Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Bloggeren Sophie Elise sitt innlegg om at hun skal begynne med PF'dietten' har blitt nevnt tidligere her - det ville hun fordi da går man ned i vekt. (hun veide ca 42kg på den tiden, så vet ikke hvorfor hun skulle ned.)

Dette ble kommentert på innlegget:

"Om du proppe i deg mange kcal på denne tiden, også slutter å spise etter klokken 20, vil du ikke gå ned i vekt. Og skal du bare droppe frokost? Det er noe av det dummeste man kan gjøre om man skal ned i vekt. Frokosten er veldig viktig for forbrenningen din for resten av dagen! "

"Er jo om morgenen du skal spise mye calorier. De forbrenner hele dagen. Du bør ikke spise etter kl 7 :)"

"Om poenget ditt er å bygge muskler funker ikke denne faste-greia. Dette er mere for folk som vil slanke seg og gå ned i vekt."

"Den måten å gå ned på vekt er veldig lik ''bingin'' som er noe Bulimia folk gjør."

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

"Droppe knebøyen for å bygge rumpe - Jeg fik et tips av en bekjent her om dagen: droppe knebøyen og bytte ut med høye stepp up for en peridoe."

Ja, det hørtes smart ut (: (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Droppe knebøyen for å bygge rumpe - Jeg fik et tips av en bekjent her om dagen: droppe knebøyen og bytte ut med høye stepp up for en peridoe."

Ja, det hørtes smart ut :) :)

Jeg får mye bedre kontakt med rumpa når jeg kjører step ups på høy benk m manualer, enn jeg noen gang har fått v å kjøre knebøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg får mye bedre kontakt med rumpa når jeg kjører step ups på høy benk m manualer, enn jeg noen gang har fått v å kjøre knebøy:)

Men å bli anbefalt å droppe knebøy helt er allikevel ikke noe jeg synes at høres supersmart ut. (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men å bli anbefalt å droppe knebøy helt er allikevel ikke noe jeg synes at høres supersmart ut. (-:

Den delen kan jeg forsåvdit være enig i;) Har selv for lengst kuttet ut bøyen, men av helt andre årsaker...;) Dog, syntes det generelt mangler forståelse for at det finnes veldig mange gode øvelser for lår/rumpe i tillegg til knebøy inne på forumet her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den delen kan jeg forsåvdit være enig i;) Har selv for lengst kuttet ut bøyen, men av helt andre årsaker...;) Dog, syntes det generelt mangler forståelse for at det finnes veldig mange gode øvelser for lår/rumpe i tillegg til knebøy inne på forumet her:)

Eller forståelse for at folk trener idretter der det å løfte tungt ikke er hovedpri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anabole steroider er ikke farlig om det brukes riktig.

Anabole steroider brukes medisinsk, og korrekt dosering i forhold til diagnose gir svært lite bivirkninger. Det er doseringen som er problemet, ikke stoffet. Det sier seg selv at å høyne dosen med 5000% ikke er særlig heldig over tid, og det gjelder alt fra vann til paracetamol. Jeg er i mot misbruk av medikamenter, don't get me wrong, men f.eks TRT har lite bivirkninger om dette gjøres i samarbeid med lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...