Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, enda verre.. På ridetur, med meeget overvektig dame i hvit ridebukse på hesten forran. Når kraterne i appelsinhuden skjelver, da kan du godt ha på deg ei joggebukse altså.

Jepp... Det er derfor man har ridebukse på når man rir på en hest, eller løpetights når en løper eller sykkelbukse når man sykler... Sånn at andre kan se og fortelle hva de syns om påkledningen.

Alvorlig talt, unger... Burde dere ikke heller bry dere med dere selv, og skal man bry seg om andre på senteret burde det vært å applaudere fordi folk forsøker å gjøre en endring. "Kudos til deg", burde man sagt.

Arghh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Det er derfor man har ridebukse på når man rir på en hest, eller løpetights når en løper eller sykkelbukse når man sykler... Sånn at andre kan se og fortelle hva de syns om påkledningen.

Alvorlig talt, unger... Burde dere ikke heller bry dere med dere selv, og skal man bry seg om andre på senteret burde det vært å applaudere fordi folk forsøker å gjøre en endring. "Kudos til deg", burde man sagt.

Arghh

Ville ikke Cruella DeVille at alle folk skulle gå i samme klær som seg selv? I prikkete sorte og hvite klær. Hun brydde seg veldig om at alle skulle være som henne! Hun var vel den første til å dømme andre....

:whistle: Måtte bare...

Men jeg er helt enig med deg. At man må gå rundt og tenke på hva andre har på seg, har man kanskje litt for lite å gjøre. Jeg prøver å tenke at "Folk skal få gå i det man vil, det er bare gøy med ting som skiller seg ut fra det som er 'akseptert' i treningssamfunnet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke at "Folk skal få gå i det man vil, det er bare gøy med ting som skiller seg ut fra det som er 'akseptert' i treningssamfunnet".

Løpetights ER akseptert... Hvis du ikke er overvektig, ikke eldre enn førti og ikke mann..

Jeg oppfatter dette delvis som en "morotråd", hvor man gjør narr av snålingene på trening, men jeg syns det er trist at treningstøy tilpasset aktivitet er et tema man kan bruke i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er ei dame på senteret der jeg trener som til tider gjør meg til en creeper:D

hu trener hipthrusts og med god belastning og lager de merkligste lydene som ikke hører hjemme på ett gym :p

dette skjer bare på tidlige lørdags morgener

så jeg tror hu prøver og "minimere" skaden av hennes "kose"lyder :D

var det ikke ei frøken som hipthrusta seg til nye høyder her inne :D

...:oops: Jeg håper dette ikke er meg. Jeg lever i håpet om at jeg klarer å skjule denne effekten av øvelser av denne typen bedre enn som så. Er utrolig kjipt om jeg må gi opp denne øvelsen når den er så effektiv. Hvor var dette, om jeg kan spørre?

(Effekten det er snakk om er nå stort sett uønsket og irriterende, om noen skulle lure... prøver å tenke på regninger fra Lånekassa og overkjørte mandariner for å unngå uønskede effekter, men det er ikke alltid så lett. Spesielt ikke når man etter hvert får lyst til å kjøre glutebridge/hip trust og lignende øvelser hver gang man får regning fra Lånekassa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetights ER akseptert... Hvis du ikke er overvektig, ikke eldre enn førti og ikke mann..

Jeg oppfatter dette delvis som en "morotråd", hvor man gjør narr av snålingene på trening, men jeg syns det er trist at treningstøy tilpasset aktivitet er et tema man kan bruke i denne sammenhengen.

Hvorfor skal du ikke være mann og ha på løpetights? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å trene før jobb nå, og det er deilig med lite folk på gymmet.

Men, og det er et stort MEN, det er en fyr, la merke til ham i går også, godt trent, meget fokusert, men i dag fløy han rundt i slikt Nike Pro-undertøy, uten noe over. Trøya var grei nok, men det så ut som han trente i bokseren.

