Jump to content

SK-2000-og-ALLTID

Members
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

About SK-2000-og-ALLTID

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/09/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takk Camilla, da går jeg for det. Du tenker det er verdt å betale over 1600kr? Men er vel et kvalitetsbelte som jeg kan ha i maange år. Ps! Hyggelig å se at det er en fra Vadsø som regjerer forumet. Mvh, Ove fra Vadsø.
  2. Takk for tilbakemelding og tips "RandomHero". Midjemålet mitt er på 79cm ca, så da bestiller jeg på 76 eller noe da Ser at prisen kommer på 165USD (65USD for "frakt og håndtering"). Jeg får ikke noen ekstra overraskelser med toll o.l senere da? Holder med 1350kr for et belte Forresten: Ved bruk til mark og bøy, burde jeg gå for "3 inch powerlifting belt" eller "athlete Suede powerlifting Belt" på 4 inch?
  3. Jeg lurer også på dette. Syntes det gjerne var vel så interessant å følge diskusjonen knyttet opp til artikkelen enn artikkelen i seg selv.
  4. Takk for svar. Tenkte bestille fra: http://www.activinstinct.no/ i og med at de selger den nyeste modellen til 1709. Ser at de sendes fra England, så litt dumt hvis de ikke passer
  5. Vurderer å kjøpe meg slike, men ser at mange nevner at de er små i størrelsen. Hva innebærer det? Burde man for eksempel gå opp en størrelse i US?
  6. Nylig test av lomper på den flotte nettsiden klikk.no: http://www.klikk.no/foreldre/article1547921.ece
  7. hei, jeg følger for tiden et fem-ukers treningsprogram som har en gradvis nedgang i lengde på intervaller og dertil økning på antall (rettet mot fotball). Startet perioden med 5-minuttersdrag x3 med puls på 85% av maks i første økt til 1-minuttersdrag x 15 med puls på 95% av maks, som ble gjennomført i dag. Jeg er glad i å ha målrettet og konkret trening med puls som indikator på intensitet. Utfordringen er å i størst mulig grad trene på planlagt puls. Da særlig ved korte intervaller. I og med at det logisk nok tar tid å komme seg opp i riktig puls når intensiteten er så høy (95%), så er jeg gjerne ikke på riktig puls før godt ut i draget. Jeg kan selvsagt bruke større delene av pausene til å bygge meg opp til riktig puls, men da igjen blir jo forholdet mellom arbeid og hvile ikke helt som planlagt. Hvordan løser dere dette når dere skal trene etter puls? Det er i utgangspunktet ikke så fryktelig nøye om planen ikke blir fulgt slavisk, men synes det er interessant å høre noen tanker om denne problemstillingen.
  8. Gode poenger Kjetil. Med mye terping av bevegelsesbanen og arbeid med svakhetene + løftesko så skal det bli gradvis bli bedre
  9. Prøvde meg på nytt i dag. Fokuserte på å komme litt dypere, med et litt smalere grep. Eksplosiviteten er det så som så med. Burde vel legge inn litt eksplosiv trening med lettere vekter. Framover er tanken å bruke litt tid på å optimalisere teknikken gjennom å teste ut ulik bredde mtp grep og ben i tillegg til stangplassering. Bevegelighetstrening er også på planen! Ved å se videoen i saktefilm (filmet ved bruk av "ubersense") så ser man at jeg er litt under parallell. Når jeg går dypere så blir det en tydeligere butwink. Ellers er det stor variasjon i den tekniske utførelsen for hver økt/serie. Dermed er det bare å kjøre på med mengde så kommer det seg vel etter hvert. Vanskelig å gjøre store endringer på så kort tid likevel om viljen er stor . Så for dere vurdere om jeg har tatt noen små skritt. Gi meg gjerne en tilbakemelding på denne bøyen kontra tidligere videoer. Tronaldo Sentadilla KenHol Kjetil1234 God helg! Edit: Legger til en video til. Filmet litt mer bakfra. Her ser dere at det er store forskjeller fra serie til serie. Går vel en del dypere i den første videoen.
  10. Jeg vet Kjetil1234. Derfor jeg ga beskjed om at det kommer en ny video Hadde egentlig ikke trengt å legge ut den siste.
  11. mottatt og godtatt Tronaldo! Vent i spenning.
×
×
  • Create New...