Jump to content

Brokkoli

Members
  • Content Count

    2151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

Brokkoli last won the day on January 6 2016

Brokkoli had the most liked content!

2 Followers

About Brokkoli

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 07/23/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Brokkoli

    Dagens Glade

    Shit. Om jeg sover 6 timer en natt sutrer jeg hele dagen fordi det er for lite.
  2. Shut it, bitch - jeg er faktisk ikke så squat morning lenger. Kalvbeint er det nye på kråkefronten.
  3. Brokkoli

    Dagens Glade

    Sparer nesten 4,8 prosent på MyoProtein da! Uslåelig.
  4. BRA JOBBA, STOREHVAL! Fin tråd. Hva var dine høydepunkter og nedturer? Høydepunktet må vel være at jeg har økt stevnetotalen min i styrkeløft med 70 kg! Jeg har økt 30 kg i knebøy, 12,5 kg i benkpress og 27,5 kg i markløft og endte julestevnet i OSK med 132,5 kg - 67,5 kg - 150 kg. Kommer egentlig ikke på noen nedturer. Sikkert flere, men ingen store nok til at jeg husker dem. Hvilke mål nådde du? Jeg hadde satt meg som mål å løfte 125 kg - 70 kg - 145 kg, så jeg klarte målet i både bøy og mark. Og er ganske sikker på at jeg har benkpressmålet og vel så det inne også, men det er stevneresultater jeg teller så det får komme neste år :-) Beste treningsminner fra året? Det er mange! Gode treninger med hvalene mine i Bergen før jeg flyttet til Oslo i sommer. Har også blitt tatt veldig godt imot i ny klubb her i Oslo, og har møtt mange nye, fine mennesker i Oslo SK. Veldig fornøyd med å ha instagramstalket @Thomaseh i sommer, og fått meg fast treningspartner. Gjorde 2015 deg til en sterkere, bedre og mer selvsikker versjon av deg selv? Ja. Uten tvil. Jeg har blitt sterkere, gladere og flesket en del ned. Hva er målene for 2016? Jeg har mange mål for 2016. Først og fremst skal jeg fortsette vektnedgangen. Jeg har gått ned knappe 20 kg nå, og har igjen ca 15 kg. Jeg satser på å gå ned halvparten av disse kg i løpet av 2016. Jeg har lært mye det siste året, blant annet om hva mine største svakheter her. Målet for 2016 er å rette opp i disse svakhetene. Øverst troner å slutte å bøye kalvbeint. Ut med knærne. Konkrete mål for løftene mine er veldig vanskelig å sette, siden jeg ikke vet hvordan styrkeøkningene vil bli påvirket av å spise i underskudd i enda ett år til. Jeg har kunnet seile på fleskegains til nå, men med mindre og mindre flesk å tære på blir det vanskeligere å øke i styrke på lite mat. Jeg tenker uansett langsiktig, og ser for meg at det neste året ikke vil bringe med seg de største økningene på stanga, men at de vil komme når jeg omsider kan begynne å spise i vedlikehold eller et lite overskudd. Jeg skisserer derfor knebøy 142,5 kg (opp 10 kg), benkpress 75 kg (opp 7,5 kg) og markløft 157,5 kg (opp 7,5 kg). En økning i totalen på 25 kg, med andre ord.
  5. Black mirror. Britisk. Ganske sykt. Uavhengige episoder, så godt valg om du vil unngå maraton fordi du bare "må se hva som skjer med hovedpersonen i neste episode ". Denne serien er drøy. Jeg elsker den. Ikke døm meg.
  6. Brokkoli

    Dagens Glade

    DIN fortjeneste, frøken. Jeg bare hjalp til litt på veien ;-)
  7. Altså... JEG liker cardio nå, på grunn av dette opplegget. Det sier litt om hvor gjennomførbare øktene er. Bra jobba, cardiocoach
  8. @Stian Rotset Dette er jo perfekt for deg Du som skal bli slank og greier.
  9. Brokkoli

    Dagens usikre!

    var du ett år da du ble født?
  10. Brokkoli

    Dagens usikre!

    Gratulerer med å nå være i ditt TJUEÅTTENDE leveår! There, fixed that for you.
×
×
  • Create New...