Jump to content

Sexylubben83

Members
  • Content Count

    1534
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sexylubben83

  • Rank
    sexylubben
  • Birthday 05/21/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://duckcityadventureteam.net/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ei litta 14dager til 4uker med lavkarbo kicker igang nedgangen om den har stoppet opp Du burde fortsette å trene lår/rumpe da trening av disse ikke automagisk slanker akkurat låra men de holder forbrenninga oppe pga de er av de større muskla vi har Kondisjon ett par dager og styrke(hel kropps program) ett par dager burde jo være nok til å krympe såfremst kostholdet ikke er helt på bærtur. En kostholdsapp som lifesum kan være gull om man er usikker på hva som gjør att nedgangen går trått. Veie dag på fredag/lørdag, liker helst å veie på lørdag da jeg spiser første måltid kl 11 hver dag, og da må man jo måle så nære matinntak som mulig så man ser hva kroppen veier uten mat innabords Spiser 2 måltider om dagen, kl 11 og middag rundt 17. Ligger på 30-50gram karbs til dagen, og kjenner jeg suget etter snacks komme så blire litt bacon gull og er det helt ille blir det en liten bolle dream is som ikke er så gæærn
  2. melder meg inn til tjeneste. rett over nyttår i år fikk jeg beskjed fra legen att nå må du skjerpe deg, ellers får du diabetes før året er omme, da var vekta 130kg. fram til 15.sept klarte jeg få ned vekta til 120kg, så begynte en kompis av meg på lavkarbo, noe som virka og det fristet å prøve selv. i dag 17. november viste vekta 111.8kg. ifølge bmi skalan skal jeg ned til 82kg men DET skjer ikke, sikter på under 100kg og hadde ett hårete mål om å rekke det før 2017, men ser vel att det kan være hardt. prøver å få inn 2 spinning timer og hvertfall ei styrkeøkt helst 2 iløpet av uka. sommerstid så sykles det ute på landeveien og da gjerne hver dag, såfremst knæra holder. legen var positivt overrasket når jeg var der forrige fredag da hadde jeg gått ned 18kg siden forrige gang jeg var der så folkens detta klarer vi!! Tips til vin hundene her, tørr hvitvin er forholdsvis snilt med kroppen mtp karbs, og skal man flatfylle så er vodka og redbull zero ca 0 karbs det også problemet er jo all det sukkersuget kroppen er vandt til når den har drukket
  3. last ned en kaloritelle app og se hvor lite du faktisk får i deg om det der er daglig dose mat la inn dine datas i denne kalkisen og da kommer den fram til http://www.trening.no/kalkulatorer/bmr/ Resultat: Ditt daglige kaloribehov er beregnet til 2660.4 kcal. Ditt basale kaloribehov (BMR) er 1716.4 kcal. For å gå ned i vekt bør ditt kaloriinntak ligge på rundt 2128.3 kcal. For å kunne øke muskelmasse bør ditt kaloriintak ligge mellom 2660.4 kcal og 3192.5 kcal. DVS du må spise "sinnsyke" mengder for å bygge muskler slik du vil jogging vil vel forbrenne mer kalorier enn om du ikke gjør det iofs, men klarer du spise dertil mer mat så why not, kondis er ikke vondt å ha, bare vondt å få studentlivet gjør jo sitt mtp økonomi osv, men finnes jo sjukt mange "bloggere" osv som viser deg veien til rass billig mat som smaker digg. søk litt rundt så finner du nok oppskriften på litt økt vekt og styrke for å svare deg på hvilket tilskudd du trenger så er det vanlig mat... om du har dårlig råd så hjelper det ikke på lommeboka å kjøpe shakes
  4. Sexylubben83

    Dagens Glade

    bruker linser når jeg skal sykle og stå på slalom, da det gjøres best med briller/goggles som er designa for slike aktiviteter men oakley sitt valg med RX(styrke) blir så ufattelig dyrt, så best å kjøre linser når det sykles og skies
  5. Sexylubben83

    Dagens Glade

    hva var det du korrigerte da? jeg har skeive hornhinner og minimalt med styrke men pga skeivheta så blire helt bilsjuka om jeg ikke har på brilla sku gjerne fiksa opp i det men usikker og grattis med brillefritt liv, det må være digg
  6. har ikke protein fabrikken dette også? https://www.proteinfabrikken.no/treningstilbehor/shaker/drikkeflasker/shaker/water-jug-bottle-brutal-fitness-22-l-proteinfabrikken-26559-p0000031935#.V1lWHruLRhE
  7. DAMN GURL som de sier borti unaiten... den der var clean som F nydelig "linework" og fantastiske detaljer, får meg til å ønske meg mere blekk fantastisk plassering, digger undertitsa blekk, for da har man en legitim grunn til å kikke
  8. Sexylubben83

    Dagens Glade

    prøvde meg på landeveissykkelen igår, etter att jeg fikk smerter i kneet ifjor. 28 km med kurant sykkeltur, litt over en time brukte man,på dette noe som er innafor. kjente såvidt lite stikk i kneet, våknet idag uten noen smerter i kneet fantastisk.
  9. oh snap, trodde det var fra en medkursdeltager om kurslederen sa det så får h*n ta seg en bolle... du klarer deg mer enn fint nok aleine, du har jo rhoede bøkene så bare kjør på
  10. ei uke med litt utskeielser skader jo ikke om du kommer på den rette stien igjen når uka er omme kan det være att det var en viss ironi i kommentaren siden du bare hadde 2 utskeielser iløpet av hele kurset?
  11. www.slither.io makan te addictive shit...
  12. det er ett 3kløver på gymmen der jeg trener som er akkurat sånn... de prater så høyt att man hører de med plugger i øra når man er på mølla helt latterlig hvor høyt de tydeligvis har behov for å prate
  13. kan du ikke bare øke til 75kg i første omgang
  14. dumt spørsmål på g her, evt mangel på kunnskap e.g kunnskapsløshet. når jeg skal ligge på 2500kcal pr dag, og går på trening, løfter 5x5 programmet mitt og går 20-30 min på mølla med max incline. da forbrennes jo noen kalorier, skal man la disse gå bort i stillhet eller skal man spise inn igjen disse kaloriene på treningsdager? dvs jeg må bruke pulsklokka på gymmet noe som er ok
  15. tok benkpress vedsia 3 ungtasser som også kjørte benk. jeg holdt på å knekke nesa mi da han ene fikk seg til å si: husk å puste, ikke hold pusten for da slutter hjernen å sende signaler til muskelen og den slutter vokse...
×
×
  • Create New...