Addict 2 086 4 504 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jobber som gruppetime-instruktør og vi bruker alltid mikrofon under timen. Her om dagen skyndte jeg meg på do rett før timen skulle starte uten å skru av mikken. Festelig... mikken på i salen mens jeg er på do, synger for meg selv og har mini pepptalk til mg selv ....!!!!!! THIS WINS THREAD. 02-snapper, Stephanie F og Ojive 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine 12 006 10 444 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sjekka om han er en fjern slektning? Rundt 50/50 om dere er 6-menninger eller ikke Aner ikke, har ikke sjekka. Men det får i såfall bare være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial 4 349 7 674 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Aner ikke, har ikke sjekka. Men det får i såfall bare være 6menning er latterlig langt ute 8menningen min er visstnok jackie chan... LeanMachine og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cesandberg 185 129 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er ganske så royalt og kongelig å ha seg med, og gifte seg med både fettere/kusiner og tremenninger rundt om i Europa..... Anho og Stephanie F 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.