og vanskelig å holde igjen uansett. Da kom han bort og begynte å kjefte med at jeg ødela utstyret og bla bla bla. Når han var ferdig med å kjefte, tok jeg av meg headsettet, smilte, og sa beklager jeg hørte ikke hva du sa pga musikken, kan jeg hjelpe deg med noe? Da bare gikk han, har faktisk ikke sett han siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trente før begynte plutselig en eldre dame. Treningssenteret ble også brukt av ett sånt typisk livstilsendiringsopplegg der de ribber eldre damer for masse penger på nyåret fordi de vil bli fortalt å spise posemat, gå på spinning sammen og løfte vekter til de ikke gidder mer og blir støttemedlemmer fordi de er for flaue til å møte opp og si opp.

Uansett, en eldre dame begynte plutselig å trene der på nyåret. Jeg og samboeren min trente noe med manualer, og treningsstedet hadde nettopp hengt opp en plakat ved knebøystativet lenger borte om å ikke kaste vektene i gulvet siden det er flere som disponerer bygget og det er sjernerende for dem. Samboeren min gjør seg ferdig med settet sitt mens den eldre damen gjør ett eller annet på et aparat i nærheten. Så legger samboeren min fra seg manualene forsiktig på bakken. Virkelig forsiktig og lydløst. (Gulvet er jo polstret, og manualene laget av plast, så til og med om han hadde kastet de hadde det kun kommet et lavt dunk.) Og hun raser bort for å kjefte på han for liksom å ha "kastet" manualene i gulvet og pekte på plakaten. Vi fortsetter å trene, og hun stirrer INTENST på oss uansett hva vi gjør. Det gjør hun hele økten vår, og fortsetter med det hver gang vi trener samtidig.

Ikke nok med det så trente jeg nedtrekk tror jeg ca. 1 uke senere, og slipper en smule for tidlig ved et uhell på den siste rep'en da jeg er helt kake i armene. Ble litt lyd, men ikke sånn at noen av de andre på senteret brydde seg. Tro meg jeg sjekket. Damen stopper tredemøllen på andre siden av rommet og kommer bort for å kjefte…. Altså, hallo?! Litt spesiellt?

Ikke helt 100% creepy, men definitivt spesielt når en eldre dame hele tiden skal legge seg opp i og observere deg og samboeren!

Noe av det verste tilfellet jeg har lest om i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var litt creepy da jeg tok facepulls og en ung gutt gikk forbi hvert 10 sekund for å stirre meg inn i øynene, på en halvmeters avstand.. Stirra intenst tilbake den ene gangen og han skvatt litt, men ga seg ikke.

Noen smågutter som rigga seg til på matter bak meg da jeg sto på alle tre og prøvde meg på kickbacks og enarmsroing.. Flyttet meg ganske fort.

Syns de unge guttene er mest slitsomme. De har liksom ikke sett jenter trene før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om han jeg kaller for "vaktmester'n" der jeg trener. Han er nok i 70 åra, og går alltid å rydde og klager til meg på at folk ikke rydder, jeg pleier bare å si hei og smile, er ikke jeg som roter, så det bryr ikke meg.

Ved juletider drev jeg å kjørte tungt i roing, og merket ikke selv at jeg laget noe særlig lyd, men det var tungt og vanskelig å holde igjen uansett. Da kom han bort og begynte å kjefte med at jeg ødela utstyret og bla bla bla. Når han var ferdig med å kjefte, tok jeg av meg headsettet, smilte, og sa beklager jeg hørte ikke hva du sa pga musikken, kan jeg hjelpe deg med noe? Da bare gikk han, har faktisk ikke sett han siden...

Kunne vært gøy å treffe på ham :D Da skulle jeg sørget for å ta ekstra hardt i med pustingen under knebøy og se hva han hadde sagt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På domus atletica ved UiO er det en legendarisk fyr i sent 60årene som har beholdt brytedrakten fra sine glansdager på juniornivå. En gang har den vært rød, nå er den rosa med hvite striper og 8 nummer for trang. Dette fører igjen til at alle bøy og tøy automatisk fører til gjennomsiktig spandex på alle steder man ikke ønsker. Pluss på langt pistrete blondt hår i hentesveis, festet med et hvitt svettebånd som for lengst har mistet hvitfargen.

Jeg sluttet der for tre år siden, men jeg håper nesten at han er der enda og vandrer i gangene :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, denne kvalifiserer kanskje ikke til creepy, men kanskje heller til irriterende type.

