Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det mest creepy er overvektige damer som trener i tights. Burde være forbudt å selge, akkurat som alkohol. "sorry, du er for full. Ikke mer øl på deg" eller: "sorry, du er for tjukk. Får ikke kjøpe tights."

Der sa du det! Altså, har ikke noe i mot feite folk, ihvertfall ikke hvis jeg møter dem på trening..det står det respekt av spør du meg! MEN, det at de obviously føler seg vel i tights er riktig skummelt :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sa du det! Altså, har ikke noe i mot feite folk, ihvertfall ikke hvis jeg møter dem på trening..det står det respekt av spør du meg! MEN, det at de obviously føler seg vel i tights er riktig skummelt :confused:

Ops...her trenger jeg litt veiledning. Hva er BMI-grensa for å gå i tights? Jeg pleier å spinne i tights, for så å gå rett inn i styrkerommet, og er nå redd for at jeg har begått en alvorlig sosial faux pais og kanskje burde få meg sånn treningsskjørt til å ha over..? Seriøst, så mener jeg at alle trenende, kanskje spesielt de som måtte føle seg litt usikker på egen kropp burde prøve seg på kompresjonstights og fargesprakende lycratopp. The only way is up og i mellomtida kan man gjerne ha det mest mulig komfortabelt og fresht.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det! Altså, har ikke noe i mot feite folk, ihvertfall ikke hvis jeg møter dem på trening..det står det respekt av spør du meg! MEN, det at de obviously føler seg vel i tights er riktig skummelt :confused:

Burde vel heller gjemme meg i store joggebukser og gensere og helst gjemme meg bort i et hjørne når jeg trener da, i stedet for å ha på meg tights som ikke hekter seg fast i ting og som er behagelige å ha på? Fatter ikke at folk skal legge seg borti hva andre har på seg på trening. For veldig mange er dørstokkmila til trening veldig lang i utgangspunktet fordi de ikke føler seg "hjemme" på treningssenteret, og de føler at folk stirrer (selvom det kanskje ikke er sant). Så det at feite folk har kommet seg ut av sofaen og til treningssenteret og trener der iført tights er faktisk bare en positiv ting! Ingen tvinger deg til å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde ein sjarmør som "kuka rundt" meg (all pun intended) med ein flau boner for eit par veker sidan. Han glodde noko voldsomt på hekken min, så eg vel å ta det som eit kompliment.

Det vart dog meir enn berre litt creepy når det fortsatte i over to timar.

D kan ikkje tenkast at den karen kanskje var veldig heldig viss du skjønner? Då kan d forvekslast med en flau boner:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kan ikkje tenkast at den karen kanskje var veldig heldig viss du skjønner? Då kan d forvekslast med en flau boner:p

Tja, når du har på deg relativt slim fit treningsbukse mef eit 15-17 cm stort buksetelt, kombinert med det sleske gliset eg fekk kvar gong auga mine møtte hans... så heller eg meir mot flau boner altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel heller gjemme meg i store joggebukser og gensere og helst gjemme meg bort i et hjørne når jeg trener da, i stedet for å ha på meg tights som ikke hekter seg fast i ting og som er behagelige å ha på? Fatter ikke at folk skal legge seg borti hva andre har på seg på trening. For veldig mange er dørstokkmila til trening veldig lang i utgangspunktet fordi de ikke føler seg "hjemme" på treningssenteret, og de føler at folk stirrer (selvom det kanskje ikke er sant). Så det at feite folk har kommet seg ut av sofaen og til treningssenteret og trener der iført tights er faktisk bare en positiv ting! Ingen tvinger deg til å se på.

Jeg svarte opprinnelig på en annen sitt innlegg som mente det var absolutt forferdelig med overvektige i tights, uansett hva. hadde du lest det først og så lest mitt hadde du nok ikke tatt deg så nær av det :) Som jeg skrev så har jeg da slettes ikke noe i mot overvektige, eller chubby folk for den sakens skyld. Pluss at det står respekt av at de trener, nettopp fordi jeg vet at de gjerne ikke føler seg "hjemme" på et treningssenter som du selv sier.. vet hvordan det føles selv, så jeg hverken stirrer eller noe annet. Man skal ikke føle ubehag på et treningssenter, eller andre steder for den sakens skyld. Med mitt innlegg mente jeg at jeg ikke har noe i mot det, men at jeg syntes det er utrolig rart at de faktisk velger å ta på seg tights! Jeg selv er ingen sylfide eller noe særlig til trent, og selv føler jeg meg ikke heeelt vel i tighte klær pga det..så jeg syntes derfor det er merkerlig at overvektige da tenker at: "Ja, tights. DET er tingen for meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte opprinnelig på en annen sitt innlegg som mente det var absolutt forferdelig med overvektige i tights, uansett hva. hadde du lest det først og så lest mitt hadde du nok ikke tatt deg så nær av det :) Som jeg skrev så har jeg da slettes ikke noe i mot overvektige, eller chubby folk for den sakens skyld. Pluss at det står respekt av at de trener, nettopp fordi jeg vet at de gjerne ikke føler seg "hjemme" på et treningssenter som du selv sier.. vet hvordan det føles selv, så jeg hverken stirrer eller noe annet. Man skal ikke føle ubehag på et treningssenter, eller andre steder for den sakens skyld. Med mitt innlegg mente jeg at jeg ikke har noe i mot det, men at jeg syntes det er utrolig rart at de faktisk velger å ta på seg tights! Jeg selv er ingen sylfide eller noe særlig til trent, og selv føler jeg meg ikke heeelt vel i tighte klær pga det..så jeg syntes derfor det er merkerlig at overvektige da tenker at: "Ja, tights. DET er tingen for meg".

