Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

A propos alle barnehistoriene,jeg kom på at jeg har blitt fortalt (husker ikke dette selv) at jeg utsatte min mamma for en slik opplevelse da jeg var typ tre-fire år gammel. Vi var på handletur på det som i dag er coop obs, og jeg satt i barnesetet i handlevogna. Eller, problemet var vel at jeg ikke satt, men hele tiden reiste meg opp og generelt apet meg til...

Så til slutt får mamma nok, og skal ta tak i armen min å snakke strengt til meg slik at jeg skal sette meg ned og sitte rolig og trygt siste delen av handleturen. Hvorpå jeg roper monsterhøyt over hele butikken " NEI, NEI, IKKE SLÅ MEG!!!!!!".

Mamma har jo aldri slått meg, men her hadde jeg tydeligvis lært meg noen tjuvtriks fra et eller annet sted. Tror mamma synes det hele var ganske awkward i det samtlige i 50 meters omkrets retter en kritisk blikk mot henne og hun står der med et godt tak i armen min etter det utropet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prompa igår da jeg tok markløft. Jeg hørte den gjennom mitt eget headsett. Det var nesten utelukkende homo sapiens type kvinne i frivektsavdelinga at that time. Jeg smilte og sa, "jaja" for å av-awkwardisere det. Ingen reagerte. Sosialt selvmord.

Haha magisk. Det samme har jeg opplevd. Prøvde så godt jeg kunne å holde den igjen, men det resulterte bare i et brøl av en promp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for omtrent to år siden.

Jeg og kjæresten hadde vært sammen omtrent ett år, så jeg var blitt ganske godt kjent med familien hans. En lørdag morgen da vi våknet bestemte min kjære seg for å være snill og gå ned på kjøkkenet og lage frokost til oss. (Han bodde fortsatt hjemme hos foreldrene sine på denne tiden). Jeg begynte å kjede meg oppe på rommet etter en 10-15 minutters tid, og bestemte meg for å gå ned og hjelpe han. Da jeg gikk ned trappa hørte jeg at dusjen sto på (du går forbi badet før du kommer inn på kjøkkenet), jeg banket på døra og sa navnet til kjæresten min. Døra ble åpnet, og jeg gikk litt små irritert inn på badet. Kledde av meg klærne, trakk for dusjforhenget (dusj i badekaret, så du ser ikke hvem som er inne i dusjen) tripper inn i dusjen og sier "du kunne sagt ifra at du skulle dusje, jeg satt jo på rommet ditt og ventet på frokost". Jeg får ikke noe svar, før jeg ser en ganske stor (veltrent) skikkelse i side-synet mitt. Det var ikke min kjære som sto i dusjen, men lillebroren hans, som er ett år eldre enn meg. "Tidenes flause" var det eneste som kom ut av hans munn, og et høyt brøl var det eneste som kom ut av min munn før jeg hoppet ut av dusjen, kastet på meg klærne og løp opp på rommet og ble liggende i senga hvor jeg lo og gråt om hverandre en time før jeg klarte å manne meg opp til og gå ned og snakke med han igjen.

Heldigvis er dette en veldig uformell familie med god sans for humor! Vi ler fortsatt den dag i dag av dette!

Men jeg kan love dere at det tok litt tid før jeg klarte å le av dette, hadde lyst til å dø av skam en stund først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos pinlige svigerfamiliehistorier ja...:p

Jeg var på en fest/festival med han som nå er min samboer. Vi hadde rotet et par måneders tid, men ville ikke gjøre noe offisiellt ut av det før vi ble bedre kjent. Kvelden forløp seg med øl og mer øl, hvorpå det etterhvert var på tide for meg å finne bussen som gikk retning hjemover, og han skulle rusle hjem til sine foreldre som bodde i den gjeldende byen.

Fulle og morsomme løp vi rundt mellom bussene som sto der, men fant ingen som tilsynelatende skulle dit jeg skulle dratt, så jeg ler litt og sier jeg sikkert kan ringe hjem, selv om DET ikke ble populært i 3-tiden om natta. Da sier gubbemannen at jeg kan jo alltids bli med hjem til hans foreldre og ligge over, så kunne han kjøre meg hjem når vi våknet.

Som de fleste fulle folk hadde jeg mistet all dømmekraft og sa ja til dette...

Neste morgen våkner jeg i 8-tiden av at det løper små barneføtter i etasjen over meg, og jeg får fylleangst ut av en annen verden. Jeg klarer så vidt huske hvor jeg er, men er mildt sagt dritredd for at disse barna kommer løpende ned (jeg har en dypt innebygd svigerfamilie-angst).

