Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, mye morsom lesing her ;)

Selv var jeg på besøk hos naboen som er i 30årene forrige helg. Hun er overvektig, og etter noen glass med vin kom praten innpå vektnedgang, da hun vet at jeg har gått ned en del dette året, og begynt å trene mye mer. Da kunne hun fortelle meg at hun visste godt at hun var overvektig (nærmer seg 100kg og er sikkert ikke høyere enn 1,65), men nå hadde hun lært å "godta seg som hun var." "Hun hadde insett at hun ikke var typen til å trene, så da fikk hun bare være feit."

Visste ikke om jeg skulle le eller gråte :confused: Syns synd på mannen som faktisk prøver og være litt sporty å dra dama med ut på tur... Syns det er trist når folk bare godtar at de er sykelig overvektige fordi de ikke gidder noe annet... Sier ikke at alle skal være topptrente og trene styrke minst 4 ganger i uka. Men en liten tur nå og da hadde jo ikke skadet :p

Dette må være det dummeste jeg har hørt. Hvem er du til å tro du har fasiten for hvordan folk burde leve og tenke. Synes synd på mannen hennes faktisk. Jeg synes synd på mannen din som har en så arrogant dame. Ønsker man ikke å trene så må det være like ok som å gjøre det. DU har ikke fasiten for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overvektig mann som var på butikken med sine to sønner, en på rundt 13-14 (så ut som fotballgutt) og en på rundt 4. Mannen gikk rundt i butikken og spurte sønnene sine spørsmål som: "hva vil dere ha til middag i dag, hamburger som i går, eller pizza?" "Hvilken frokostblanding skal vi ta, denne fra nesquick?" "Kanskje vi skal kjøpe oss litt mer smågodt, hva synes dere?" ...Jeg fikk litt vondt innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig mann som var på butikken med sine to sønner, en på rundt 13-14 (så ut som fotballgutt) og en på rundt 4. Mannen gikk rundt i butikken og spurte sønnene sine spørsmål som: "hva vil dere ha til middag i dag, hamburger som i går, eller pizza?" "Hvilken frokostblanding skal vi ta, denne fra nesquick?" "Kanskje vi skal kjøpe oss litt mer smågodt, hva synes dere?" ...Jeg fikk litt vondt innvendig.

triste greier :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke treningsrelatert, mange år siden, men likevel ufattelig dumt:

Mormor (i fistel): Du må ringe og snakke med broren din!!!!!!

Jeg: Ok, hva har skjedd?

Mormor (fortsatt i fistel): Han har barbert av seg alt håret!!! :nailbiting:

Jeg: Jaaaaaaaaa?

Mormor (helt vill): Han kan bli nynazist!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Skjønner at hun ikke vil at barnebarna skal bli nynazister, men tror neppe det er lengden på håret som avgjør de politiske standpunktene o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Pull-ups er ingen bra øvelse for meg, jeg er så svak i ryggmuskulaturen..."

- det er heller en tung baseøvelse som må innøves, med eller uten hjelp.

Det er ikke sånn at alle som trener Må gjøre de samme øvelsene som deg eller? Det er helt legitimt å la være å gjøre pull-ups, jeg unngår det selv fordi jeg er så svak at jeg ender med vondt i nakken og skuldrene i lang tid etterpå. Velger heller andre øvelser og det går helt fint det. Det dummeste jeg hører er folk som bestemmer seg for hva som er riktig for alle og tror de har rett til å slenge dritt om de som velger noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at alle som trener Må gjøre de samme øvelsene som deg eller? Det er helt legitimt å la være å gjøre pull-ups, jeg unngår det selv fordi jeg er så svak at jeg ender med vondt i nakken og skuldrene i lang tid etterpå. Velger heller andre øvelser og det går helt fint det. Det dummeste jeg hører er folk som bestemmer seg for hva som er riktig for alle og tror de har rett til å slenge dritt om de som velger noe annet...

Hvis du forstår det sånn, da misforstår du meg. Det er valgfritt/ofte gunstig å bruke andre øvelser til å bygge grunnmuskulatur, men svak rygg er ingen unnskyldning for ikke å ta pull-ups, da man kan bruke hjelpevekter. Du kan altså velge å løfte 2kg hvis du vil. Det er ikke øvelsen i seg selv, men at den unngås den fordi den er tung. Nakkeproblemene kommer som regel av spenning og anstrengelse ved tunge løft, før man er i stand teknisk og tåler belastningen. Med mindre man har en individuell nakkeskade, men det blir en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon mellom to brødre på gymmet:

Bro1: Dette proteinet er så sinnsykt digg, men jeg må blande med max to dl melk.

Bro2: Ja, den blir ganske tykktflytende. Hvorfor blander du den så tykk? Har du sånn melkeintolleranse??

Bro1: Nei, jeg tåler bare ikke melk!

"tidenes-største-himlemedøynene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Eg prøver ein kjole)

Butikkdame: Oioioi, for ei rompe!

Eg: Men den var for trang i skuldrene.

Butikkdame: Ja eg har sett deg på trening her borte. Om du slutter å løfte mannevekter og bruker damevektene, og begynner å løpe på mølla slik som meg istaden, så vert det mykje lettare å kle deg :)

Eg: Ein får ikkje ei slik rompe på tredemølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en hendelse jeg opplevde på en fest for en del år tilbake.

En fyr som jeg ikke kjente, skapte i utgangspunktet "god" stemning ved å spre utspill som "han der ser ut som en dørvakt". Hva nå enn dette måtte bety. Det var hvertfall ment i en negativt betydning.

Fyren virka veldig opptatt av kropp og trening, selvom man lett kunne se at han verken løfta, løp, eller hadde generelt peil på noe. Utpå kvelden finner jeg han på kjøkkenet hvor han har hentet seg et digert melkeglass fra skapet. Dette har han fylt 3/4 med sukker. Jepp, rafinert sukker. Så fyller han resten av glasset med vann, og slurper det i seg.

Meg: Hva ER det du driver med ?

Han: Jeg sørger for å holde forbrenninga i gang.

Meg: Med sukkervann ??

Han: Eh ja ?

Meg: Om du er sulten ville jeg vel kanskje ikke tylla ned på rafinert sukker. Kroppen din jobber nok som det er med å bearbeide alkoholen du har drikki i hele kveld.

Han: Du har jo faen ikke peil!

Meg: Ok ? Utdyp..

Han: Si meg; kroppen din, er det en proteinmotor, fettmotor, eller karbohydratmotor ?

Meg: Altså, den er jo.. wait whaaaat ?

Ga opp diskusjonen der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...