Jump to content

BadWolf

Members
  • Content Count

    1919
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by BadWolf

  1. Selger mine schiek kneewraps pga veldig lite bruk. 200kr Ser helst at du bor i oslo så jeg slipper å styre med posten.
  2. Skjønner. Jeg løfter f.eks på alle mine sett aldri mer enn RPE9, dvs kjenner at jeg kan klare en repetisjon til, men velger å stoppe der.
  3. Jeg trener fullkropp gjerne 3-5 dager på rad. Men jeg kjører aldri maks effort på noen av øktene, har alltid "litt igjen på lager."
  4. Alle vet at bananer ikke skal spises, men brukes som skala på bilder
  5. Ari Whitten om vitamin D3 tilskudd https://www.facebook.com/AriWhittenFanPage/posts/536958836445451
  6. Bare jeg som ikke ser bildene i oppskriften til Samson?
  7. Syns ikke den opptrappingen din var så rolig, når du har 4 økter på en uke
  8. BadWolf

    Dagens negative

    Bare å kjøre deff så er den tilbake i form igjen
  9. Jeg er helt enig med det Therese skriver men jeg tror ikke folk flest vill klare å tilpasse seg livet slik av forskjellige grunner. Personlig har jeg funnet en levemåte som gjør meg ganske tilnærmet slank og fit. Jeg har en god del vaner jeg kan forbedre / endre, men jeg syns rett og slett ikke trade-offen er verdt det
  10. Easylife påstår at det ikke er en diett, men en livsstil og det første de gjør er å sette deg på en pulverkur..
  11. Hvordan er dette ikke en diett?
  12. Da vill jeg absolutt anbefale deg å droppe LHCF. Jeg sier det av personlig erfaring, har vert veldig overvektig før selv og har prøvd omtrent alle diettene du kan tenke deg. Jeg vill heller anbefale deg å øke verdagsaktivitet, spise uprossesert mat, få godt med søvn, og ha relativt høyt proteininntak. LHCF er ca umulig å drive med i lengre tid, vanskelig å passe sammen i sosiale settinger, og gir ikke spesielt bra trykk på trening. Selv nå holder jeg god form, og jeg spiser helt latterlig mye karbohydrater i løpet av en dag. edit: Anbefaler deg å sjekke ute bøkene til Ari Whitten, "Forever Fatloss" og the "Lowcarb myth." Den første boken har totalt endret livet mitt, jeg har aldri holdt et kosthold så lenge. "Holdt" blir feil ord for det indikerer at det er viljestyrke i bildet, det gjelder kun i starten, med en gang rutinene sitter er det lettvint.
  13. Vill anbefale deg å bruke flere mål på fremgang enn bare vekten At vekten har stått stille i en uke er ikke akkurat krise, den kan godt stå stille lenger, vekttap er ikke lineært. Utenom gratulerer med vekttap så langt, har du planer om hvordan kostholdet skal være etter PSMF ?
  14. BadWolf

    Selfiesjekken

    Anbefaler å google "BJJ Spats" ganske solide tights som tåler mye og ikke er gjennomsiktige. Dette er plagg som er laget for å ha på seg i akward stillinger. Eksempel under
  15. Winston churchill var vell og kjent for å kun sove 4 timer om natta og drikke store mengder wiskey samt røyke sigar
  16. - Få mye blått lys om morgenen og på dagen, unngå det på kvelden. Bruker magnesium tilskudd. Burde ikke sagt døgnrytme for meg er det viktigste kvaliteten på søvnen. Til vanlig pleier jeg å sovne 11-12, våkner av meg selv i 7 - 8 tiden. Men det er antageligvis viktig når en sover og, men for meg er det en balanse mellom å prøve å ha bra soverutiner og ikke stresse for mye om det ettersom det holder meg våken. Kort sagt er min strategi å legge opp til en best mulig søvn men ikke prøve å tvinge det. Kan legge til her at Børge mener at det viktigste er å stå opp til samme tid, og at en ikke bør prøve å sove uten å være trøtt. - NEAT: Det står vell mye av det samme her ( http://fitnessbloggen.no/lavt-kaloriinntak-men-fortsatt-star-vekta-bom-stille-flux/) . Jeg bytter en del mellom å sitte og stå når jeg arbeider. Og legger inn småturer på universitetet i løpet av dagen for å holde meg aktiv. Jeg anbefaler boken, men veldig mye av informasjonen kan finnes på Stephen Guyenet sin blog. ttp://wholehealthsource.blogspot.no. edit: Kan legge til denne av David Katz: http://www.annualreviews.org/doi/full/10.1146/annurev-publhealth-032013-182351
  17. - Unngå prosessert mat - Spis mye frukt og grønnsaker - Fiks døgnrytmen - Øk NEAT betraktelig Det er en del flere punkter jeg ikke kommer på i farten, men dette har vert de viktigste for min del så det er de jeg husker
  18. Følger "Forever fatloss" punktene så mye det lar seg gjøre. For søvnkvalitet: Magnesium olje, har fått ekstremt god effekt av dette. Har skjerm som demper blått lyst til iphonen, brukter f.lux på mac'en og har solbriller som demper blått lyst om jeg skulle finne på å spille ps4 på natten. Soverommet er bekmørkt.
  19. BadWolf

    Dagens usikre!

    Jaha, du dater jo tydligvis en del da
  20. Kompresjonstøy fremhevet sideflesket hos meg. Var ikke imponert !
  21. PSFM og hard trening høres ut som en veldig dårlig kombinasjon for min del.
×
×
  • Create New...