Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Greia med Jørgen Foss er jo at han ikke kan spise mengder. Magesekken hans er på størrelse med en tommel. Han må spise ting som er kaloritett.

Det finnes sider her på nettet som "lærer" slankeopererte å vide ut magesekken igjen etter gastric bypass. Noe som er det dummest/tåpeligste jeg har hørt om i allefall :( og trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Var ute med min daværende kjæreste (som studerer medisin) og noen venner da vi støter på en bekjent av eksen. Denne bekjente gikk på hudpleieskole, og spurte da min eks om hun lærte noe om dermatologi (læren om huden og dets sykdommer). Eksen og jeg så bare på hverandre og himlet med øynene...

Var på sats for mange år siden, sitter i garderoben etter trening og drikker proteinshaken min. Så kommer en godt voksen kar, kanskje i 50-årene, og begynte å lure på om jeg syntes proteinpulver funket for meg, for det hadde det nemlig ikke gjort for han så han hadde sluttet med det. Ble litt paff, så klarte ikke svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en annen her

Var i Stockholm her for et par uker siden med foreldrene mine. Står ved inngangen til en restaurant og prater med en som jobber der. Står en tavle med et utvalg av rettene de har, så vi snakker litt om hva vi kanskje kunne tenkt oss, sånn for å se om vi skulle spise der eller ikke. Dette var en italiensk restaurant, så pasta var naturligvis noe de hadde stort utvalg av. Pappa prøver å kutte ut gluten mest mulig da det gir han bedre mage, og nevner i en bisetning at han hvertfall ikke skal ha pasta, hvorpå fyren sier: "Ingen problem! Det har vi selvfølgelig tenkt på, så du kan få fullkornspasta." Måtte bare riste på hodet..

En annen:

Sitter i pausen på jobben med cottage cheese og spiser ut av boksen. Så kommer sjefen inn og ser boksen og spør: "Er du på diett eller?" Skal sies at han er en veldig trivelig type, så jeg bare foklarte hyggelig at jeg bare likte det, og ingen annen grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var ute med min daværende kjæreste (som studerer medisin) og noen venner da vi støter på en bekjent av eksen. Denne bekjente gikk på hudpleieskole, og spurte da min eks om hun lærte noe om dermatologi (læren om huden og dets sykdommer). Eksen og jeg så bare på hverandre og himlet med øynene...

Var på sats for mange år siden, sitter i garderoben etter trening og drikker proteinshaken min. Så kommer en godt voksen kar, kanskje i 50-årene, og begynte å lure på om jeg syntes proteinpulver funket for meg, for det hadde det nemlig ikke gjort for han så han hadde sluttet med det. Ble litt paff, så klarte ikke svare...

Skjønte ærlig talt ikke hva som var galt med noe her. Når folk studerer medisin tenker jeg automatisk at de nok lærer litt av hvert, og huden er jo en del av "litt av hvert"? Allmennleger har jo også grunnleggende kunnskap om hudsykdommer? Og spørsmålet til han i 50-årene synes jeg var helt greit, er jo ikke alle som synes proteinpulver fungerer noe særlig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, drar til legen med spiseforstyrrelse.

Lege: Jaa, jeg syns du har lagt på deg siden sist ja.. Du ser kraftigere ut i ansiktet.

Drittkjerring.

fyfaen så sykt. samboeren min slitter også med spiseforstyrrelser, og legen kjønner det faen ikke selv om vi har fortalt alt og det synes tydelig.:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...