Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Merkelig. Det ser ut til at denne generasjonen har et anstrengt forhold til en naken kropp, så lenge det ikke er relatert til sex. Skøy.

OT: Jeg er creepy på trening. Fordi jeg stirrer. Jeg stirrer vel og merke ikke på noe spesifikt (jeg tenker bare), men det ser nok sånn ut. Ubehagelig for den som er in line of sight. Ser ca sånn ut:

goatstare.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt da. Har ikke noe med nakenhet å gjøre egentlig, men man trenger jo ikke gå rundt der som an katt i paringstid. Ser jo det samme fra kvinnene her inne, blant annet den duskposten over. Går an å vise litt moderasjon, og ikke bruke gymdusjen som en scene i Milano.

Hva? Du er så umoden ass! Nakenhet er jo helt naturlig!

Hvis du mener at å gni kjønnshåra sine i ansiktet på fremmede, og å breie seg utover så alle blir tvunget til å se rett inn i brunhølet, er ekkelt, så er det deg det er et problem med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, haters gonna hate. Men jeg tilter inni meg hver gang det er noen som kommer ut av dusjen og løper rundt naken, bruker 3 år på å tørke seg.

.

Hva syntes du om folk som leker i dusjen da?

Funny-MEME---The-Water-Bender_zps5bcc72e7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen på 50+ som prøvde? å sjekke meg opp på treningssenteret. Begynte med å spørre hvor mange sett jeg hadde igjen på romaskinen, greit nok det. Så kom han tilbake rett etterpå og lurte på hva jeg hadde på armen (mobilholder), for han hadde aldri sett sånn før, så jeg forklarte ham det.

Deretter trente han litt og kom tilbake da jeg var ferdig med romaskinen og sa at han kunne jo se at jeg trente, for jeg hadde jo muskler. Han lurte på hvor lenge jeg hadde trent der, han hadde nemlig trent siden august. Så lurte han på hvor jeg bodde, han bodde nemlig rett utenfor Drammen.

Jeg begynte å stresse litt og kom meg videre til å trene facepulls og han fortsatte på romaskinen, men da han var ferdig der, kom han bort og lurte på hva slags muskler facepulls trente, så da måtte jeg forklare det. Deretter nevnte han igjen at det var tøft at jeg trente styrke og slikt, hvorpå han fortalte om at han hadde trent ei lita stund, men skulle ønske han hadde startet før, for musklene var så slappe nå. Han hadde nemlig passert 50 år, og følte at han måtte komme i bedre form. Han spurte så hvor gammel jeg var, og snill som jeg er svarte jeg på det.

Jeg hintet frampå at jeg måtte fortsette å trene, og han var da ferdig med dagens trening og forlot treningssenteret.

Hyggelig fyr for all del, men jeg er ikke komfortabel med at en mann i den alderen kommer bort og stiller slike spørsmål og er påtrengende haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen på 50+ som prøvde? å sjekke meg opp på treningssenteret. Begynte med å spørre hvor mange sett jeg hadde igjen på romaskinen, greit nok det. Så kom han tilbake rett etterpå og lurte på hva jeg hadde på armen (mobilholder), for han hadde aldri sett sånn før, så jeg forklarte ham det.

Deretter trente han litt og kom tilbake da jeg var ferdig med romaskinen og sa at han kunne jo se at jeg trente, for jeg hadde jo muskler. Han lurte på hvor lenge jeg hadde trent der, han hadde nemlig trent siden august. Så lurte han på hvor jeg bodde, han bodde nemlig rett utenfor Drammen.

Jeg begynte å stresse litt og kom meg videre til å trene facepulls og han fortsatte på romaskinen, men da han var ferdig der, kom han bort og lurte på hva slags muskler facepulls trente, så da måtte jeg forklare det. Deretter nevnte han igjen at det var tøft at jeg trente styrke og slikt, hvorpå han fortalte om at han hadde trent ei lita stund, men skulle ønske han hadde startet før, for musklene var så slappe nå. Han hadde nemlig passert 50 år, og følte at han måtte komme i bedre form. Han spurte så hvor gammel jeg var, og snill som jeg er svarte jeg på det.

Jeg hintet frampå at jeg måtte fortsette å trene, og han var da ferdig med dagens trening og forlot treningssenteret.

Hyggelig fyr for all del, men jeg er ikke komfortabel med at en mann i den alderen kommer bort og stiller slike spørsmål og er påtrengende haha :p

Hører nesten hjemme på Reddit i /r/LetsNotMeet

http://www.reddit.com/r/LetsNotMeet/

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen på 50+ som prøvde? å sjekke meg opp på treningssenteret. Begynte med å spørre hvor mange sett jeg hadde igjen på romaskinen, greit nok det. Så kom han tilbake rett etterpå og lurte på hva jeg hadde på armen (mobilholder), for han hadde aldri sett sånn før, så jeg forklarte ham det.

Deretter trente han litt og kom tilbake da jeg var ferdig med romaskinen og sa at han kunne jo se at jeg trente, for jeg hadde jo muskler. Han lurte på hvor lenge jeg hadde trent der, han hadde nemlig trent siden august. Så lurte han på hvor jeg bodde, han bodde nemlig rett utenfor Drammen.

Jeg begynte å stresse litt og kom meg videre til å trene facepulls og han fortsatte på romaskinen, men da han var ferdig der, kom han bort og lurte på hva slags muskler facepulls trente, så da måtte jeg forklare det. Deretter nevnte han igjen at det var tøft at jeg trente styrke og slikt, hvorpå han fortalte om at han hadde trent ei lita stund, men skulle ønske han hadde startet før, for musklene var så slappe nå. Han hadde nemlig passert 50 år, og følte at han måtte komme i bedre form. Han spurte så hvor gammel jeg var, og snill som jeg er svarte jeg på det.

Jeg hintet frampå at jeg måtte fortsette å trene, og han var da ferdig med dagens trening og forlot treningssenteret.

Hyggelig fyr for all del, men jeg er ikke komfortabel med at en mann i den alderen kommer bort og stiller slike spørsmål og er påtrengende haha :p

Tror jeg kunne gjort det samme.. Og jeg hadde ikke hatt noen intensjoner om å sjekke deg opp. Alle er så redd for å prate med fremmede, både i butikken, på bussen, i heisen ... Og det tror jeg gir et kaldt samfunn hvor folk gir beng i hverandre til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kunne gjort det samme.. Og jeg hadde ikke hatt noen intensjoner om å sjekke deg opp. Alle er så redd for å prate med fremmede, både i butikken, på bussen, i heisen ... Og det tror jeg gir et kaldt samfunn hvor folk gir beng i hverandre til slutt...

Her kommer forskjellen på folk som eier sosial intelligens ellrt ikke, ganske fort frem. Om du ikke klarer å se om en person finner det ubehagelig å snakke med deg, så bør man egentlig ikke forlate hjemmets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...