Jump to content
Guest Arkiv

Creepy på trening

Recommended Posts

Fortsetter under...

Det som er ille er de kapitalistiske svina (hihi jeg er tøff i trynet med pseudonym ;)) av noen gymeiere som vet disse maskinene ikke fungerer, men allikvel kjøper de inn for å tjene penger på de samme nekene som kaster bort penger på cellulittkrem og apparater fra TV shop :whistling:

Annonse

Folk som sitter unødvendig lenge i garderoben...

Kom inn i garderoben en gang, å der satt en eldre fyr, butt naked, å spilte Angry Birds på telefonen....

Haha! Han trodde han fikk ekstraskudd bare han hadde junior klar da vettø! Gamle mennesker og ny teknologi :wub:

Haha, bra det ikke er bare meg som blir utsatt for creepye folk.

Tysk fyr til en gutt på knappe 16. Tyskeren er naken. ' I like doze zhoez'.

haha, noe av det beste jg har hørt tror jeg :D

Annonse

Guest Jester
Jenter som syns det er helt greit å stå naken og smøre tærne.

TA PÅ TRUSE ER DERE SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLE!!!

Du synes det er ille? Hva med 70 år gamle menn som må smøre tærne naken!? For å si det slik så er det er par epler som har beveget seg usedvanlig langt fra stammen!

Du synes det er ille? Hva med 70 år gamle menn som må smøre tærne naken!? For å si det slik så er det er par epler som har beveget seg usedvanlig langt fra stammen!

Satt og skulle ta av meg skoene etter trening en dag, og letter blikket for da å se rett inn i...creepy.:eek:Ei dame som sitter splitter naken på benken å smører tærne.Hun hadde ikke epler, men noe annet som hang og slang usedvadlig langt fra stammen......:eek:Et minne som jeg helst vil glemme!!! Gi meg en "glemmepille",please...:confused:

Guest Jester
Satt og skulle ta av meg skoene etter trening en dag, og letter blikket for da å se rett inn i...creepy.:eek:Ei dame som sitter splitter naken på benken å smører tærne.Hun hadde ikke epler, men noe annet som hang og slang usedvadlig langt fra stammen......:eek:Et minne som jeg helst vil glemme!!! Gi meg en "glemmepille",please...:confused:

Thread-Crap-Forget.jpg

Ingen tvil om at det burde finnes lover over hvilken rekkefølge man skal kle av seg og hva man kan tillate seg å gjør mens man er nakne. Alltid like gøy med folk som finner ut at de skal ta seg en real slurk fra springen etter klærne har falt.