Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg kunne gjort det samme.. Og jeg hadde ikke hatt noen intensjoner om å sjekke deg opp. Alle er så redd for å prate med fremmede, både i butikken, på bussen, i heisen ... Og det tror jeg gir et kaldt samfunn hvor folk gir beng i hverandre til slutt...

Misforstå meg rett, det er ikke noe galt i å snakke med fremmede, men det er måten det blir gjort på. Synes absolutt det er hyggelig at ukjente folk kommer bort og snakker med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om intimbarbering og fjerning av død hud i dusjen på gymmen? Bare jeg som reagerer på det?

NEI! Det er skikkelig ekkelt :eek: Jeg, for min del skjønner ikke at folk gjør sånt i offentlige dusjer.

De stedene jeg har trent har alle hatt små garderober, og da blir det litt ekstra intimt..

En ting er å sprade rundt naken, men når folk nesten trykker seg opp i deg når man sitter på benken for å skifte, så blir jeg litt o_O Det samme når de står leeeenge å tørker seg med det ene benet på benken og viser fram alt, og uansett hvor man har blikket så ser man enten rett på personen, eller ser personen i speilet. Og enda bedre er når de da bøyer seg ned med stumpen i være mot speilet for å tørke seg nederst på bena..

Jeg trodde ikke jeg var prippen, men på dette området er jeg tydeligvis det :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Det er skikkelig ekkelt :eek: Jeg, for min del skjønner ikke at folk gjør sånt i offentlige dusjer.

De stedene jeg har trent har alle hatt små garderober, og da blir det litt ekstra intimt..

En ting er å sprade rundt naken, men når folk nesten trykker seg opp i deg når man sitter på benken for å skifte, så blir jeg litt o_O Det samme når de står leeeenge å tørker seg med det ene benet på benken og viser fram alt, og uansett hvor man har blikket så ser man enten rett på personen, eller ser personen i speilet. Og enda bedre er når de da bøyer seg ned med stumpen i være mot speilet for å tørke seg nederst på bena..

Jeg trodde ikke jeg var prippen, men på dette området er jeg tydeligvis det :confused:

As I was saying: creepy as fuck. En ting er å dusje og gå ut naken (duh, naturligvis), men en annen er å bruke tre år på å tørke seg og alt det som ble nevnt i posten over :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er herlig med de damene som står og føner håret splitter nakne. Hvorfor føne håret før man tar på seg klærne? o_O Flott at folk har et avslappet forhold til kroppen sin, men altså...

Ikke creepy, men litt morsomt likevel. Jeg holdt på å trene ettbeins markløft da en dude kom inn, slang fra seg veska og begynte å gjøre pullups. Ikke noe snodig med det, sånn bortsett fra at han hadde på seg jeans, skjorte, blazer og semskede skinnsko. Han gjorde seg ferdig, tok veska si og gikk igjen. Snertent treningsantrekk, får'n si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung-gutter som ypper rundt i frivektsavdelingen og stiller seg bak deg mens du tar knebøy eller markløft. Ser de snakker seg imellom, og han ene har på seg solbriller (WTF på et treningssenter?!). Får ofte kommentarer fra folk i garderoben for tattoveringene mine også.. Har alltid stort headset på meg så jeg kan late som jeg ikke hører noe av det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...