Det hele ender med at gubbemannen må gå opp, be foreldrene gå på stua med kidsa, og bli der til han har fått meg ut av huset. I det vi kjører står en stk. nysgjerrig fremtidig svigermor i vinduet og vinker.

Det var kanskje ikke så awkward der og da, men det ble definitivt pinlig når dette ble tatt opp som samtaleemne på første familiemiddag når vi offisiellt hadde blitt sammen. Jeg ville dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nede å tok sol idag, soler meg som regel med underdelen av undertøyet.

Hadde tatt på meg et sett som er sånn halveis gjennomsiktig med

mønster med rundinger som ikke er gjennomsiktig.

Uten å tenke noe videre over det la jeg meg i solariumet.

Gjett hvem som oppdaga at intimeområdet har fått et kledelig

polkadottmønstrete skille når hun var ferdig med soltimen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg møtte på en kompis som jeg gikk forbi og sa hei til, men jeg selv syntes at jeg sa hei på en rar måte så på en strekning på ca 70 meter sa jeg hei konstant, i forskjellige tonefall og fart for og prøve selv og høre hvordan jeg selv hørtes ut. Plutselig ser jeg mer til venstre der to jenter som gikk et trinn over meg på barneskolen sitter på trampolina og kikker på meg som om jeg skulle ha blitt gærn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere AWKWARD moments. De aller fleste som jeg kan huske atm er med svigermor. Vi har ikkeno å snakke om. Lalalalalalalaaaaaaaaaaaa .............. Jah... så satt vi der da. You know the feeling.

Da jeg bodde i USA,som trettenåring... Og refererte til staten Virginia som Vagina, høyt under klassetime.. uten å innse det selv.. sa det mange, mange ganger!!:facepalm:

Haha, det gjorde søstra mi da hu hadde vært over i USA og skulle hente meg.. De i klassen spurte hvor hu hadde vært på sommerferie, og hu bare VAGINA.

:banghead:

:hilarious::hilarious:

Pappa skulle plukke meg opp på vei hjem fra trening. Jeg var stressa fordi jeg måtte rekke en bursdag. Da jeg så en bil lik min far sin spurtet jeg bort dit. Jeg sklei og smalt hode inn i bildøren. Jeg fortet meg opp igjen og satte meg inn. Jeg begynte å plapre om hvor sinnsykt kaldt og glatt det var før jeg begynte å fortelle om at vi ikke hadde flere tamponger hjemme så vi måtte innom en matbutikk for å kjøpe. Da jeg snudde hodet mitt for å spørre hvorfor han ikke hadde kjørt ser jeg plutselig at det er en mann i 30 årene. Jeg blir dritflau og smyger meg ut av bilen mens jeg beklager meg. Og om ikke det var ille nok, tydeligvis stod dama hans utenfor bilen og lurte på hvorfor han hadde hatt meg i bilen, og faren min satt i sin bil på den andre siden av veien få meter. Jepp.. første måtte jeg forklare meg til mannen om at jeg hadde tatt feil bil, så måtte jeg forklare dama hans hvorfor jeg satte meg inn i bilen hans, så måtte jeg forklare faren min hvorfor jeg kom ut av bilen hans.. Har aldri vært så flau før :cry: Etter det har jeg begynt nå å stirre inn i bilruta for å være 100% sikker på at riktig person sitter i førersetet :whistle:

Å herregud tårene SPRUUUUUUUUUUUTER her, jeg ler så jeg griiiiiiiiiiiiiiiiiner :p

Kanskje ikke så awkward, men følte jeg måtte dele det.

For noen år siden var mamma og jeg i Arendal, det er liksom hjertebyen vår, long story short. Vi liker å shoppe. Og vi var på Albertine i 4 timer. FIRE FUCKINGS TIMER............ JA, vi liker å shoppe. Stakkars pappa og vofsen.

Vel, her er ett annet "this is awkward moment" .

Jeg var i London med familien og engelske venner av familien og vi dro innom en tesco butikk (matvarer og div) og mamma skulle kjøpe vin til oss og vi gikk til vinhyllene sammen moren til min gode engelske veninne og lette etter viner vi kunne nyte på kvelden. Mammaen min er ikke helt stø i engelsk kan du si og sier mye feil og mye dumt og denne gangen var ikke ett unntak. Denne gangen lurte hun på om det var skrukork på vinen og om hun kunne skru på toppen for åpne og nærmest roper over til moren til veninnen min som sto litt lengre bort... " DO I NEED TO SCREW?" og vi vet jo at denne setningen kan ha flere betydninger og denne gangen ble den oppfattet som noe seksuel da det sto en del menn å så på viner også..

