Gå til innhold

Prinsesse

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 083
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av Prinsesse

  1. Takk for svar. Alt dette er jeg klar over, lurte mest på hvor jeg skal starte kalorimessig
  2. Starter "på nytt igjen" etter å dessverre ha lagt på meg igjen. Har kommet i gang med trening, og trener helkropp styrke tre ganger i uka, og starter også øktene med cardio i 15-20 min i starten av hver økt. For min egen del er jeg nødt til å telle kalorier - dette er eneste måte jeg har klart å gå ned i vekt før, enkelt og greit fordi jeg er veldig "alt eller ingenting" person. Jeg må ha tall å forholde meg til. Ut i fra det jeg har tenkt så langt, så antar jeg at jeg burde legge meg på 1800cal på treningsfri dager, og 2000cal på treningsdager. Jeg er 23 år, veier per nå 96kg og er 170cm
  3. Etter tre uker på x-size gidder jeg ikke mer. Det er sikkert supert for mange som elsker å trene bryst, men for meg blir det ekstremt mye bryst, og veldig lite isolasjon og lavt volum på bein. Noen som har lyst til å anbefale et treningsprogram? Fokuset er muskelvekst (som også er grunnen til at jeg startet på x-size), og jeg liker å trene ca. 4 ganger i uken. Har tidligere laget mine egne treningsprogram og hatt veldig gode resultater av det, men for å få litt variasjon er jeg nå inni en periode der jeg har lyst til å prøve "ferdigprogram"
  4. Ja, telefonen kobler han opp til anlegget på gymmet - og når da telefonen ringer kobler han den fra anlegget mens han snakker - ergo ingen musikk fordi han ikke skifter om fra AUX til radio eller noe. Så står han borte ved anlegget og passer på at ingen kobler til sin musikk eller skifter til radio mens han snakker. Når han er på gymmet "eier" han anlegget, samt at han breier seg selv og tingene sine ut over 2-3 benker eller apparater uansett hva han driver med. Slitsom type!
  5. Mulig jeg trener på samme gym som denne fyren nå (i det minste en med samme treningsfilosofi), for mandag hadde han løftebelte, håndleddsstøtter og kalk for å trene skråbenk i smithmaskin. Han bruker forresten løftebelte til alle øvelser. (Og kupper høytaleranlegget for hele gymmet og setter på sin egen musikk som er en grusom kombinasjon av dårlig hardrock og noe jeg ikke en gang vet hva er - og telefonen hans ringer HELE tiden, og da kobler han ikke fra mens han snakker, så det er helt stille på gymmet i 5-10 min av gangen mens han snakker). Dessuten trener han ikke bein, bruker svettebånd r
  6. Prinsesse

    Dagens Glade

    Suuuuuperbra økt, en flaske hvitvin ventende i kjøleskapet til senere og ny sesong av House of Cards
  7. Prinsesse

    Dagens Glade

    Kjeeeeeempebra treningsøkt, gått ned 0,8kg på en uke, og veldig godt humør i dag på tross av at helsen skranter litt
  8. Prinsesse

    Dagens Glade

    Hatt en kjempefin dag i alpinbakken Og jeg fikk plass til en god del smågodt i makroene mine for dagen, mens jeg fremdeles får i meg riktig mengde protein og fett. Win!
  9. Prinsesse

    Dagens Glade

    Fått meg kjæreste Og er veldig veldig forelsket...
  10. Prinsesse

    Dagens Glade

    Ferdig med første av totalt tre eksamener før jul! Tror faktisk det gikk ganske bra. Det blir nok ikke det blir en 6'er, men tør å håpe på en 4'er. Så nå tar jeg lenge etterlengtet helg som jeg skal tilbringe med Mr.Geek, og noen dager pause fra lesing før jeg må begynne puggingen til de to resisterende. Gleder meg så sykt mye til å se Mr.Geek i morgen
  11. Prinsesse

    Dagens Glade

    Fikk Fallout 4 i posten i dag og har spilt det hele ettermiddag/kveld, Mr.Geek har lyst til å komme på besøk fordi det er for lenge å vente 10 dager til vi sees igjen, og jeg er forelsket - tror jeg
  12. Har ikke spist enda, men skal spise om noen timer: Pinnekjøtt
  13. Prinsesse

    Dagens Glade

    -Sjekket ordrestatus, og Fallout 4 ble sendt ut til meg i dag! Ventet på dette i 5 år :') -Fikk nye PS4'en min i posten -Knebøypers -Gått ned en halv kg selv om jeg både har økt kalorier og har begynt på kreatin -Pinnekjøtt til middag i morgen -Går rundt med sommerfugler i magen pga en viss veldig fin fyr <3
  14. Prinsesse

    Dagens negative

    Julebordet jeg skulle på med vennene mine 20. november bestemte "arrangøren" (altså han det skulle være hos) å flytte en uke frem fordi EN kompis ikke kunne komme. Det førte til at ikke bare jeg, men også to andre som i utgangspunktet kunne komme, nå ikke kan komme. Kjipt når oppmøte til en person blir prioritert over tre andres. Spesielt når den opprinnelige datoen har vært bestemt i 1,5 mnd.
  15. Biff, potetmos, brokkoli, stekt aromasopp og BBQ-saus
  16. Frokost-begrepet er vel heller løst definert her som "Meal 1". Jeg poster her inne ofte, men "frokost" blir gjerne inntatt mellom kl 12 og 14 pga PF.
  17. Biff, potetbåter med smeltet ost over og et lass grønnsaker
  18. Ah, takk for tips om Wilks-kalkulatoren! Vi får se hvordan det går for han, haha
  19. Hvor realistisk er det at en 30 år gammel fyr på 175cm som veier 100kg som ikke har trent en dag siden han gikk ut av militæret 7 år siden klarer å løfte 60 i benk, 90 i knebøy, 110 i mark og 130 i beinpress? Har en kompis som har regnet ut ca hvor mange % per kg kroppsvekt jeg løfter i disse øvelsene og mener han skal klare å matche % per kg kroppsvekt innen en uke. Det er helt latterlig, right? Aldri i verden om han har sjans...
  20. Bananproteinshake, to riskaker og en skyr. Livet på farten dere...
  21. Prinsesse

    Dagens Glade

    Skal på date i morgen
  22. Prinsesse

    Dagens Glade

    Klarte å ikke skeie ut i familieselskap. Virkelig epic win. Var en to timer lang indre kamp, men jeg vant
×
×
  • Opprett ny...