Gå til innhold

Harit

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2 319
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    9

Harit vant dagen sist 25. oktober

Harit hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Harit

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 18. nov. 1989

Nylige profilbesøk

4 665 profilvisninger
  1. Harit

    Sliten og sulten

    Hei. Kroppen blir en litt annen type maskin når man begynner å trene med vekter. Spis deg god og mett på sunn mat (det er lov å skeie ut noen ganger). Du trenger ikke å bekymre deg for vektoppgangen, dette kan faktisk være fordelaktig for deg. Med dette mener jeg at du øker i muskelmasse samtidig som kroppen din forbrenner fettmasse. Kan gi deg et eksempel: Frida veier 60 kg, er tynnfeit og ganske slapp i fisken. Hun begynner å trene alle baseøvelsene samtidig som hun har et fornuftig kosthold. Etter 2 år veier hun 70 kg med en stram, feminin og muskuløs kropp. Hva skjedde
  2. Hei, jeg har selv periodisk fastet de siste 8 årene. Med mindre du begynner å forandre på total kcal mengde i spisevinduet ditt, skal det ikke påvirke vektnedgangen. Men jeg vil anbefale deg å finne fram til et tidsintervall i døgnet som du kan holde mer eller mindre konstant, dvs, ikke driv å forskyv spisevinduet flere ganger. Når du har et fast spisevindu, har du trent ghrelin (sulthormonet) ditt til å gjøre deg sulten på et visst tidspunkt. Det blir nok ikke så veldig gøy for deg om du plutselig blir veldig sulten når du egentlig er i fasteperioden. Du kan godt forskyve spisevindu
  3. Hei, Jeg har selv slitt med isjas/piriformissyndrom helt siden oktober 2014. Hos meg var det på høyre gluteus ved piriformis, samt smerter nedover beinet i form av strålinger. Fikk anbefalt av en kompis å dra til en napprapat, og dro dit ca i begynnelsen av April 2015. Må si jeg angrer på at jeg ikke dro så fort som mulig, da jeg nå mest sannnsynlig sitter igjen med arrvev. Får en sånn stikkende følelse under enten bøy eller mark om jeg kjører nærmere max. Kan nesten si at det føles som å ha tannværk i ræva. Har ikke noe erfaring med kiro. Så eneste jeg kan anbefale deg er å dra t
  4. Bare hyggelig Du kan godt ta kreatin sammen med proteinpulveret ditt om det var det du tenkte på. Sånn doseringsmessig skal en strak teskje av kreatin hver dag være nok. Det at du prøver å gå opp i muskelmasse ved hjelp av styrketrening vil automatisk få deg ned i fett%. Etter at du har lagt på deg en betydelig mengde med muskelmasse vil det faktisk se ut som om du har gått ned i fett% selv om du egentlig har den samme fett% fra da du begynte, dette pga at fettet nå har en større flate å distribuere seg over. Derfor kan du se an om du vil gå ned i fett% i etterkant, da det kan hende at
  5. Det skal gå helt fint det, ser ikke noe grunn til at det blir en overdosering. Men jeg ville f.eks ha byttet ut PWO"en (antar at du bruker et produkt ala I'M FU#KED UP eller noe liknende som er populært nå til dags) med en kopp sterk kaffe eller 1 stk 200 mg koffeinpille, dette pga at de 2 sistnevnte er mer økonomisk samt at du egentlig ikke trenger sånne dyre preworkout produkter. Fatburner kapsler hadde jeg styrt unna, helt ubrukelige greier. Ser også ingen grunn til å bruke BCAA under trening med mindre det er i en diettsammenheng eller om du periodisk faster og spiser dagens første måltid
  6. Harit

    Er det noe liv?

    Jeg lever mest i loggboka mi enn andre steder på forumet, da flere av "mine" bae's og bro's sjekket ut for godt herifra. Things ain't the same no more. #TheFeelsAreReal
  7. Fikk denne mailen i dag, dette er jo utrolig kjedelig Imports of Vitamin D-3 Banned in Norway from 1st October 2015. At BigVits, we have been informed that the Norwegian Government has decided to prohibit the general public importing their own D-3 vitamins from 1st October 2015.. We are totally at a loss to understand this legislation. Vitamin D-3 is being investigated for its health benefits in many universities round the world, particularly UK and USA. Consequently, every few weeks we are hearing of new benefits and uses being discovered or confirmed. At BigVits, we are
  8. Body of Lies (2008) Moneyball (2011) Sleuth (1972)
  9. Bør vel ikke komme som en overraskelse mtp dagens kroppsbygging, om det hender påstandene hans stemmer.
  10. Score: 72.4 Intermediate Squat: 71.8 [intermediate] Floor Pull: 74.1 [intermediate] Horizontal Press: 77.7 [Proficient] Vertical Press: 60.1 [intermediate] Pull-up: 78.5 [Proficient] Alt kan forbedres her i gården
  11. http://www.dagbladet.no/2015/04/07/kultur/trygdekontoret/nrk/thomas_seltzer/tv_og_medier/38574138/ Må innrømme at jeg døde litt på "Kari Jack-off-son" og "Stay tryygdaa".
  12. Qourn produktene er helmaks! Du har spennende kasserolle retter og gryteretter i vente for å si det sånn :happy:
  13. I påsken 2012 var det en fyr på gymmet som var helt bombesikker på at jeg var full av steroider siden jeg hadde en "unaturlig" rask fremgang når det kommer til baseøvelsene og t.o.m fysikkmessig. Jeg avkreftet dette der og da, men da ble jeg også beskyldt for å lyve. Fast forward høsten 2014 og utover. Nå som han samme fyrn har utviklet 10 år med gains på overkroppen, *hint*, sprer han rykter om at jeg er så VELDIG SENESTERK. Og da tenkte jeg bare "BITCH PLEASE, du kunne også ha lagt til at de lifetime drug free låra mine vasker gulvet med hele underkroppen din". #legdayNotEvenOnce
×
×
  • Opprett ny...