Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

2 skoleungdom ( føler meg gammel ) på gymmet ;

nr 1: "Seriøst, Endre prøvde å ta 125 kg i Markløft"

nr 2 : "Hva er det a?"

nr 1 : "Du gjør det med den stanga der,.."*peker*

nr 2 : Går til knebøyracket, legger stanga på skuldra og gjør noe som ser ut som telemarknedslag med ene kneet innover. " sånn?"

nr 1 : " Nei du skal stå sånn " - forklarer KNEBØY! .....

Siden går de bort til rygghev-saken og sliter med plata du har beina på, gir til slutt opp å prøve å stille den inn og setter seg BAK-FREM på apparatet. Redd for at han skal ødelegge seg, spør jeg, "Skal jeg vise dere hvordan det gjøres?" "JA" fikk jeg il svar, viste, forklarte og de utførte med stil.

Neste gang burde jeg kanskje vise de forskjellen på mark og knebøy også ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gikk tur med ei venninne her om dagen da plutselig temaet handlet om svetting. Kort fortalt så mente hun at det å svette mer forbrant mer kcal enn å ikke svette. Deretter forklarte hun at det var derfor folk satt i badstu, for å svette, for når de gikk ut derfra hadde de lavere vekt. Logisk nok har de det når de svetter ut vann :p Deretter sa jeg, ja vil ikke vekta bli det samme når de drikker en halv liter vann etterpå da? o.O Jeg satte det på spissen og sa at hvis to identiske personer løp, han ene med ullgenser, han andre i lette klær. Skulle da han med ullgenser forbrenne mer da, bare fordi han har mer klær på seg?? Hvis verdens fedmeproblemer var så lett å løse hadde ingen vært fete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tur med ei venninne her om dagen da plutselig temaet handlet om svetting. Kort fortalt så mente hun at det å svette mer forbrant mer kcal enn å ikke svette. Deretter forklarte hun at det var derfor folk satt i badstu, for å svette, for når de gikk ut derfra hadde de lavere vekt. Logisk nok har de det når de svetter ut vann :p Deretter sa jeg, ja vil ikke vekta bli det samme når de drikker en halv liter vann etterpå da? o.O Jeg satte det på spissen og sa at hvis to identiske personer løp, han ene med ullgenser, han andre i lette klær. Skulle da han med ullgenser forbrenne mer da, bare fordi han har mer klær på seg?? Hvis verdens fedmeproblemer var så lett å løse hadde ingen vært fete..

Per definisjon så vil kroppen forbrenne mer hvis den må jobbe hardere for å opprettholde homeostase.

Om det vil være signifikant i treningssammenheng er noe helt annet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten og en stor mann (målt i bredde) entrer treningslokalet sammen. Begge går resolutt frem til benkpressbenken. Den store begynner å prate med annen person, og har derfor blikket bort fra den lille et øyeblikk. Mens han venter, foretar den lille noen enkle tøyeøvelser av brystmuskulaturen. Den store avslutter samtalen, og snur seg så mot den lille, hvorpå han utbryter (les: brøler): "Hva i helvette er det du holder på med din idiot? Skal du ikke bli stor da???".

Et magisk øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som stirrer og flørter med blikket, og ikke ser vekk what so ever, når man prøver å konse på trening.... jizzez :sour: Prøver faktisk å trene her, det er IKKE greit at du stirrer på meg og rævva mi når jeg tar knebøy. Gå å skamme seg!

HELT enig! Samt det å være eneste jenta i styrkerommet blant 7 gutter/menn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunde: Hvordan kan jeg få strammere pupper?

PT: Len deg litt fremover, sleng med puppene frem og tilbake. Du kan også hoppe opp og ned. Dette gjør bindevev og muskler sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke bøyer mer enn stanga for de er redde for å bli bøse. Kombinert med kvartbøy og vandring på hæl.

Nå skal det jo nevnes at enkelte jenter er helt nybegynnere, og derfor ikke klarer så mye mer i enkelte øvelser (ja, meg.) Men har absolutt som mål å øke jevnt, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som stirrer og flørter med blikket, og ikke ser vekk what so ever, når man prøver å konse på trening.... jizzez :sour: Prøver faktisk å trene her, det er IKKE greit at du stirrer på meg og rævva mi når jeg tar knebøy. Gå å skamme seg!

Ikke greit å jizze på jenter som tar knebøy nei... har også hørt at jizzing under og rett etter trening er dårlig for gainza, så det kan du fortelle han neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det dummeste jeg har hørt, men noe utrolig dumt jeg har sett på treningssenter:

Ei som satt på en treningssykkel og syklet MEGASAKTE (såvidt beina bevegde seg) i en halvtime, samtidig som hun leser et ukeblad. Var sikkert kjempefornøyd med mange likes av bildet sitt på instagram etterpå av at hun "trente". Du vet, man blir jo kjempefit bare man går inn døra på treningssenteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det dummeste jeg har hørt, men noe utrolig dumt jeg har sett på treningssenter:

Ei som satt på en treningssykkel og syklet MEGASAKTE (såvidt beina bevegde seg) i en halvtime, samtidig som hun leser et ukeblad. Var sikkert kjempefornøyd med mange likes av bildet sitt på instagram etterpå av at hun "trente". Du vet, man blir jo kjempefit bare man går inn døra på treningssenteret..

Sett flere sånne selv.. bla.annet en på et treningssenter på et hotell..kar i 50-åra som sitter og tråkker på en sånn sitte-sykkel med beina rett fremover.. beina drar kanskje en omdreining hvert 3 sekund mens han sitter og leser avisa.. why the fuck even bother ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...