Gå til innhold

LilleLotta92

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LilleLotta92

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. sep. 1992

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  1. Psmf og overvekt

    Hva bør jeg ligge på for å få best mulig resultater etter 14 dager på dietten? Jeg bruker lifesum app til å skrive inn alt jeg spiser for å lettere følge med. Er 167 høy og veier per nå 75 kg. Gikk opp 10 kg ufrivillig da jeg sluttet på prevensjon, veide 67 kg da jeg ble gravid gikk opp 10kg i graviditeten og ned kun 3 kg etter så jeg har en del uønsket vekt. Tidligere har jeg ligget på 55-60 kg, ønsket vekt er 63 kg. Jeg er inne i dag 2, men føler ikke stor forskjell på annet enn at jeg går sulten. Mitt problem er også mat allergi, alt av kål, det meste av grønnsaker og egg er jeg veldig allergisk for. Det jeg tåler som er på listen for grønnsaker er moderat mengde tomat, ikke noe jeg kan spise hver dag det heller. Tåler sjampinjong bra og tåler spinat bra. Legger ved bilde før dagen i dag og lurer på om jeg kan legge inn et måltid til for å slukke litt sultfølelse. Prøver også å ikke spise etter kl 18 ettersom jeg legger meg til 21 hver dag.
  2. Slank mage?

    Jeg har faktisk begynt med fullkroppsprogram tre ganger i uken. Forandring siden sist jeg skrev her!
  3. mye syk pga jobb. hjelp

    Spiser veldig sunt, trener styrke annen hver dag i tillegg til aktiv jobb. Kler meg godt. Kan alltids bli nøyere på håndvask. Spriter hender mellom alle bleieskift, før og etter mat, etter å ha tørket snørrete neser. Får som oftest noe virus da.. i hvert fall gjør jeg det bra på jobb, så får drømmekroppen vente.
  4. mye syk pga jobb. hjelp

    Er de minste på meg og. Sitter nå med virusinfeksjon i halsen. For to uker siden var det omgangssyken. Uken før det en liten forkjølelse. Men en stund før det hadde jeg halsbetennelse, bihullbetennelse og sjelden virus bare barn får - på en gang. Så syns det begynner å bli nok..
  5. mye syk pga jobb. hjelp

    Er første året. Så skjønner jo selv at det vil bli litt sykdom. Hadde januar og februar helt uten sykdom. En bragd!
  6. mye syk pga jobb. hjelp

    Med barn.
  7. mye syk pga jobb. hjelp

    Syns det er vanskelig å opprettholde trening pga jobben min. Den fører med seg så mye sykdom, jeg prøver å trene selv om jeg er syk i blant. Men infeksjoner, virus, omgangssyken har satt stopper for meg i 4 uker. Og føler nesten dårlig samvittighet for dette. Ja, tar kosttilskudd og spiser fisk nesten daglig. Sover 8-10 timer natta. Hva kan jeg gjøre for å få drømmekroppen?
  8. Slank mage?

    Har lagt merke til noe forandring med treningen min, mer markerte armer og skuldre, strammere rompe. Så noe fremgang har jeg jo. Men magen er alltid der. Dag 1. Bryst/triceps Brystpress i maskin Skråbenk Enarmsbenkpress Smal benkpress Dips Triceps pushdown. Dag2. Bein og biceps Knebøy Beinpress Liggende leg extension Curl fremside Biceps curl med stang Hammercurl Dag 3. Skuldre og rygg Chins Nedtrekk Markløft Stående og sittende roing Enarms roing Sidehev og fronthev Militærpress Skulderpress Legger inn mageøvelser hver eneste trening. Noen ganger forandrer jeg på dette programmet, spørs hva jeg føler for. Den 4 dagen består ofte av baseøvelser, ekstra knebøy, dips og chins.
  9. Slank mage?

    Har alltid hatt litt mage, men nå er jeg lei. Vil ha den bort. Noen tips til meg? fettprosent ligger på 23. Vekt 57. Høyde 168. Jeg trener 3-4 ganger i uken og jobber i barnehage. Ligger på 2100 kcal pr dag. Spiser alltid frokost. Prøver så godt jeg kan å ligge høyt på proteiner. Er på 130-145g proteiner pr dag. Armene mine er slanke, bena er slanke, men magen henger. Skal jeg fortsette som jeg gjør, eller endre på noe?
  10. Den store silikontråden

    For min del legger jeg av penger hver mnd. Kutter ned på matbudsjettet, kutter ut shopping, etc. Og sparer alt jeg kan hver måned.
  11. Den store silikontråden

    Da har jeg vært til min time på Fornebuklinikken, hos Lars Haukeland. Fått ett positivt inntrykk av han og gleder meg veldig til min operasjon. Blir ikke før midten av september pga ferie på jobb osv, men da har jeg noe å se frem til! Høyde 168 og vekt 55-57. Så fikk jeg ikke helt tak i hvor mye han skulle legge inn, men ca 325 i hver. Og det blir under muskel for min del. Håper tiden fremover går fort
  12. Stram mage OG bygge muskler

    Klare stram mage før sommeren? Jeg har aldri hatt stram mage før. Dette er ett høyt ønske, men jeg ønsker også å få mer muskler. Så det blir kanskje feil å samkjøre de to? Noen som har tips?
  13. Creepy på trening

    Syns det var litt creepy da jeg tok facepulls og en ung gutt gikk forbi hvert 10 sekund for å stirre meg inn i øynene, på en halvmeters avstand.. Stirra intenst tilbake den ene gangen og han skvatt litt, men ga seg ikke. Noen smågutter som rigga seg til på matter bak meg da jeg sto på alle tre og prøvde meg på kickbacks og enarmsroing.. Flyttet meg ganske fort. Syns de unge guttene er mest slitsomme. De har liksom ikke sett jenter trene før..
  14. Hvordan spare til langt hår? - råd & tips

    Klipper 1-2 cm i året. Det er så lite håret mitt slites. Bruker ikke hårføner, rettetang eller annet. Bruker riktig type hårstrikk. Håret mitt er også veldig tykt. Helt vanlig balsam og shopping som er kjøpt i butikken.
  15. Betennelse i kroppen, trening??

    Ikke helt der. Har lært at uansett hva slags mat jeg spiser så kommer samme reaksjonen. Har prøvd grøt, melk, frukt, vann, saft, spaghetti, brød, fisk, elgkjøtt, ris, div grønnsaker, shake. Uansett hva jeg spiser så går det en liten stund så kommer smertene. Stikking i magen, svir i magen, kjennes ut som om jeg er sulten igjen, sure oppstøt, luftavgang og masse andre ekklere ting Men jeg ringte legen og har fått ny time på fredag Håper de kan gi meg flere svar da..
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her