Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

En på jobb.

Han: Jeg skal begynne å løpe med svart søppelsekk over kroppen min, skal bli sykt ripped

Jeg: (y)

Han: Tror du det har noe for seg? :D

Jeg: Selvfølgelig, du burde ha på boblejakke i tillegg :troll:

Han: Nice, da skal jeg prøve det

Hvem tror dere løp på mølla med søppelsekk og boblejakke neste dag?

Epic troll is epic. Simpelthen priceless! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjær kollega som skryter veldig av treningen sin (vi snakker her type zumba)

"Ja, jeg var jo å trente i går, ja, det var jo så varmt at da vi dro på puben etterpå, orket jeg ikke noe mat. Jeg spiste bare litt ølpølse, du veit, når man drikker så mye vann, svetter man jo ut alle saltene i kroppen. Da kan man kollapse, akkurat som disse som sykler Birkebeinerrittet, ja, jeg leste jo om det. Også ble det jo noen øl, for man jo jo rehydrere da."

fulgt av egen latter

Og ja, de er en venninnegjeng som trener sammen og flyr rett på pub etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjær kollega som skryter veldig av treningen sin (vi snakker her type zumba)

"Ja, jeg var jo å trente i går, ja, det var jo så varmt at da vi dro på puben etterpå, orket jeg ikke noe mat. Jeg spiste bare litt ølpølse, du veit, når man drikker så mye vann, svetter man jo ut alle saltene i kroppen. Da kan man kollapse, akkurat som disse som sykler Birkebeinerrittet, ja, jeg leste jo om det. Også ble det jo noen øl, for man jo jo rehydrere da."

fulgt av egen latter

Og ja, de er en venninnegjeng som trener sammen og flyr rett på pub etterpå.

Har noen slike i omgangskretsen jeg også. Det var nemlig sagt på Puls at øl etter trening var greit. Raske carbs du vet. Fikk vel ikke med seg forholdet mellom mengde og frekvens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte ærlig talt ikke hva som var galt med noe her. Når folk studerer medisin tenker jeg automatisk at de nok lærer litt av hvert, og huden er jo en del av "litt av hvert"? Allmennleger har jo også grunnleggende kunnskap om hudsykdommer? Og spørsmålet til han i 50-årene synes jeg var helt greit, er jo ikke alle som synes proteinpulver fungerer noe særlig for dem.

He-he...........magisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjær kollega som skryter veldig av treningen sin (vi snakker her type zumba)

"Ja, jeg var jo å trente i går, ja, det var jo så varmt at da vi dro på puben etterpå, orket jeg ikke noe mat. Jeg spiste bare litt ølpølse, du veit, når man drikker så mye vann, svetter man jo ut alle saltene i kroppen. Da kan man kollapse, akkurat som disse som sykler Birkebeinerrittet, ja, jeg leste jo om det. Også ble det jo noen øl, for man jo jo rehydrere da."

fulgt av egen latter

Og ja, de er en venninnegjeng som trener sammen og flyr rett på pub etterpå.

Ligner på de jeg møter på seniortrim nesten hver morra. Trener en time spinning, så en tur i salen med noen rosamanualer og så er det rett i kantina og spise vafler. Og selvfølgelig klager de høylytt på at det ikke er nok vafler til at de er stappmette da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardio-bunny kompis sa dette til meg: "Du burde da ikke bare trene knebøy for styrke i beina... Du burde løpe litt på mølla sammen med meg, det er det du får muskler i beina av!"

Ble rimelig satt ut etter denne uttalelsen. Jeg prøver hele tiden å overtale han til å trene litt styrke istedenfor å bare trene kondisjon, men nei ingen kjangs å nå fram der. Han løper 1-1,5 time HVER dag på morgenen, uten frokost. Det går mange timer før han får i seg mat, og hvis han i det hele tatt spiser noe så er det oftest oreo. Jeg sitter i fortvilelse og ser musklene hans "renner" av... (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær nå bare glad fedrene deres er motstandere av styrketrening. Vanlig scenario i absolutt alle situasjoner der ting skal bæres på eller flyttes rundt hjemme.

"Ok Kristin tar 120 kg i benk, så hun bærer den tyngste kofferten"

"Dette bordet må flyttes, du som bøyer 300 kg kan vel gjøre det alene"

"Jeg tok absolutt alle flasker og kartonger i egne poser til deg og satt igjen to vanndunker til hytten oppe med parkeringsplassen fire kilometer unna, du som benker 200 kg har vel ikke noe problemer med å bære det"

Litt avslappet forhold til perser og slikt, men er ikke så nøye. Moralen er bare alltid at er det noe tungt, så må jeg bære :D

Så fort de skjønner at du synes at treningen er morsom og at du får positive ting utav det, slutter gnålingen.

Oppdatering!

Hvis dere fortsatt er lei av folk som ikke er fans av livsstilen deres, så slipper dere fortsatt at foreldrene dine stiller opp med en sag og sier "nå får vi se om alt proteinpulveret har virket".

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Hvis dere fortsatt er lei av folk som ikke er fans av livsstilen deres, så slipper dere fortsatt at foreldrene dine stiller opp med en sag og sier "nå får vi se om alt proteinpulveret har virket".

:D

Du kan jo gå for at lillebroren din, som er så ung og sprek, bærer tinga :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...