Jeg forklarte mamma at det ikke var rett måte å si det på og måtte pent forklare til mannfolka ved siden av at hun ikke er særlig god i engelsk. Vi brøt ut i latter alle sammen etterpå og skrukorkvinen ble med hjem.. :)

HAHAHAHAHA.

Mamma også. Vi var i usa, og skulle på BBQ fest. Eller no. Mamma kommer ut, stakkars søte mamma som prøvde det beste hun kunne. Mamma gikk bort til en kokk som holdt på med maten og skulle si, åh, så det er du som er kokken? Istedet hørtes det ut som: Oh, so you're the cock' ..................

JEG MÅTTE LØPE VEKK.

Unnskyld mamma, du sa jeg ikek skulle fortelle det videre. Men det var f*** meg noe av det festligste jeg har hørt EVER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA.

Mamma også. Vi var i usa, og skulle på BBQ fest. Eller no. Mamma kommer ut, stakkars søte mamma som prøvde det beste hun kunne. Mamma gikk bort til en kokk som holdt på med maten og skulle si, åh, så det er du som er kokken? Istedet hørtes det ut som: Oh, so you're the cock' ..................

JEG MÅTTE LØPE VEKK.

Unnskyld mamma, du sa jeg ikek skulle fortelle det videre. Men det var f*** meg noe av det festligste jeg har hørt EVER.

HAHAHA ! :roflmao::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Lo høyt!

Prompehistorier må jo være det beste som finns!!!? :p

(Synes synd på deg i situasjonen da!) :)

Her kommer tidenes BESTE prumpehistorie. FYYYYY F***, det er det VERSTE jeg har vært med på noen gang.

Vi var på leirskole. Ja, heldigvis er det lenge siden, men vi snakker om det enda... grøss og gru..

Sitter inne foran peisen hele klassen og hører på en av folkene som bor der som forteller oss noe jeg ikke husker akkurat nuh.. Anyways. Typisk nok.. må jeg fise :p SKIKKELIG. Da snakker vi ikke sånne fiser som gutter tror jenter fiser; med dufter av blomster og sol og sommer, nei, vi snakker SKIKKELIG råtne egg, med litt gammal ost og svette fis. Jeg prøvde å holde den inne, og aaaaakkurat da jeg trodde det verste var over; ....................................... Gikk det hull i ballongen :p

Og den var ikke lite ille heller. HELE rommet stoppet opp, ALLE ble stille, og det stinka MØKK for å si det MILDT: Herregud, jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv. Heldigvis satt jeg nærme peisen og var nok temmelig rød i fjeset fra før av, men jeg er sikker på at jeg gjorde det temmelig tydelig at det var meg.

MEN

min stakkars venninne som satt ved siden av meg, var den som fikk skylda... Heldigvis trodde alle det var henne :D lucky for me :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :roflmao:

Åh, det var deilig å få det ut.. Svart på hvitt xD HAHA :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort nok av pinlige ting, men denne gangen handler det i grunnen ikke om meg, men om tanten min. (Men for all del, dette var pinlig for meg også!)

Jeg var med ei venninne, og tanten min hadde nylig fått med seg at moren hennes hadde skrevet på facebook at hun gledet seg til å bli mormor. Tanten min trodde tydeligvis at moren hennes bare hadde et barn, for hun sier til venninnen min: "Så gøy! Jeg hørte om babyen!" Venninnen min svarer ja, og er glad og godt fornøyd, helt til tanten min ser nøye på henne og fortsetter med å si: "Jeg ser at magen har begynt å vokse! Hvor lenge har du igjen?" Da er venninnen min plutselig ikke like fornøyd lengre og svarer at det ikke er hun som venter barn, men søstera i Oslo.... Haha, stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har en til..... Men det er så pinlig og ikke for sarte sjeler, så hvis dere ikke tåler litt jentehistorier her, advarer jeg dere til å ikke lese videre.. Men, skal prøve å formulere meg så skånsomt som mulig likevel :p haha

Lå nede på rommet mitt da jeg bodde hjemme, sammen med kjæresten. Hadde vært sammen en 1-2 år og var fortsatt temmelig oppå hverandre :p haha. Well, long story short, sov bare med hvite sokker på, ja, jeg vet, temmelig kledelig etter kveldens økt. Vet ikke hvorfor, det bare ble sånn. Anyways, så hadde jeg regnet med å få besøk av tante rød en gang snart, men tenkte ikke noe særlig over det.

