Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dele noe jeg kom på akkurat nå!

For ca 2 uker siden snappet jeg med hun ene venninna mi. Vi bruker å sende mange rare ting til hverandre... jeg sendte en video der jeg var helt stille, og deretter lagde en rar lyd til henne. Jeg satt og lo av meg selv, og syntes den lyden var så morsom, at jeg ville dele denne morsomme lyden med ei annen venninne på facebook (i chatten så klart), så jeg sendte et taleopptak til henne der jeg sa noe sånt som det her: "Okei, nå skal jeg sende en stygg lyd jeg sendte til *venninnens navn* på snapchat, be ready" også lagde jeg lyden. Så gikk jeg tilbake til hovedvinduet i chatten (jeg var pålogget på mobilen), også står et helt annet navn øverst enn det pleier, nemlig navnet til en i klassen over meg som jeg ALDRI snakker med. Jeg gikk innpå henne, og gjett hva... to taleopptak ble sendt. Jepp, jeg hadde sendt feil. Jeg fikk helt panikk, og skrev at jeg sendte feil og beklaget, og prøvde bare å glemme det hele...

En dag i forrige uke når jeg gikk til skolen, gikk hun samme jenta noen meter fremfor meg med en annen. Plutselig så hun bak seg, også sa hun noe til hun andre jenta, og flirte. Så gikk det et par sekunder, før hun andre jenta snudde seg bak og så rett på meg. Så lo de og fniste til hverandre.. mens jeg bare "Oh god why" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et familiemedlem jeg ikke treffer så ofte og som bytter dame i ny og ne uten å gi meg beskjed. Sist jeg traff ham ble det noen besøk og møter uten så lange mellomrom og jeg ble litt kjent med månedens dame. Så går det enda noen måneder og jeg støtter på ham en kveld, med ei dame som ligner veldig på forrige. SÅ mye at jeg er sikker på at det er samme dama.

Så jeg sier "Takk for sist. Hvordan står det til med sønnen?" og hun svarer at hun ikke kan huske å ha møtt meg før og at hun ikke har barn...uuups:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjeddet vel i fjor en gang. Jeg var dødssliten etter en treningsøkt, så hodet var vel ikke helt med på vei inn i garderoben. Dørene til herre- og damegarderoben er rett ved siden av hverandre, så en kan vel tenke seg hva jeg presterte å gjøre. Halveis inne i garderoben står det en person noen meter foran meg og tørker seg bakfra. Det var da en sterk og maskulin rygg tenker jeg (herregud, jeg kan ikke ha vært til stede i det øyeblikket. Snakk om å være fjern), og akkurat i det jeg skal svinge inn mot garderobeskapene møter jeg blikket til en mann. Fjernet meg så raskt som mulig for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke så lenge siden.Vi hadde fest hjemme hos han, og siden jeg er av den trengende sorten, ble det til at det ble både 1 og 2 ganger ila kvelden uten at folk så det. Så kom den tredje gangen. I senga. Jeg oppå. Ikke en dyne i mils omkrets. Og inn kommer hele gutteklubben grei for å etterlyse oss. Han bare "hent ei øl, kjæm når vi e færdi". Jeg ville ramle i ett stort, sort hull. Verste av alt? De henta ølla. Jeg ble i senga den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første møte med CamillaLor etter å ha chattet litt på forumet og fant ut at begge bodde på Ås. Vi skulle ta en felles treningsøkt ilag. Jeg hadde inntatt litt mye kesam tidligere på dagen (noe jeg fant ut i fremtiden jeg ikke tålte) og satt ved benken klar for et nytt sett. Kunne såklart ikke løfte med luft i magen, så tenkte jeg skulle slippe en "smyger" mens Camilla var i andre enden av rommet. Tror du faen med ikke at hun bevegde seg mot meg rett etterpå. Hun tok det med god sport, smilte og latet som ingenting, selv om det luktet død bever :p:oops: Takk Camilla,nå vet du d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg mistet badebuksen når jeg stupte ifra tremetern i sjetteklasse.

Værste var at jeg ikke merket det FØR jeg hadde kommet opp av bassenget.

Kjenner meg litt igjen her, men ikke riktig så ille for meg kanskje.

