Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Drar på trening

..

Redd for å bli skitten!

Drar på trening

...

Tjukke folk trener - kan ikke de bare holde seg hjemme?

Drar på trening

...

Tjukke folk trener ikke - herregud, late folk!

post-2892-144409693311_thumb.jpg

Drar på trening

..

Herregud han bruker racket til noe annet enn knebøy som er MYE viktigere og, ikke minst, involverer meg!

Drar på trening

..

Herregud ingen er pro og de stirrer på meg - det må være fordi JEG er pro og heit!

Drar på trening

...

Haha. Han drikker kreatin før trening og proteinshake med carbs rett etterpå.. følger han ikke med i tiden eller? HEY ALAN ARAGON TIMING-BRO!

Drar på trening

..

I´m so flawless!

Drar på trening

..

Haha.. løfter folk så dårlig? Jeg begynte med å løfte 100 kg knebøy PERFECT!

Drar på trening

...

Curlz? NEVAH! Folk har andre synspunkter og mål enn meg? hahaha.. da er jo de idioter!

Drar på trening

..

Haha! PT-en lærte bort feil. Det vet jeg. Leste det på T-nation!

post-2892-14440969331568_thumb.png

Drar på trening

..

Omg! Kuk i trynet mitt og jeg tørr ikke si fra - QUICK TO THE FITNESSBLOGG! Someone, somewhere shall hear about this atrocity to mankind!

Drar på trening

..

Omg svette! ÆSJ! La meg stirre intenst uten å si fra til vedkommende!

Drar på trening

..

Omg Rippetoe og starting strength er bezt! #GAINS #GOMAD #NoLoGiC #ImAllergicToMilk #GetBabyWipes #SquatAboveParallell #Faggot #DrownKitten

Drar på trening

..

Trener du splitt? Har du ikke lest artikkelen til børge eller? #SATELITTCELLEBABY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nær stanga med så og si helle øvre rygg. Skraper av litt hud og svette på stanga. Og benken osv er ganske uhygenisk. Hadde jeg brukt singlet hadde jeg vaska av stanga, benken før jeg hadde brukt den.. Men hvis du digger å gni skulderen og rygg med en svett annen dude so be my guest. bare syns det er nasty

Greit nok at du synes svette og hud er ekkelt, men skjønner bare ikke hvorfor svetten og huden fra skuldre og øvre rygg skulle være verre enn svette og hud fra hendene. Kan love deg at folks hender er mer møkkete enn folks rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du synes svette og hud er ekkelt, men skjønner bare ikke hvorfor svetten og huden fra skuldre og øvre rygg skulle være verre enn svette og hud fra hendene. Kan love deg at folks hender er mer møkkete enn folks rygg.

Noe jeg alltid gjør er å vaske hendene etter at jeg har vært på studio. Kanskje 80 % gjør ikke det. Dusjer jeg ikke, vasker jeg likevel hendene. Er utrolig mye bakterier på de ulike manualer og stengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Jesus christ :D Kondolerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Har opplevd lignende, fikk staken oppover ryggraden når han skulle "hjelpe" meg i stittende roing i apparat. Sa ifra til eieren av gymmet og siden er eklingen sporløst forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle jeg gjort noe annerledes? Jeg er en veldig sjenert jente som ikke liker å gjøre så mye av meg, så det kom som et sjokk at jeg faktisk var i stand til å dytte en mann vekk. :p

Mitt forslag er å si i fra at han skal gå vekk fordi han forstyrrer treningen din. Om han ikke hører etter, så sier du til ham at du kommer til å si i fra i resepsjonen...og om han fortsatt ikke hører etter så sier du i fra til resepsjonisten :D Der har du ingen grunn til å være sjenert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Herregud, det VAR creepy! Men hvor mange reps klarte han å snike seg til, egentlig?! Da er man jammen dedikert til treningen når man føler man må gjøre ferdig settet sitt først.

Men så sinnsykt ekkelt, håper han ble utestengt. For livstid. På alle treningssentere i byen...landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er å si i fra at han skal gå vekk fordi han forstyrrer treningen din. Om han ikke hører etter, så sier du til ham at du kommer til å si i fra i resepsjonen...og om han fortsatt ikke hører etter så sier du i fra til resepsjonisten :D Der har du ingen grunn til å være sjenert :D

Takk for bra tips! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det VAR creepy! Men hvor mange reps klarte han å snike seg til, egentlig?! Da er man jammen dedikert til treningen når man føler man må gjøre ferdig settet sitt først.

Men så sinnsykt ekkelt, håper han ble utestengt. For livstid. På alle treningssentere i byen...landet.

Var en 2-3 reps. Var litt sjokkert, så visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, slik at jeg bare fortsatte. Han han gnukket seg inntil meg en stund fordi jeg stod fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en 2-3 reps. Var litt sjokkert, så visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, slik at jeg bare fortsatte. Han han gnukket seg inntil meg en stund fordi jeg stod fast.

Huff, kjenner jeg blir provosert på dine vegne. Heldigvis hører det til ekstreme sjeldenheter at man opplever sånt (håper jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...