Våknet neste morgen, og måtte veldig på do. Kjæresten skulle til å reise seg for å bli med, mens jeg hadde kommet meg opp og syns det var rart at jeg følte meg så rar. Oi, tenker jeg. Mensen. Nei...?

Long story short, jeg har aldri sett hvite sokker SÅ røde og jeg skal ALDRI igjen sove bare med sokker og jeg skal ALDRI mer undervudere mensen, for den kommer på de mest TEITE tidspunkter.

Min stakkars, forsåvidt også, nåværende mann har ALDRI ledd så mye, og jeg tror jeg ødela noen mageruter for han... De må ha gått i stykker, har aldri vært så flau og han har ALDRI hatt det så morsomt på min bekostning....

Gode tider, Herkules , eller hva syns du ............... ? :blush: ........ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort nok av pinlige ting, men denne gangen handler det i grunnen ikke om meg, men om tanten min. (Men for all del, dette var pinlig for meg også!)

Jeg var med ei venninne, og tanten min hadde nylig fått med seg at moren hennes hadde skrevet på facebook at hun gledet seg til å bli mormor. Tanten min trodde tydeligvis at moren hennes bare hadde et barn, for hun sier til venninnen min: "Så gøy! Jeg hørte om babyen!" Venninnen min svarer ja, og er glad og godt fornøyd, helt til tanten min ser nøye på henne og fortsetter med å si: "Jeg ser at magen har begynt å vokse! Hvor lenge har du igjen?" Da er venninnen min plutselig ikke like fornøyd lengre og svarer at det ikke er hun som venter barn, men søstera i Oslo.... Haha, stakkars!

Hahah, auch! Den der svir litt tror jeg. Presterte noe lignende her før jul.. Hun ene på jobben var gravid og hadde termin i begynnelsen av november. Samme kvinnemenneske kommer innom jobben 1,5-2 uker etter termindato (skal nevnes at hun hadde på seg stor ytterjakke/kåpe), og det første som detter ut av meg når jeg ser henne er: "Næmmen, Noreen! Har du ikke født enda?! :eek:". Og joooda.. Det hadde hun. Ble noen jævlig lange sekunder med pinlig stillhet (var en del folk som stod rundt), og jeg måtte prøve å ro meg ut av det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig for mye forskjelligt, men plukker ut et par stk.

Satt meg inn i feil bil, som ei tidligere her i tråden, flaut.

----------------------------------------------

Sto i garderoben etter trening, nettopp brukt vasken så ser eg at buksesmekken er oppe, står helt inntil vasken, og begynner å fikle med buksesmekken i det ein annen kommer inn, og da ser det jo ut som at eg nettopp har stått å pissa i vasken.. Han kikka ganske rart ja.

-------------------------------------------------------------

Sto inne i badstua på det lokale bassenget, venta på et søskenbarn av meg som var i dusjen.. Skulle være kødd, hadde ei bøttte med kaldt vann som eg skulle kaste på han. Noen åpner døra, eg kaster, og det var ikkje han....

-------------------------------------------------------------------------------

Eg og ein kamerat gikk imellom Oslo (i nærheten av slottsparken) da vi hadde vært på Batman på kino, klokka var rundt 01.00 på natta, og vi skulle et godt stykke for å møte noen på et utested.

Vi går å ler og snakker, plutselig kommer det ei jente i midten av 20 åra bort og spør om ho kan gå med oss siden ho er for redd til å gå aleine, vi sier selvfølgelig ja, og smiler og hilser.

Går litt bortover, og eg spør bare for moro skyld om ho syns vi så snille ut siden ho spurte, ja det syns ho.

Så klarer ikkje kameraten min å holde seg, å sier noe sånt som "ja, men du veit aldri når vi kommer ut i mørket " (små ler litt).

I det han sier det, så mister hun en voldtektsalarm på bakken, VERDENS MEST PINLIGE ØYEBLIKK, alle kikker rart på hverandre, og vi var nok meir stressa enn ho! Haha.. Så unnskylder ho seg, og sier at ho bare mista den tilfeldig, og at skjønte at han kameraten min tulla haha, alle puster letta ut.. Vi følger ho ditt ho skal, og går videre til vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...