Jump to content

Pedrikke

Members
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

  1. I Feb 2015 spiste du 1600 kcal, og nå spiser du 1300 og er ikke fornøyd. Litt usikker på hvilken vei du skal ta videre om du fortsetter slik? 1000kcal? Jeg ville tenkt mottsatt, opp med kcal før du går dunken. Istedenfor all cardioen hadde jeg startet på nybegynner programmet her på FB, http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/. Mer styrke som gir mer muskler (ikke større, men mer) gir strammere figur.
  2. Pedrikke

    Dagens negative

    Siste dagen på jobben, usikker på hva møtet på mandag sier om videre jobbing et annet sted.
  3. Gresk yoghurt, valnøtter, mandler og honning = snart sommer (med øspøsregn ute og under 4 grader foreløpig) Og proteinkaffi :happy:
  4. Har ingen ide om hvordan man unngår de, men tennisball hjelper på å få løsnet dem. Jeg sliter med det samme selv, tenker at det er god muskelkontakt, men at muskelen rett og slett ikke er blitt vandt til det enda(?). Jeg kan få samme type knuter andre steder om jeg treffer annerledes med kontakten, feks i rompa etter GB med strikk.
  5. Jeg liker ikke søtpotet som i mos, men som fries med litt chili og masse maldonsalt på er den digg. Eller bakt med tacokjøttdeig inni. Den må altså kombineres med noe salt slik at smaken balanseres ut
  6. Prøvde chiapudding i dag. Hadde den stående over natten. Den ble for flytende og jeg tenker på rumpetroll egg når ejg spiste den Får gi den en sjanse til, om noen har noen gode oppskrifter tar jeg gjerne imot
  7. Den fra Tulip legger man bare inn i stekeovn, type 220 grader i ca 20 min (?) Kanskje QueenWinther kan være litt mer presis
  8. Jeg spiser på jobb, eventuelt i bilen/bussen på vei til jobb? Jeg lager klar cottage cheese og kesam med bær kvelden før. Eventuelt havregrøt/chiagrøt. Det er også mange grøtvarianter som er verdt å prøve seg på http://www.klikk.no/produkthjemmesider/shapeup/article1532774.ece . Ellers er hardkokte egg med lomper en variant jeg bruker / lomper med fyll / omelett ferdigstekt kvelden før. Jeg er ikke noen ekspert på kostholdsoppsett, men om du krasjer og spiser mye på kvelden kan det være lurt å sette seg ned å vurdere kostholdet. Personlig ville jeg fått på plass frokosten/etter treningsmaten først og så tatt det derfra.
  9. Pedrikke

    Dagens negative

    Mustang ute i snøvær? Ungene mine ville tatt han ei stripe altså Fra de var tre mnd har de fått innprenta "mustangregler" og nå på 4 kjefter de huden full om det så er litt duskregn
  10. Takk Aurelius, det kan nok gjerne gjøres så enkelt som det ja..
  11. Skal søke på jobb, er unaturlig klønete på impulsiv snakking. Bestemt meg (nesten) for å gå innom å levere søknaden for hånd. Hva sier man?
  12. Når det er sagt syns jeg 1000 kcal er lite, selv med minus på cardioen. Jeg loggfører uten å ta bort treningskcal, men ligger på minst 1800 på treningsdager på mine 86 kg.
  13. Hva med å ha en salat stående i kjøleskapet som du tar i tillegg til middagen som han lager? Om du har ferdig salatblanding stående, litt egg, bønner, linser, cottage cheese, skinke ol skal det lite til for å oppgradere et eventuelt big one stykke eller litt lasagne.
  14. Pedrikke

    Dagens Glade

    Går det Askepottfilm på kino eller? .....for de som klarer å google selv jah, fant den:facepalm:
  15. Konebelte kalles det her i Rogaland;) Selv har jeg Lofotenbunad, grunnen er at min morfar kommer derfra. Skal se om det kommer bilde i tråden her i år.
×
×
  • Create New...