Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15-17cm er ikkje ein flau boner.

Folk som sier størrelsen ikke teller, og så blir 15 cm sett på som en flau en. Er tross alt over snittet. :p

(pause i eksamen betyr at man finner denne sida.

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

kanskje kjekt for jentene å se hva som faktisk er normen, da de "enorme" afrikanera som regel sporter mindre enn 17 ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier størrelsen ikke teller, og så blir 15 cm sett på som en flau en. Er tross alt over snittet. :p

(pause i eksamen betyr at man finner denne sida.

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

kanskje kjekt for jentene å se hva som faktisk er normen, da de "enorme" afrikanera som regel sporter mindre enn 17 ;) )

Vel, for å presisere:

For meg er ALLE bonere som blir nermast pressa opp i trynet på deg tross at du på fleire (direkte og indirekte) måtar presiserar at du gjerne vil ha avstand, rekna som flaue og creepy. Uavhengig av størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk for øvrig at det var gutta som koblet "flau" til størrelsen. ;)Årolilja nevnte aldri noe om størrelsen.

Størrelsen blei nevnt, jo :p At det ikke var relevant er noe helt annet.

Vel, for å presisere:

For meg er ALLE bonere som blir nermast pressa opp i trynet på deg tross at du på fleire (direkte og indirekte) måtar presiserar at du gjerne vil ha avstand, rekna som flaue og creepy. Uavhengig av størrelse.

Fair enough :p

Men flau peker da på selve penis, ikke hvordan du føler deg i dens nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen blei nevnt, jo :p At det ikke var relevant er noe helt annet.

Fair enough :p

Men flau peker da på selve penis, ikke hvordan du føler deg i dens nærvær.

Det må i tilfelle vere eigne mindreverdigheitskompleks som snakkar, då mine norskkunnskaper gjer meg temmelig sikker på at ordet "flau" ikkje er direkte knytta til størrelse. Verken på kjønnsorgan eller anna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flau i seg selv, nei :p

Men setningsoppbyggingen gjør at "flau" peker på objektet.

"Objektet var flaut / et flaut objekt." Fremfor "objektet gjorde meg flau".

Hvis vi skal være skikkelig pedantiske, så er flau en følelse, og dermed er det kun mennesker som kan være flaue, ikke objekter (en penis er et objekt i denne sammenhengen). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal være skikkelig pedantiske, så er flau en følelse, og dermed er det kun mennesker som kan være flaue, ikke objekter (en penis er et objekt i denne sammenhengen). :p

Ikke helt.

flau a1 (fra lty)

1 doven, smakløs

f- smak, vin / f- vind vind med hastighet 0,3—1,3 m/s

2 banal, tom

en f- vits

3 skamfull, brydd

bli f- / du gjør meg f- / det var f-t pinlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt.

flau a1 (fra lty)

1 doven, smakløs

f- smak, vin / f- vind vind med hastighet 0,3—1,3 m/s

2 banal, tom

en f- vits

3 skamfull, brydd

bli f- / du gjør meg f- / det var f-t pinlig

Ja, ok.

Så, Raptorial, hva passer best: er penisen doven/smakløs, er den banal/tom eller er den skamfull/brydd? :p

Dette er sannsynligvis vår tids viktigste diskusjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ok.

Så, Raptorial, hva passer best: er penisen doven/smakløs, er den banal/tom eller er den skamfull/brydd? :p

Dette er sannsynligvis vår tids viktigste diskusjon. :D

Siden vi nå snakker om smak på penis, så har vi vel snart gått full ring og kommet tilbake til at den trykkes opp i trynet på uforventende treningsinteresserte.

Likefullt usikker på om jeg har fått frem poenget tydelig nok.

Setningsstrukturen tilsa at det var penisen som var flau. Ikke at det var den som var nødt til å beskue den.

At flau også kan bety at penisen enten var smakløs eller tom blir da å diskutere grammatikken på helt andre premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, er eg i grunn veldig glad for å ha ein liten, lokal gym, det er stort sett er normalt oppegåande folk. +at eg er ekstra glad for at eg dusjar heime:p

Må då verkeleg vere heilt normalt å gå naken i ein garderobe. Det at somme folk ikkje skjønnar at det er enkelte sysslar og enkelte positurar ein ikkje bør innta i ein offentleg garderobe, er noko anna. Hårføning naken er ok, så lenge det ikkje er snakk om å føne håret melom beina...sånt gjer ein heime (det same gjeld barbering av div. kroppsdelar og fjerning av daud hud).

Edit: måtte rette opp ein skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Lovisa

Kanskje ikkje "creepy", men i allefall litt "uvanleg"...

I går var det ein mann som var så opptatt av å få nøyaktig vektmåling etter trening at han vegde seg i berre trusa.

Kan jo nemna at vekta står ute i treningsområdet, godt synleg for heile nedeetasjen. Og det var crossfit-time med ca. 20 personar berre meter frå der vekta står. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikkje "creepy", men i allefall litt "uvanleg"...

I går var det ein mann som var så opptatt av å få nøyaktig vektmåling etter trening at han vegde seg i berre trusa.

Kan jo nemna at vekta står ute i treningsområdet, godt synleg for heile nedeetasjen. Og det var crossfit-time med ca. 20 personar berre meter frå der vekta står. :huh:

Kanskje det ikke var nøyaktig vektmåling han var ute etter? :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Kanskje det ikke var nøyaktig vektmåling han var ute etter? :sneaky:

Hmmm. Usikker på om eg vil vita sikkert kva du hinter til... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...