Gå til innhold

LenaMarie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    245
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LenaMarie

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 18. mai 1998

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ja sjekket litt. Tror du manuellterapi har noen virkning? Har isåfall funnet noen som har timer her så tenkte jeg kunne sjekke det ut evt.
  2. Ah, faen da. Holder til i Tromsø, noe her jeg kunne gått til? Evt hva? Fysioterapeut eller noe annet? Men er du sikker på at det er nerverelatert når det er prikking/bortdovning osv? Legen sa at det bare hørtes ut som at det var noe muskulært, så jeg vet ikke. Men nå har jeg også erfart at mange leger mildt sagt suger.
  3. Hei! Jeg er en jente på 19 år som trener styrketrening regelmessig. På lørdag forrige helg (12.08) trente jeg styrke. etter treningen kjente jeg meg relativt svimmel og rar, og kjente en rar smerte bak i ryggen, omtrent midt på ryggsøylen, omtrent mellom skulderbladene eller litt nedfor. Jeg hadde gjort en øvelse som jeg mistenker har forårsaket denne smerten, hvor jeg holder en vekt fremfor brystet imens jeg går ned og opp (hovedsaklig for å trene bakside lår og korsrygg). Jeg dro til legevakta fordi jeg ble nesten redd for å besvime og det føltes ikke riktig, men han undersøkte meg nesten ik
  4. Den nye questbaren smakte mer som den der brownie-baren, og jeg trodde den skulle smake som double chocolate chunk, bare med mintbiter. Skuffa
  5. Altså, som jeg prøvde å få frem, så er egentlig bare mine mål å bli sterkere, få muskler og gå litt opp i vekt. Jeg har virkelig fått sansen for styrketreninga og godfølelsen det gir meg! Fettprosent og muskelmasse vet jeg ikke så mye om(?) Men er 160 cm fordelt på omtrent 43 kg (veier meg ikke), men prøver for det meste å ligge på plussiden av kaloriene for p både øke i vekt og muskelmasse. Føler meg litt tvunget til å ha et spesielt mål for øyeblikket haha, vet ikke helt hva det det skulke være men Har btw trent i to år snart på treningssenter faktisk! Og ja, hele greia er at jeg startet
  6. Hei! Jeg er en jente på 16 år som gjerne vil ha litt hjelp til oppsett av et treningsprogram. Jeg har trent styrke lenge egentlig, men tok en liten pause nå i sommer pga ble litt lei. Har til nå i sommer jogget litt turer og syklet, samt trent litt styrke hjemme. Målet mitt med treningen er jo egentlig å bli sterkere, og få til øvelser og øke i dem. Problemet mitt er at jeg ble litt lei av det samme. Jeg har tidligere fulgt dette programmet tre ganger i uka: Program A: 2 x 10 - knebøy med strikk 5 x 5 - knebøy (teknikk) 2 x 8 - bulgarsk utfall 3 x 5 - skulderpress 3 x 5 - roing 2 x 1
  7. Lagde den til kveldsmat for noen dager siden, den falt virkelig i smak!! Spiste over halve
  8. Var på overnatting, og vi stekte kyllingfilet i masse smør og krydder med ris, cherrytomater og mais
  9. En boks med cottage cheese, en kvart banan (alt av banan vi hadde som ikke var svart), blåbær og jordbær, litt cashewnøtter + et tonn sukrin... altså, dette var ca kl 8 om morgenen, og jeg var kvalm hele skoledagen
  10. LenaMarie

    Dagens Glade

    Bra treningsøkt + date på lørdag!
×
×
  • Opprett ny...