Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer on topic: Er elendig på å huske navn, men brukbar på ansikter. Problemet er bare at jeg ofte ender opp med å huske at jeg har sett noen før, men har ikke snøring på hvor. Dette har resultert i ørten episoder der jeg ender opp i klein smalltalk med folk som helt åpenbart kjenner meg igjen, mens jeg ikke aner hvor jeg har dem fra. I og med at jeg ikke eier pokerfjes går det ofte opp for dem etter hvert at jeg er helt clueless på hvem de er :p verste var da det skjedde i samtale med ei som viste seg å være en slektning jeg hadde besøkt for ikke så alt for lenge siden...:oops:

Jeg husker ikke ansikter heller, noe som ender opp i en hel del "Ja, vi har hilst før" når jeg strekker ut hånda for å hilse. Tidligere rodde jeg litt, men har begynt å bare innrømme at jeg er sjanseløs på både navn og ansikter, det blir litt mindre awkward..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke ansikter heller, noe som ender opp i en hel del "Ja, vi har hilst før" når jeg strekker ut hånda for å hilse. Tidligere rodde jeg litt, men har begynt å bare innrømme at jeg er sjanseløs på både navn og ansikter, det blir litt mindre awkward..

Jeg er vanligvis ikke så verst, men hilste på samme fyr (minst) to ganger i ett og samme bryllup en gang... Et par mnd senere prøvde jeg fader meg å hilse på ham igjen, denne gangen på fest hjemme hos oss (bekjent av typen det her). Hadde planer om å "pugge" ansiktet hans i løpet av kvelden, men da jeg satt meg ned for å finne ham blant de som satt rundt bordet hadde jeg glemt ham igjen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har sikkert vært borti den her før... Jeg kjører upper/lower program, fredag hadde jeg lower og intervaller. Jeg kjørte veldig hardt på benene, og jeg skulle spurte tabataintervaller etterpå. Det resulterte i at jeg trynet av møllen og fikk MANGE blikk på meg. hahaha, det var FLAUT. Greit at benene mine har sviktet før, men dette var skikkelig awkward MOMENT. Var bare å stikke rett i garderoben, walk of shame... HAHAHAHHAHA

[ATTACH]91797[/ATTACH] resulterte i dette, tatt på søndag, i dag er det verre! haha

post-5345-1444092647769_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok opplevde jeg en situasjon i dag som blir en god hit i diverse samtaler.

Målet var å hente en pakke på en Mix-kiosk. Posten hadde bestemt seg for å sende den til en Mix kiosk i andre enden av byen enn postkontoret, som jeg tilfeldigvis bor rett ved siden av.

jeg har sporingsnummeret på telefonen. Kommer i kassen og viser stolt fram telefonen med det lille notatet. Duden bøyer seg ned og ser på nummeret og begynner å lese høyt for å selv huske 2 tall/bokstaver om gangen. Jeg tenker å gjøre han en tjeneste og flytter telefonen markant opp fra der jeg holder den lavt på disken.

Han får ikke med seg at jeg nå har løftet den opp til en avstand jeg tror han kan lese, uten å måtte flytte seg opp og ned fra skjermen. Den ansatte stamper da trynet ned i telefonen - iPhone - og bruker den regelrett som en nesetørkle.

Forskremt trekker jeg til meg telefonen og den greit store gule busen han har plantet på skjermen tar avsats, seiler gjennom luften og treffer meg på jakken. Greit nok tenker jeg og tørker av busen

...med telefonen!

vi var noe mer forsiktige i neste seanse som var å legitimere seg selv.

Ingen ord ble noen gang utvekslet mellom oss, kanskje best det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et av mine for et par sommere siden. Var hjemme fra USA og "bodde" hos to av kompisene mine ei uke hvor de hadde besøk av noen damer. Vi gikk ut og det gikk meget bra og når vi kom hjem havnet jeg og ei på loftsgulvet.. Selvfølgelig kom vennene opp og prøvde å filme som venner gjør. Vi gikk da inn og kapret et rom og låste døra. Dette funket utmerket og vi holdt på hele natta.

Neste morgen:

Jeg kommer inn i stua nede og faren til kompisene mine ser styggt på meg og klager foran alle at han og dama ikke har fått sove hele natta fordi gille og dama lå å pulte hele natta. Det viste seg at rommet vi havnet på var fint plassert rett over faren. Ble en veldig stille frokost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er sosialt lurt å fortelle hele "hold in stringtruse"historien igjen jeg, men la gå! :D

Påsken for to år siden var vi en jentegjeng som dro på tur til Riga. Vi hadde det storartet, og brukte selvsagt mye av tiden på å shoppe. På den ene undertøysforretningen kom min gode venninne, la oss kalle henne "Ina", over noe så fantastisk som en stringtruse med hold-in. For å gi dere et bilde av hvordan den så ut kan du tenke deg tidenes bestemortruse, som går til midt på magen, men da altså med den effekten at den gjør deg slank og pen. "WÆÆÆ" tenkte vi for oss selv "ENDELIG slipper vi valker over buksene!!!". Derfor gikk vi selvsagt i vei og kjøpte en sånn, i den minste størrelsen vi fant for å få mest ut av hold-in-effekten.