Kompisen min trener i de hele tiden, sier det er greit digg? Lo litt av han når han kom med tettinnsittende nike-skjorte OG nike-shorts... Begge to var signal-gule :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor j..v..a perfekt tror man at man er sjøl når man kommer med sånne tanketomme idiotuttalelser om at en kkke kan ha trange klær om man har celulitter. Bare vent til de kommet snikende på deg sjøl, vesla - skal du kle deg for å glede andre da eller skal du ha på deg klær du synes passer til anledningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...:oops: Jeg håper dette ikke er meg. Jeg lever i håpet om at jeg klarer å skjule denne effekten av øvelser av denne typen bedre enn som så. Er utrolig kjipt om jeg må gi opp denne øvelsen når den er så effektiv. Hvor var dette, om jeg kan spørre?

(Effekten det er snakk om er nå stort sett uønsket og irriterende, om noen skulle lure... prøver å tenke på regninger fra Lånekassa og overkjørte mandariner for å unngå uønskede effekter, men det er ikke alltid så lett. Spesielt ikke når man etter hvert får lyst til å kjøre glutebridge/hip trust og lignende øvelser hver gang man får regning fra Lånekassa).

frykt ikke, slike lyder er jo bare bevis på att man gasser på, Stokke er stedet :)

har ikke sett frøkna noe større på ei stønn, men hu driver nok på med hiptrust den dag i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor j..v..a perfekt tror man at man er sjøl når man kommer med sånne tanketomme idiotuttalelser om at en kkke kan ha trange klær om man har celulitter. Bare vent til de kommet snikende på deg sjøl, vesla - skal du kle deg for å glede andre da eller skal du ha på deg klær du synes passer til anledningen?

Greit å roe seg ned og reflektere litt. Jeg tipper det som blir nevnt dreier seg mer om folk som veier det dobbelte av det de burde men skviser seg inn i klær som er halvparten så store som de skulle vært, heller enn en av de maaaaange normalvektige damene som tror de har cellulitter så store at alle legger merke til det.

..og ja, om man veier 150kg kan det kanskje være greit med såpass selvinnsikt at man ikke drar på seg treningstights størrelse ti-nummer-for-liten og magetopp. Virkelig store mennesker kan så avgjort kle seg noenlunde passende og smakfullt, men jeg forbeholder meg retten til å si at virkelig store mennesker også kan kle (og te) seg på en måte som er direkte ubehagelig å se på. :p

Edit, kjapt eksempel: Jeg møter ikke opp på trening i lårstrømper, rosa blondestringtruse, og paljett-BH, da jeg vet det ville sett så horribelt forferdelig ut at det gjorde andre ille til mote. Det samme gjelder digre mennesker som trykker seg inn i tights så små at de blir så ettersittende og gjennomsiktige at personen likegjerne kunne gått naken. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nesten bakoversveis når jeg kom inn i garderoben idag etter treningen. Når fyren der var ferdig å dusje stilte han seg omtrent i "inngangen" til dusjen, med fullt innsyn for alle, og tørka seg veeeeeeldig lenge på ryggen, mens junior dinglet i hytt og vær. Ikke var han 70 år heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør i det minste krav om å kle seg smakfullt gjelde for alle. Jeg klarer meg fint uten måtte se på menn i boletopp, som viser magen og mer eller mindre hele brystkassen samtidig.

Når du snakker om det, så kom jeg over en slik fyr i går, på IT-supporten ved UiO. En ting er å se slik bekledning på treningssenteret, som er ille nok, men den fyren var tydeligvis over middels interessert i å vise for omverden at han var godt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret der jeg trente før, sto møllene bortenfor knebøystativet, men vendt bort fra stativet. En gang jeg skulle ta knebøy ser jeg i speilet at en gammel mann snur seg og stirrer heelt åpenlyst mens han går på mølla. I tillegg lente han seg så mye bakover for å se bedre at han holdt på å falle av... Syykt ekkelt, var i tillegg ingen andre på senteret:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret der jeg trente før, sto møllene bortenfor knebøystativet, men vendt bort fra stativet. En gang jeg skulle ta knebøy ser jeg i speilet at en gammel mann snur seg og stirrer heelt åpenlyst mens han går på mølla. I tillegg lente han seg så mye bakover for å se bedre at han holdt på å falle av... Syykt ekkelt, var i tillegg ingen andre på senteret:(

Det er da du skal ta halen mellom beina og sprette vekk derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...