Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Ekkelt?

Han har på flipflopper for å unngå å gå med bare føtter overalt, og begrenser seg til det området hvor han faktisk skal trene.

Ved å ikke bruke sokker kan han skape nok friksjon til å kunne gjennomføre knebøy på en forholdsvis ufarlig måte, kontra glatte sokker, dersom dere ikke har sånn antisklimatter.

Nå antar jeg jo at han ikke driver med sånt tull hvor han bruker føttene på det som folk ellers plasserer hender eller ansikt i/på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ekkelt. Sokker kan man helt fint ha på, men ikke noe mindre inne på et treningssenter. Aner ikke hvor han vifter med beina sine, forutenom i diverse apparater.

Står i reglene på gymmet at man ikke skal trene i barføtter. Alle trenger ikke synea det er ekkelt, men det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne den :p

Husker bare sjæl at det var fette umulig å gjøre noe annet på senteret mitt.

Mangla antigrip, har ikke sko (har heller ikke råd til sko), og hvis jeg skulle bøye mer enn 50 kg så sklei føttene mine til alle retninger.. så det var direkte helseskadelig å bøye med mindre det var barbeint.

Og rent rasjonelt er det jo ikke noe mer uhygienisk enn om man skal gjøre det i sokker. Kanskje tilogmed mer hygienisk med tanke på at han fyren her bruker flipflops ellers?

(for min egen del så har jeg jo ekstremt sexy føtter, men det har du jo allerede sett :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne den :p

Husker bare sjæl at det var fette umulig å gjøre noe annet på senteret mitt.

Mangla antigrip, har ikke sko (har heller ikke råd til sko), og hvis jeg skulle bøye mer enn 50 kg så sklei føttene mine til alle retninger.. så det var direkte helseskadelig å bøye med mindre det var barbeint.

Og rent rasjonelt er det jo ikke noe mer uhygienisk enn om man skal gjøre det i sokker. Kanskje tilogmed mer hygienisk med tanke på at han fyren her bruker flipflops ellers?

(for min egen del så har jeg jo ekstremt sexy føtter, men det har du jo allerede sett :p )

creepy. det blir ikke mindre ekkelt om sympatiske fitnessbloggere innrømmer at de er creepy og kommer med forklaring. bare føtter på trening er nasty! slutt me det! kjøp deg sko. gjerrigslask!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

creepy. det blir ikke mindre ekkelt om sympatiske fitnessbloggere innrømmer at de er creepy og kommer med forklaring. bare føtter på trening er nasty! slutt me det! kjøp deg sko. gjerrigslask!! :p

Veit du, jeg driter i alle høflighetsfraser.

HVA I SVARTE FAEN ER CREEPY MED FØTTER?

Hvis det ikke er lov i senteret, så bruker jeg sokker og unngår å bøye.

Hvis det er lov, og det ikke er antiskli så finnes det faenmeg ingen rasjonell grunn til at sånn der idioti som du nå spyr ut skal få råde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du, jeg driter i alle høflighetsfraser.

HVA I SVARTE FAEN ER CREEPY MED FØTTER?

Hvis det ikke er lov i senteret, så bruker jeg sokker og unngår å bøye.

Hvis det er lov, og det ikke er antiskli så finnes det faenmeg ingen rasjonell grunn til at sånn der idioti som du nå spyr ut skal få råde.

hihi, hjelper ikke. føtter er ekkelt. hørt om fotsvette?? og hår på stortåa? og bakteriefloraen under tåneglene?? fotsopp?? alt det der mistenker jeg så snart jeg ser en naken fot. Spes manneføtter, der er ikke kjente for å ha særlig god fotpleie til daglig. Damper rundt med pedalsyre i skoa. fysj! usj! blææææh! føtter, uuuuuh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke irrasjonell, den er realistisk. føtter er ekle. punktum!

Den er massivt irrasjonell.

"Hår på tåa!" irrasjonelt.

"Fotsvette" åh så mye verre enn håndsvette

"Fotsopp" - Du bruker vel for faen sko/sokker sjæl hvis du er så jævlig redd

"Bakterieflora" - ja, den som ikke er i nærheten av å være så drøy som den folk har på henda.

Fy faen, at folk tar på treningsutstyr uten å bruke hansker og å ha vaska henda først. Jævla creeps.

Frykten din er fullstendig irrasjonell. Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er massivt irrasjonell.

"Hår på tåa!" irrasjonelt.

"Fotsvette" åh så mye verre enn håndsvette

"Fotsopp" - Du bruker vel for faen sko/sokker sjæl hvis du er så jævlig redd

"Bakterieflora" - ja, den som ikke er i nærheten av å være så drøy som den folk har på henda.

Fy faen, at folk tar på treningsutstyr uten å bruke hansker og å ha vaska henda først. Jævla creeps.

Frykten din er fullstendig irrasjonell. Skjerp deg.

du er stadig like creepy! ta på sko på trening! skjerp deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var akkurat på yoga- Cirka 30 par nakne føtter. Vil det si at vi var creepy på trening, hele gjengen? :barefoot:;)

Av en eller annen sær grunn så er det visstnok ikke creepy med mindre det er i et treningsrom der det er minimal sjanse for at noen andre vil komme i kontakt med tærne... eller touche noe som du har stått på med dine bare tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen sær grunn så er det visstnok ikke creepy med mindre det er i et treningsrom der det er minimal sjanse for at noen andre vil komme i kontakt med tærne... eller touche noe som du har stått på med dine bare tær.

Logisk. Eller ikke. Skjønner virkelig ikke greia. Har bøyd barfot, uten at det streifa tankene at det skulle være creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...