Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, ny høydare på trening i dag!

Åpnet døra til garderoben, og så rett i skrittet på en type som sto og tørket familiejuvelene med hårføneren.

Jada... sprell naken, skrævet så godt han kunne forran døra med en fot på benken, og fønet seg front to back, front to back....

Deretter var det frem med en flaske Spenol og smøre inn utstyret med stor iver...

:wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat creepy på trening, men creepy på vei til trening:

Skulle gå opp trappa til senteret da det kom to gutter ned. De gikk forbi, og i øyekroken så jeg de stoppet halvveis nede i trappa og stirra på rumpa mi. Jeg mener, JEEZ, jeg skjønner at gutter er fikserte på rumper, men hvis de kikka på min veldig utrente rumpe etter fødsel som er dvask og slapp utav en annen verden, har de for det første sinnsykt dårlig smak, og for det andre; kan jo ikke gå noen steder da, må jo dekke til rumpa?? Gutter er så teite noen ganger. Syns det blir creepy når man føler man må skjule rumpa si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat creepy på trening, men creepy på vei til trening:

Skulle gå opp trappa til senteret da det kom to gutter ned. De gikk forbi, og i øyekroken så jeg de stoppet halvveis nede i trappa og stirra på rumpa mi. Jeg mener, JEEZ, jeg skjønner at gutter er fikserte på rumper, men hvis de kikka på min veldig utrente rumpe etter fødsel som er dvask og slapp utav en annen verden, har de for det første sinnsykt dårlig smak, og for det andre; kan jo ikke gå noen steder da, må jo dekke til rumpa?? Gutter er så teite noen ganger. Syns det blir creepy når man føler man må skjule rumpa si...

post-23661-14440971220095_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ny høydare på trening i dag!

Åpnet døra til garderoben, og så rett i skrittet på en type som sto og tørket familiejuvelene med hårføneren.

Jada... sprell naken, skrævet så godt han kunne forran døra med en fot på benken, og fønet seg front to back, front to back....

Deretter var det frem med en flaske Spenol og smøre inn utstyret med stor iver...

:wtf:

enough.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idag skal jeg finne på noe skikkelig creepy på gymmet, og skynde meg hjem og sjekke om det kvalifiserte til å bli omtalt i denne tråden...! :p

Jeg skal ta en "svanevik"; dra en tynn grå strømpebukse opp til ørene, legge meg på mage i knebøyracket og gjøre yoga med spredte bein og stadig se meg rundt med midtsidepikeblikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så creepy men definitivt forstyrrende. En mann som gikk rundt og pratet HØYT med seg selv. Type "Kom igjen nå Gunnar, dette klarer du", "6,7,8, kom igjen nå du klarer 2 til, 9,10!", "Godt jobba Gunnar, fy faen du er flink" gjennom HELE treningen. Ble helt utafor og begynte å telle feil i mine egne sett til sist :confused:

Kanskje han bare trodde han snakket med seg selv oppi hodet, og så plutselig ble det litt brain fart.

Kan skje den beste :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...