Gå til innhold

martiparty

Medlemmer
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om martiparty

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 01. jan. 2016
  1. De siste årene har jeg bare fått for vane å ikke spise ordentlig middag. Vet veldig godt at jeg burde lære meg å gjøre det, men sliter alltid med å for det første finne noe å spise, og for det andre klare å spise et så stort måltid..
  2. Hei og hopp. Plutselig nærmet sommeren seg, og jeg skal bli superripped. Okei kanskje ikke superripped, men vil gjerne ned et par kilo og i fettprosent. Nå som håndballsesongen er over tørr jeg endelig å kutte litt i kaloriene uten at jeg skal være redd for at det går utover innsatsen min på banen. Litt om meg: jeg er 18 år gammel, er litt over 170 høy og veier 83 kilo. Har nok å ta av, med andre ord. Jeg har nå 2-3 håndballøkter i uka + en løpetrening med laget. Kondisen må jeg holde oppe så jeg har planer om å kjøre 1 til 2 ekstra økter med utholdenhetstrening i form av forskjellige int
  3. Hvilke muskler trener man i sideplanke og russian twist? Har mistet treningslæreboka mi og har ingen planer om å lete etter den, så hvis noe kan hjelpe meg hadde det vært perf
  4. Hei! Jeg er håndballspiller og sliter litt med skuldrene. Jeg har ikke nubbsjangs å stå imot en overslagsfinte, da forsvinner nemlig skulderen bakover og sklir litt ut av ledd og i panikk må jeg dra hele armen på plass. Dette er selvfølgelig ikke særlig behagelig og det har også gjort meg livredd for overslagsfinter. Det vanlige er jo at skulderen går ut av ledd fremover, mens hos meg går den bakover. Har noen noe erfaring med dette? Og har noen der ute noen gode øvelser for å forhindre at dette skjer igjen?
  5. Tusen takk for masse fine tips! Dette skal jeg helt klart ta med meg videre
  6. Hei og hopp! Jeg er trener for et jenter 10 lag som er glade i å kaste ball. Jeg merker at styrken deres henger litt etter og lurer på om noen her inne har litt peiling på styrkeøvelser med egen kroppsvekt jeg kan legge inn i øktene deres, som de faktisk kommer til å klare. Push-upen sitter ikke helt for alle, så noen tips til hvordan vi kan forbedre denne vår hadde vært supert. Kjører en del utfall, pushups, crunhes og noen enkle ryggøvelser. Alle tips tas i mot med stor takk
  7. For det første så røyk Norge mot Serbia, ikke Montenegro. For det andre så er håndball en ganske stor idrett i Norge og enkelte deler av Europa. Under VM finalen var det over 20 000 tilskuere. Så at det er et par håndballspillere med på denne listen er vel ikke så veldig rart? Når det er sagt er jeg helt enig i at Carl Yngvar har noe på denne listen å gjøre..
  8. Eneste spørsmålet jeg sitter igjen med er HVEM HAR RÅD TIL DET DER? hvertfall ikke jeg..
  9. Jeg har kjøpt mine på Anton sport, men jeg tror de skal ha de på de fleste sportsbutikker. Eller så er vel kanskje ebay og lignende det billigste..
  10. Når jeg var helt utbrent og ekstremt nære spiseforstyrrelser, gikk jeg først ned 10 kg på 3-4 uker og mistet så og si alt av muskelmasse for å så gå opp 12 kilo igjen på omtrent 3 uker. Så ja, det er mulig å gå opp så mye. Ser ikke for meg at alt dette er fett. Det er nok lettere å gå opp hvis du har ligget lavt på kaloriene, enn hvis du har spiste normalt for så å bare legge til litt ekstra. Jeg lå på rundt 500 kalorier om dagen, før jeg senere sluttet å telle kalorier og spiste ALT det jeg ville.. Det var grusomt.
  11. OH MY GOD. Når jeg trener på før skolen tar jeg alltid alt i en bag. Den er TUNG og helt jævlig å bære.Fyller lett opp en 90 liters bag -ekstra treningstøy(går idrettslinja, så har 4 økter i uken på skolen) -vanlig tøy til å hå på skolen -håndkle(noen ganger 2) -verdens største toalettmappe -rettetang -converse sko -joggesko -slippers(går alltid i slippers til trening) -lommebok - 5/6 bøker -pc -permer -proteinpulver -skyr -vannflaske -tigerbalsam(løser alt av vondter) -icegel -iphone -headphones i tillegg til dette kommer jeg alltid på trening med treningstøyet på..
  12. Jeg har kompresjonsstrømepene fra CEP og de er utrolig gode! Har også "leggbeskyttere" fra rehband, men de bruker jeg kun når jeg spiller håndball. Strømpene fra CEP er helt sinnsykt gode å gå med, uten tvil de deilligste sokkene jeg har. De gir også god kompresjon og varme. Jeg har flere par, og anbefaler de veldig. Nå har jo ikke jeg prøvd noe annet, så det kan jeg desverre ikke si noe om, men jeg er hvertfall veldig fornøyd med de jeg har
  13. Jeg til mamma: Jeg får ikke i meg nok fett, har du noen forslag? Mamma: Herregud hvorfor skal du ha i deg så mye fett? Er det for å bli feit eller? Da sa jeg takk og farvel
×
×
  • Opprett ny...