Da missforsto jeg, og beklager det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte opprinnelig på en annen sitt innlegg som mente det var absolutt forferdelig med overvektige i tights

(snip)

...så jeg syntes derfor det er merkerlig at overvektige da tenker at: "Ja, tights. DET er tingen for meg".

Beklager hvis det så ut som jeg tilla deg meninger. Skulle egentlig ha sitert originalinnlegget, men fant det ikke i farta. Skal prøve å svare seriøst på spørsmålet ditt i steden. Du synes det er rart at ikke overvektige føler seg ukomfortabel i i tights, for det gjør du som ikke er overvektig. Hmm...jeg tror det korte svaret er forskjellige folk tenker og føler forskjellig. For min egen del så følte jeg meg litt ukomfortabel i tights til og begynne med, det føltes litt nakent og eksponert, men etterhvert så likte jeg det ganske godt, jeg følte meg holdt inn og mer spretten. Det var lettere å se fremgang, og som nevnt ovenfor, det er praktisk og behagelig i mange sammenhenger. Ikke noe som snurrer seg rundt eller siger ned eller opp under yoga eller styrkeøvelser. Mindre friksjonsproblematikk under løping og sykling. Og jeg føler meg passelig temperert til en hver tid. Og da får bare folk la være å se på meg hvis de har issues med det. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis det så ut som jeg tilla deg meninger. Skulle egentlig ha sitert originalinnlegget, men fant det ikke i farta. Skal prøve å svare seriøst på spørsmålet ditt i steden. Du synes det er rart at ikke overvektige føler seg ukomfortabel i i tights, for det gjør du som ikke er overvektig. Hmm...jeg tror det korte svaret er forskjellige folk tenker og føler forskjellig. For min egen del så følte jeg meg litt ukomfortabel i tights til og begynne med, det føltes litt nakent og eksponert, men etterhvert så likte jeg det ganske godt, jeg følte meg holdt inn og mer spretten. Det var lettere å se fremgang, og som nevnt ovenfor, det er praktisk og behagelig i mange sammenhenger. Ikke noe som snurrer seg rundt eller siger ned eller opp under yoga eller styrkeøvelser. Mindre friksjonsproblematikk under løping og sykling. Og jeg føler meg passelig temperert til en hver tid. Og da får bare folk la være å se på meg hvis de har issues med det. Problem solved.

Det går helt fint, syntes også det var kult at du gav meg et så utfyllende svar! :) så takk for det! Jeg går jo i tights på trening, av samme grunner som deg! Men jeg må innrømme at jeg føler meg så latterlig eksponert! Det sies jo at tightsen er guds gave til menn, og det gjør faktisk ikke saken noe bedre for min del.. Jeg føler meg rett og slett skikkelig naken. Godt å vite jeg ikke er alene om den tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mann som trener på senteret jeg trener på og hver gang; jeg mener hveeeer gang vi trener til samme tid, så må han kommenter/gjøre noe plagsomt. En gang satt jeg og gjorde "sittende kabelroing" (vet ikke om den heter det, men poenget er iallefall at jeg satt på gulvet) og da dro han en benk bort til meg og tok en pause, han satt sikkert 10cm unna og sprika med bena

hei trener ikke tilfeldigvis på gjøvik , du ? han der hørtes kjent ut, må bortpå omtrent alle jentene og "tipse" dem om teknikk.

Har hørt han snakke om damer og det er ikke veldig pent for å si det slik. Skikkelig grisprat, han trodde jeg hadde musikk på ørene , å la i vei om hva han kunne tenke seg å gjøre med ei han hadde sett, det var veeeeldig creeepy !!!! Prøve å overse han når han er i nærheten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg overhodet ikke tenker over om folk gjør ditt eller datt før klærne er på, var ikke klar over at det var så mange som reagerte på sånt. Kropp er kropp.

Det jeg derimot synes var rimelig ekkelt var ei viss jente som intimbarberte seg i fellesdusjen. Vettu hva...det er ekkelt nok med de dottene med hår i slukene om ikke det skal være kjønnshår i miksen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...