Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet, jeg dør av han stanneføren.. Er det muulig... Har ett par "gloere" på mitt senter og, kan bli til dels ubehagelig når de ser mer enn de trener...

En som snakket litt til meg på trening osv spurte om han kunne adde meg på FB. Ville ikke være frekk heller, så sa ja jeg, og tenkte ikke det kunne skade... Så i forgårs var senteret ganske fult, og jeg måtte kjøre settene mine imellom en gutt som var ganske kjekk igrunn. Han spurte meg hvilke dialekt jeg hadde og noen helt random ting. Senere på kvelden sender han første fyren meg meld på FB om at nå skulle han slette meg fordi jeg hadde fått "god kontakt" med noen av de andre på senteret... :huh:

AAHAAAA. Treningssentrenes skjulte regel. Du kan bare snakke med en gutt om gangen og passe på hvem du kjører settene dine imellom. Ooooooooooops

1. HVORFOR har jeg ikke oppdaget denne herligheten av en tråd før nå ? :cry:

2. DET DER... UTTAFØRR !! :shifty: Nesten så man må la tvilen komme vedkommende til gode å håpe at han kjørte tidenes dårligste joke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at en kamerat og jeg skremte vekk ei jente. Vi trente, og hadde tilfeldigvis øvelser på samme sted som hun jenta. Hver gang hun flyttet seg til et annet sted på senteret, hadde vi tilfeldigvis en øvelse vi skulle ta på akkurat samme område. Stakkars jente :sorry:

Hehehe. :p Nå overdriver du med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, du startet med å være sarkastisk til mitt innlegg. Som ikke var så veldig gøy tatt i betraktning av det jeg opplevde, Mads.

Hæ? Jeg har overhodet ikke vært sarkastisk til ditt innlegg o_O

Jeg leste innlegget ditt og synes det var veldig ekkelt av han fyren. Men dette var overhodet ikke ment som noe "svar"/mobbing av ditt innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet litt med siste repetisjonene i pull ups, da en yngre gutt kommer løpende (fra andre siden av rommet) for å assistere de siste tyngste repene. Han tok DET taket i rumpa og skviste til som om han aldri hadde kjent en damerumpe før. Hadde han bare vært på min egen alder hadde det kanskje vært litt hyggeligere:)

Haha, liker at du, tydeligvis, lot han hjelpe til selv om det må ha vært prettyyyy wierd ! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd lignende, fikk staken oppover ryggraden når han skulle "hjelpe" meg i stittende roing i apparat. Sa ifra til eieren av gymmet og siden er eklingen sporløst forsvunnet.

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Sånt skal ikke skje på et treningsstudio. Greit dere er noen fine jenter, men sexuell trakasering er ikke greit. Blir kvalm av sånne klyser som skal tafse på jenter. Håper dere begge sier klart ifra om det skulle skje igjen- eventuelt "low blow" aka "nut cracker" kan fungere i en nødsituasjon(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp vært i India og skulle selvfølgelig ikke ligge på latsiden så dro på treningsrommet til hotellet. I India blir visst en haug av folk betalt bare for å stå plasser, ingen forskjell på treningsrommet. En ansatt som bare stod der, i treningstøy vel å merke. Siden han ikke har noe å gjøre syns han det er vel likegreit å stirre på rompa mi, i 10 min.

Så kommer vaktskifte. Ingen rompestirring der, men han nye stiller seg 1 m fra meg og stirrer på meg.

I tillegg stod det en annen ansatt i døra til toalettet utenfor treningsrommet og så på hele økten... Artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...