Gå til innhold

Sexylubben83

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 534
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sexylubben83

  • Rang
    sexylubben
  • Bursdag 21. mai 1983

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://duckcityadventureteam.net/

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ei litta 14dager til 4uker med lavkarbo kicker igang nedgangen om den har stoppet opp Du burde fortsette å trene lår/rumpe da trening av disse ikke automagisk slanker akkurat låra men de holder forbrenninga oppe pga de er av de større muskla vi har Kondisjon ett par dager og styrke(hel kropps program) ett par dager burde jo være nok til å krympe såfremst kostholdet ikke er helt på bærtur. En kostholdsapp som lifesum kan være gull om man er usikker på hva som gjør att nedgangen går trått. Veie dag på fredag/lørdag, liker helst å veie på lørdag da jeg spiser f
  2. melder meg inn til tjeneste. rett over nyttår i år fikk jeg beskjed fra legen att nå må du skjerpe deg, ellers får du diabetes før året er omme, da var vekta 130kg. fram til 15.sept klarte jeg få ned vekta til 120kg, så begynte en kompis av meg på lavkarbo, noe som virka og det fristet å prøve selv. i dag 17. november viste vekta 111.8kg. ifølge bmi skalan skal jeg ned til 82kg men DET skjer ikke, sikter på under 100kg og hadde ett hårete mål om å rekke det før 2017, men ser vel att det kan være hardt. prøver å få inn 2 spinning timer og hvertfall ei styrkeøkt helst
  3. last ned en kaloritelle app og se hvor lite du faktisk får i deg om det der er daglig dose mat la inn dine datas i denne kalkisen og da kommer den fram til http://www.trening.no/kalkulatorer/bmr/ Resultat: Ditt daglige kaloribehov er beregnet til 2660.4 kcal. Ditt basale kaloribehov (BMR) er 1716.4 kcal. For å gå ned i vekt bør ditt kaloriinntak ligge på rundt 2128.3 kcal. For å kunne øke muskelmasse bør ditt kaloriintak ligge mellom 2660.4 kcal og 3192.5 kcal. DVS du må spise "sinnsyke" mengder for å bygge muskler slik du vil jogging vil vel forbrenne
  4. Sexylubben83

    Dagens Glade

    bruker linser når jeg skal sykle og stå på slalom, da det gjøres best med briller/goggles som er designa for slike aktiviteter men oakley sitt valg med RX(styrke) blir så ufattelig dyrt, så best å kjøre linser når det sykles og skies
  5. Sexylubben83

    Dagens Glade

    hva var det du korrigerte da? jeg har skeive hornhinner og minimalt med styrke men pga skeivheta så blire helt bilsjuka om jeg ikke har på brilla sku gjerne fiksa opp i det men usikker og grattis med brillefritt liv, det må være digg
  6. har ikke protein fabrikken dette også? https://www.proteinfabrikken.no/treningstilbehor/shaker/drikkeflasker/shaker/water-jug-bottle-brutal-fitness-22-l-proteinfabrikken-26559-p0000031935#.V1lWHruLRhE
  7. DAMN GURL som de sier borti unaiten... den der var clean som F nydelig "linework" og fantastiske detaljer, får meg til å ønske meg mere blekk fantastisk plassering, digger undertitsa blekk, for da har man en legitim grunn til å kikke
  8. Sexylubben83

    Dagens Glade

    prøvde meg på landeveissykkelen igår, etter att jeg fikk smerter i kneet ifjor. 28 km med kurant sykkeltur, litt over en time brukte man,på dette noe som er innafor. kjente såvidt lite stikk i kneet, våknet idag uten noen smerter i kneet fantastisk.
  9. oh snap, trodde det var fra en medkursdeltager om kurslederen sa det så får h*n ta seg en bolle... du klarer deg mer enn fint nok aleine, du har jo rhoede bøkene så bare kjør på
  10. ei uke med litt utskeielser skader jo ikke om du kommer på den rette stien igjen når uka er omme kan det være att det var en viss ironi i kommentaren siden du bare hadde 2 utskeielser iløpet av hele kurset?
  11. www.slither.io makan te addictive shit...
  12. det er ett 3kløver på gymmen der jeg trener som er akkurat sånn... de prater så høyt att man hører de med plugger i øra når man er på mølla helt latterlig hvor høyt de tydeligvis har behov for å prate
  13. kan du ikke bare øke til 75kg i første omgang
  14. dumt spørsmål på g her, evt mangel på kunnskap e.g kunnskapsløshet. når jeg skal ligge på 2500kcal pr dag, og går på trening, løfter 5x5 programmet mitt og går 20-30 min på mølla med max incline. da forbrennes jo noen kalorier, skal man la disse gå bort i stillhet eller skal man spise inn igjen disse kaloriene på treningsdager? dvs jeg må bruke pulsklokka på gymmet noe som er ok
  15. tok benkpress vedsia 3 ungtasser som også kjørte benk. jeg holdt på å knekke nesa mi da han ene fikk seg til å si: husk å puste, ikke hold pusten for da slutter hjernen å sende signaler til muskelen og den slutter vokse...
×
×
  • Opprett ny...