I dag var ingen av de jeg normalt trener sammen med til stede, derimot så var det langt flere en vanlig og bare nye typer, og det virket som om det var litt muggen stemning?

Når jeg skulle kjøre en øvelse, så var apparatet opptatt, så jeg tok en annen øvelse. Når apparatet ble ledig gikk jeg over ditt, men da kom han som akkurat hadde kjørt fire sett og stoppet meg. han var ikke ferdig.

Å beklager svarte jeg, jeg så du begynte med ett annet apparat, så jeg trodde du var ferdig.

Nei jeg trenger begge svarte han...

Har du mange sett igjen da spurte jeg?

Bare to var svaret.

Litt merkelig, men greit nok tenkte jeg, merkelig form for supersett kanskje?

Jeg gikk og tok en annen øvelse, men kunne ikke unngå å se at typen gikk bort til nedtrekk, byttet stang, for så og kjøre et slags supersett med med to andre øvelser på andre siden av rommet.

Med en gang en annen person gikk bort til nedtrekket, pilte han over gulvet og stoppet dem, fordi han skulle bruke det. Trente en eller to øvelser et annet sted, men skulle samtidig holde av neste apparat. Og slik holdt han på og irriterte folk, jeg bare unngikk hele typen.

Når jeg hadde to øvelser igjen, så la jeg merke til at han la på vekter på det som var min neste øvelse, samtidig som han begynte å kjøre to andre øvelser i supersett et annet sted.

Nå er ikke jeg spesielt kranglete, men jeg tenkte at folk er alt for høflige, så jeg bestemte meg for å ha det litt gøy med han og ta apparatet han tydeligvis hadde reservert.

Og ganske riktig, han stoppet midt i settet han holdt på med og var på vei over, men det er mulig at jeg spolert hele greia med å se for sinna ut, for plutselig så stoppet han, snudde og gikk i garderoben, og jeg kjente faktisk at jeg følte meg litt snytt for morroa.

Men uansett, for en oppførsell, jeg tror han ertet på seg samtlige som var der, og nøt oppmerksomheten til det fulle.o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde ein sjarmør som "kuka rundt" meg (all pun intended) med ein flau boner for eit par veker sidan. Han glodde noko voldsomt på hekken min, så eg vel å ta det som eit kompliment.

Det vart dog meir enn berre litt creepy når det fortsatte i over to timar.

Bare å be Tuba slutte å glo på hekken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det eklere at folk er borti stanga med skuldrene enn at de er borti med hendene?

Er jo nær stanga med så og si helle øvre rygg. Skraper av litt hud og svette på stanga. Og benken osv er ganske uhygenisk. Hadde jeg brukt singlet hadde jeg vaska av stanga, benken før jeg hadde brukt den.. Men hvis du digger å gni skulderen og rygg med en svett annen dude so be my guest. bare syns det er nasty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går kanskje ikke under creepy, men mer nasty folk som tar knebøy med singlett og ikke vasker av stanga. Eller folk med singelen som ikke vasker av noe som helst

Svette er ikke noe farlig. Tenk hvor mange dørhåndtak eller penger du har tatt i som en mann eller kvinne har hat svette hender og tatt i? Eller ikke vasket hendene etter å vært på do?

Man kan ikke være redd for svette om man skal trene på et fellesgym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 70-80 og 90 tallet var det ikke slik vaskehysteri på gymmet, dette kom vel først når de store kjedene kom på banen og skulle tilfredstille mainstream - kundegruppen sin. Kan ikke huske at det var noe stort problem og fokus på det, før det ble introdusert av de store kjedene. Det intraff vel samtidig som singlet og "lagehøylydmensduløfter" forbudene kom. Vanlig renslighet er ok, men kan jo bli litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått rundt i den tro at ingen bryr seg om meg på trening, men etter å ha lest i denne tråden har jeg lært at det ikke er greit at jeg bruker treningstights siden jeg er overvektig (det er tross alt creepy, en tjukk og varm joggebukse som glir ned under bøyen er sikkert mer passende), og at jeg heller ikke må finne på å prøve meg på geriljakardio, slik at jeg, overvektig som jeg fremdeles er, "stamper på tredemølla".

Beklager til alle på Vektertorget for at dere har måttet se meg trene i tights!

Om jeg hadde sett noen barbere dåsa i dusjen veit jeg ikke hva jeg hadde gjort. Gjør folk faktisk denslags?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...