Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Skjønte ærlig talt ikke hva som var galt med noe her. Når folk studerer medisin tenker jeg automatisk at de nok lærer litt av hvert, og huden er jo en del av "litt av hvert"? Allmennleger har jo også grunnleggende kunnskap om hudsykdommer? Og spørsmålet til han i 50-årene synes jeg var helt greit, er jo ikke alle som synes proteinpulver fungerer noe særlig for dem.

Det kom kanskje ikke helt klart fram her på den første, kanskje du også misforsto litt, men hvorfor det var så teit var at vi regnet med at folk flest skjønner at man faktisk lærer om det meste på legestudier, deriblant om huden, og måten hun spurte på var litt i samme retning som om noen hadde spurt en som var utdannet bilmekaniker om de lærte noe om motorer..

Og når det gjelder proteinpulver, så vet jeg ikke helt hva du tenker om det, men ville ikke tro at de fleste her (inkludert meg selv) bruker det fordi det på noen måte skal funke. At det skal gi en stor, merkbar effekt. Man bruker det jo som et tilskudd i tillegg til vanlig mat. Er derfor jeg synes uttalelsen var dum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overvektig kollega i lunsjen, just nu: Forteller at hun har lagt på seg 15kg i løpet av studietiden. Spør om hun trener eller er aktiv på noen måte? "Nei, jeg sitter mye i ro, men trening funker ikke på meg. Før jeg begynte å studere(!) trente jeg ett halvt år med en venninne som er personlig trener, og det skjedde ingenting!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mange andre BRUKER proteinpulver til andre ting enn bare shakes, hva skal en si da?

En drikker proteinshakes,men bruker de ikke. Proteinpulver blandes i mat eller du kan eventuelt si at du erstatter noe i hva enn du lager med proteinpulver. Tror dere har forskjellig oppfatning av hva som menes med ordet bruker i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drikker proteinshakes,men bruker de ikke. Proteinpulver blandes i mat eller du kan eventuelt si at du erstatter noe i hva enn du lager med proteinpulver. Tror dere har forskjellig oppfatning av hva som menes med ordet bruker i denne sammenhengen.

"Jeg bruker proteinpulver til bla bla bla"

på samme måte som "jeg bruker sukrin som bla bla bla"

"Jeg drikker/spiser" blir også riktig... man må jo se på konteksten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er glad i is i lunchen på jobb, og gjerne flere ganger i uken. Jeg takker nei. De andre (mest 50åringer): "Du trenger jo ikke å slanke deg, du som er så flott". Jeg (tenker): "Hvorfor i h****** tror dere jeg er slank da?"

Akkurat. Det er så sykt mange som sier det til meg også. 'Spis litt mer kake da, du er jo så tynn så du trenger det jo'. HALLO TIL VERDEN o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En på jobb.

Han: Jeg skal begynne å løpe med svart søppelsekk over kroppen min, skal bli sykt ripped

Jeg: (y)

Han: Tror du det har noe for seg? :D

Jeg: Selvfølgelig, du burde ha på boblejakke i tillegg :troll:

Han: Nice, da skal jeg prøve det

Hvem tror dere løp på mølla med søppelsekk og boblejakke neste dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØrt og observert i USA da jeg var der: 'Nå tar vi bilen bort til bestefar.'

Det er 200 meter å gå :facepalm:

Dette syndromet har alltid fascinert meg. Rart med det, men på parkeringsplassene ved marka, er det vanvittig rift om de plassene som er aller aller nærmest stien som går inn i marka. Altså, du skal ut å gå tur, men jaggu om du gidder å slite deg ut på å gå 20 meter ekstra over parkeringsplassen! :chicken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syndromet har alltid fascinert meg. Rart med det, men på parkeringsplassene ved marka, er det vanvittig rift om de plassene som er aller aller nærmest stien som går inn i marka. Altså, du skal ut å gå tur, men jaggu om du gidder å slite deg ut på å gå 20 meter ekstra over parkeringsplassen! :chicken:

I know, det er helt fantastisk. Selv har jeg opplevd endel slike episoder i USA, det er virkelig et så sykt land som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare USA...

Bærum er like ille.

En familie på Jar, har nøyaktig 86 skritt å gå til jobben til husets mor... hu kjører til jobb.

Ser det samme når vi er ute i marka på skitur. Folk velger heller å betale 30 kroner for å få parkeringsplass 10 meter fra løypa, enn å parkere gratis og gå 100 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare USA...

Bærum er like ille.

En familie på Jar, har nøyaktig 86 skritt å gå til jobben til husets mor... hu kjører til jobb.

Ser det samme når vi er ute i marka på skitur. Folk velger heller å betale 30 kroner for å få parkeringsplass 10 meter fra løypa, enn å parkere gratis og gå 100 meter.

Nå kan jeg bare uttale meg om USA da det er der jeg har tilbragt endel mer tid enn i Bærum. Tror faktisk ikke jeg har vært i Bærum heller :p

Det er helt utrolig hvor late folk er. Ikke rart 1 million nordmenn er overvektige og det 3. mest overvektige landet i Europa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...