Gå til innhold

Janne Bø Løtvedt

Medlemmer
  • Innholdsteller

    166
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Janne Bø Løtvedt

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 27. juni 1990

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kjøpte du en av disse? Fornøyd? Tenkte jeg skulle kjøpe bøkene selv
  2. Helt enig med HeleneJ over her! Ser mange reagerer negativt, men som det blir poengtert: dette er ikke en diagnose. Det er ingen som sier du er psykisk syk eller trenger behandling om du er høysensitiv. Jeg ser ikke problemet med å ha et ord for det mange av oss føler Det har i hvert fall hjulpet meg veldig, å høre at det er mange andre som har det på samme måten! Jeg tror ingen av dere som kommenterer negativt er særlig høysensitive (skal ikke påstå noe her altså!!), men som HeleneJ sier, så høres kanskje spørsmålene vage ut for dere. For ja, alle reagerer på høye lyder, masse bråk,
  3. Føler meg helt klart høysensitiv, og har nok egentlig alltid visst at jeg har vært det. Men har ikke hatt et ord for det før jeg kom over en lignende artikkel for en stund siden Selv merker jeg det mest med at jeg er veldig sensitiv over hva andre føler, og at dette påvirker mitt eget humør ekstremt mye. Jeg er ekstremt empatisk av meg, og sliter litt med og forstå at ikke alle har samme evnen til empati som meg, jeg har også dårlig samvittighet for ALT (inkludert ting jeg absolutt ikke har grunn til). Ellers så er jeg veldig glad i å være alene, men trives også godt i andres selskap og kan g
  4. - Humor - Glimt i øyet - Ikke tar seg selv så høytidelig - Liker at menn er litt frampå, da jeg er litt sjenert selv - At han tør vise at han bryr seg om meg - At han ikke irriterer seg grønn over hvor glemsk og vimsete jeg er Er ikke alle som hadde holdt ut med meg for å si det sånn...
  5. Hovnet så sykt opp i begge armene forrige helg, og etter å ha brukt over 500kr (ja det er mye når du er fattig...) så er det fremdeles ingen som skjønner hva som var galt med meg Hevelsen har heldigvis gått ned nå da.. Tok en haug med blodprøver, men tipper at de ikke finner ut hva det var Waste of money!
  6. Få inn litt bilder av flettene deres da? Jeg er skremmende dårlig på fletter... Men det virker jo utrolig praktisk Kort hår hadde sett forferdelig ut på meg, missunlig på de som kler det
  7. Det kjøttet du vil + stekte søtpotetbåter med MASSE krydder på <3 Del de opp i båter, ha de i en ildfast form og dryss olje og krydder over. stek på 200 grader til de er ferdige Tacosalat! Stek kjøttdeig, hvitløk og løk. tilsett tacokrydder (og vann) og kidneybønner og stek litt til. Lag en deilig salat (husk ananas og mais ). Ha kesam/rømme, tacosaus og hjemmelaget guacamole til Kcal-mengde kommer jo an på hvor mye du lager/spiser, men tror ikke det skal være noe problem og holde det innafor
  8. Veldig sensitiv du var da Jeg hadde ikke bestemt meg på forhånd, da hadde jeg jo selvsagt ikke spurt Men dette rådet fikk jeg her på denne tråden, og syntes det hørtes ut som et fornuftig råd Ikke ta det personlig, men ikke alle har de samme målene som deg, det må da være lov til å ha forskjellige syn på ting, og forskjellige mål om hva en vil oppnå med treningen. Men jeg setter veldig pris på svarene dine! Jeg har som sagt ikke peiling på dette, og kan ikke annet enn å følge de rådene jeg får, og som jeg synes høres fornuftige ut Det kan jo for all del godt være du har rett, det er
  9. Du har nok misforstått litt, så lenge jeg spiste lavkarbo har jeg fått i meg mer enn nok Det er bare nå i det siste, når jeg har prøvd og legge om kostholdet at jeg har bommet litt på mengdene Tror i hvert fall jeg prøver med 1500kcal + det jeg forbrenner en periode, så får jeg heller øke mengden med mat om jeg ikke ser noen forandring Føler liksom 2200kcal er mye for en liten jente på 160cm som ikke trener veldig hardt Forstår jo godt at det trengs mer enn det om en trener like mye og like hardt som f.eks deg
  10. Hvorfor skal jeg ligge over vedlikehold når jeg ikke vil opp i vekt? Det du sier jeg skal ligge på er jo det som er anbefalt om jeg har en hard trening 6-7 ganger i uka. Det er jo ganske langt i fra sannheten Trener bare styrke 3 ganger i uka...
  11. Jada, har jo ikke tenkt og følge det slavisk :-) Bare greit med en pekepinn på hva jeg ca bør ligge på, da jeg ikke har peiling på dette kostholdet. Er så vant med lavkarbo nå at jeg blir litt forvirra :-)
  12. Ja fikk litt sjokk når jeg begynte å registrere og såg hvor lite det var :-S Så 1500 er bra? Og plusse på ca så mange kcal jeg forbrenner på trening? :-) Du har vel ikke peiling på hvordan jeg skal fordele karb/fett/protein? Har hørt at en skal gange muskelmassen sin med 2 for å få protein. Syns det hørtes bra ut til meg da jeg ikke akkurat har tenkt å bygge veldig mye muskler, bare bli generelt litt sterke. Men er helt lost når det kommer til fett og karbohydrater?
  13. Litt cardio kommer det til å bli, da jeg er veldig glad i å gå fjelltur :-) Men cardioen er mest for kosen sin del, går tur når jeg vil, ikke noe fast opplegg liksom :-)
  14. i Er litt usikker! Trodde jeg fikk i meg mye, men når jeg sjekket var jeg nede på 1000kcal noen dager :-S Derfor jeg mistenker at jeg har fått i meg for lite. Men skal begynne å registrere hva jeg spiser nå, så jeg får litt mer innsikt i hvor mye jeg faktisk spiser :-)
×
×
  • Opprett ny...