Var i karibien og svømte med delfiner, og hadde på meg en bikini hvor trusa begynte å bli slakk i strikken. Vi holdt i finnen til delfinen og føk bortover bassenget i super speed, og rett som det var ble bikinitrusa dratt av. Kjente at den havna nede ved anklene så jeg tviholdt slik at den ikke skulle flyte rundt i bassenget. Takk og lov for styrketrening, jeg klarte å holde trusa igjen til delfinen var ferdig å svømme. Var rask som lynet å dra den på igjen før neste triks med delfinen. Har ingen ide om noen så hva som skjedde. Det ble både filmet og tatt bilder og masse folk som stod og så på mens de ventet på deres tur :p

Lærepenge: Ha alltid på stram bikinitruse ved vannaktiviteter.

Full fart truseløs :/ Men fikk den akkurat på igjen før dette puh...

post-4794-1444092634184_thumb.jpg

post-4794-14440926337795_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen men kan ta noe av d gamle :p

jeg å en kompis var på Egon Tyholdtårnet, som de fleste vet så går gulvet rundt så man har utsikt over hele byen. en runde er vell 15min. så prestere jeg å si: "jævlig bra at de har klart å fått værden te å gå rundt oss" xD d va i 07 får enda høre d ><

herre her var i januar og jeg skulle til gran canaria mandagen etter. det snødde mye å var glatt. ca. 30min senere så klarte jeg å prestere å si: "håper at flyet ikke spøler seg fast, på mandagen" ><

etter det vart æ "proud member of IQ mafia"

var på fest en gang for flere år siden. der jeg fant ei, å vi lånte soverommet til hu som hadde festen. midt under akta kommer 3 andre gutter å satte seg til rette å små ronket mens de så på. etter ei stund kasta æ de ut, så kom hu som hadd festen med elskern å begynte med sex ved siden av oss xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minn meg på at jeg samler alt til en bok, kan bli veldig rik på dette!

Alternativt gir det opphav til Fitnessbloggen-Cluedo, der du er offeret!:pompous:

Blir du kverket av X med skolissa i garderoben?

... av Y med kettlebellen i aerobicsalen?

... av Z med redcorden i kjelleren?

Mer on topic: Er elendig på å huske navn, men brukbar på ansikter. Problemet er bare at jeg ofte ender opp med å huske at jeg har sett noen før, men har ikke snøring på hvor. Dette har resultert i ørten episoder der jeg ender opp i klein smalltalk med folk som helt åpenbart kjenner meg igjen, mens jeg ikke aner hvor jeg har dem fra. I og med at jeg ikke eier pokerfjes går det ofte opp for dem etter hvert at jeg er helt clueless på hvem de er :p verste var da det skjedde i samtale med ei som viste seg å være en slektning jeg hadde besøkt for ikke så alt for lenge siden...:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vors med en stor gjeng. God stemning osv.

Long story short, våkna på dass på en kebabsjappe i byen, huska fint lite om hvordan jeg kom meg dit. I ei joggebukse. Som ikke var min. Samme med genseren. Hadde ikke mobilen med meg, hadde ikke penger. Bodde heldigvis langt nok unna til at det var for langt å gå uten jakke, så jeg fikk gleden av å spørre randoms på gata om å låne mobil..

Dagen etterpå fikk jeg se deler av kvelden som var filmet av min gode kompis :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Her var det mye gøy ;) ..Noe av det flaueste jeg kan huske er vel den sommeren jeg gikk rundt med et søtt lite miniskjørt på et stort kjøpesenter. Med minitruse under. Og skjørtet hadde snurret seg opp i linningen bak uten at jeg merket det. Så kom det en dame bort og ba meg forsiktig om å dra ned skjørtet bak.. Var kjapp med å kjøpe ny bukse da for å si det slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd en lignende greie da jeg var yngre, men det involverte en film og ikke batteridrevet apparat (men fikk ikke slått av jeg heller) , og det var PAPPA og ikke mamma som kom inn......så ikke pappa i øynene på sikkert en mnd, og fremdeles kjenner jeg det stikker litt i sjelen min når jeg tenker på det :blush:

Tiden leger alle sår, så han glemmer det sikkert 10-20 år etter. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var og badet med noen kompiser så gikk jeg ut og hoppet i bassenget uten å ane at noe var galt, selvom jeg følte at jeg hadde glemt noe viktig...

Så fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta på badebuksa... Jeg prøvde diskrė å krabbe forsiktig opp av bassenget og inn i garderoben men det så jo selvfølgelig alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var og badet med noen kompiser så gikk jeg ut og hoppet i bassenget uten å ane at noe var galt, selvom jeg følte at jeg hadde glemt noe viktig...

Så fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta på badebuksa... Jeg prøvde diskrė å krabbe forsiktig opp av bassenget og inn i garderoben men det så jo selvfølgelig alle..

Man kan aldri krabbe diskré vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...