Utålmodig som jeg er klarte jeg ikke å la være å prøve på meg dette vidunderet da vi gikk videre til neste klesbutikk - en fullstappet H&M. Jeg kledde fornøyd på meg trusa, men stusset litt da den liksom var veeeldig smal foran?!

jeg ropte på "Ina" som tittet inn og falt sammen i et latteranfall mens hun hylte at jeg hadde tatt på meg trusa bak frem. Hadde det vært med det hadde det jo for så vidt vært greit - men det var det ikke. For døren til prøverommet hadde gått rett opp da min venninne falt sammen, med det resultatet at hele butikken sto med fin utsikt til meg der jeg var iført en hvit, hold-in-string tatt på bak frem.

Vi kom oss fort ut av butikken etter dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En todelt historie som skjedde samme dag.

En vakker aprildag i 2010, ble jeg trillet i rullestol inn på gynekologisk poliklinikk for å legges inn for alvorlig svangerskapskvalme. Spydd av meg 15 kilo på rundt 4 uker, klarte ikke gå uten å bli svimmel. Så rett og slett forjævlig ut. Og følte meg enda verre. Jeg besvarte en del spørsmål med "Jeg vet ikke. jeg vil dø". Fikk vann.

Dr. Heit gjør litt generelle undersøkelser før han spør om han kan ta inn en student. Greit nok. Inn kommer dr. Enda Heitere i det jeg brekker meg i søppelbøtta. Dr. Heit, må hjelpe meg opp i gynstolen. Jeg brekker meg igjen fordi kroppen ikke er vant til brå bevegelser lenger og han får vannet han ga meg i retur. Så sitter de der, mellom beina mine og snakker om tørre slimhinner og andre herligheter. I evigheter.

Del 2: Jeg husker ikke hva de heter de som "følger" pasientene/dytter sengene rundt på avdelinger, men i allefall var fyren som kom for å trille meg til avdelingen en tidligere one-night-stand.

Graviditet. :love::hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa skulle plukke meg opp på vei hjem fra trening. Jeg var stressa fordi jeg måtte rekke en bursdag. Da jeg så en bil lik min far sin spurtet jeg bort dit. Jeg sklei og smalt hode inn i bildøren. Jeg fortet meg opp igjen og satte meg inn. Jeg begynte å plapre om hvor sinnsykt kaldt og glatt det var før jeg begynte å fortelle om at vi ikke hadde flere tamponger hjemme så vi måtte innom en matbutikk for å kjøpe. Da jeg snudde hodet mitt for å spørre hvorfor han ikke hadde kjørt ser jeg plutselig at det er en mann i 30 årene. Jeg blir dritflau og smyger meg ut av bilen mens jeg beklager meg. Og om ikke det var ille nok, tydeligvis stod dama hans utenfor bilen og lurte på hvorfor han hadde hatt meg i bilen, og faren min satt i sin bil på den andre siden av veien få meter. Jepp.. første måtte jeg forklare meg til mannen om at jeg hadde tatt feil bil, så måtte jeg forklare dama hans hvorfor jeg satte meg inn i bilen hans, så måtte jeg forklare faren min hvorfor jeg kom ut av bilen hans.. Har aldri vært så flau før :cry: Etter det har jeg begynt nå å stirre inn i bilruta for å være 100% sikker på at riktig person sitter i førersetet :whistle:

Hahahahahahahahahaha!!! jeg ler så jeg griiiner!! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager før jeg skulle konfirmere meg var jeg og mamma på vei til et av kjøpesentrene i tromsø for å kjøpe bunadsko. Min kjære bror hadde tydligvis vært en tur på rommet mitt å sett i skoffer, og sladret til mamma om innholdet. I 70 sonen spørr mamma meget pent; ja, så hvilken type prevensjon bruker du og kjæresten?

Jeg vurderte et halvt sekund å kaste meg ut av bilen, men hadde egentlig ikke noe særlig ønske om å dø... Så jeg stammet lavt frem; eeh....ppilla...

Bare noen dager før hadde jeg nektet blankt på at jeg hadde hadt sex med fyrn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager før jeg skulle konfirmere meg var jeg og mamma på vei til et av kjøpesentrene i tromsø for å kjøpe bunadsko. Min kjære bror hadde tydligvis vært en tur på rommet mitt å sett i skoffer, og sladret til mamma om innholdet. I 70 sonen spørr mamma meget pent; ja, så hvilken type prevensjon bruker du og kjæresten?

Jeg vurderte et halvt sekund å kaste meg ut av bilen, men hadde egentlig ikke noe særlig ønske om å dø... Så jeg stammet lavt frem; eeh....ppilla...

Bare noen dager før hadde jeg nektet blankt på at jeg hadde hadt sex med fyrn....

aaah pinlig! Husker også godt første gangen mamma og pappa fikk vite at jeg gikk på pilla. Heldigvis var jeg ikke fanget i en bil slik som du var. Bilen er det verste stedet å være når man blir ubekvem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det er så flaut at det er nesten ikke lov å le engang, selv om det er år og dag siden.

Min mor jobbet tidligere i administrasjonen på et kjøpesenter, hvor jeg av og til var med henne på jobb. Jeg var muligens rundt 7-8 år den gangen, og min mor gir meg litt penger og spør om jeg kan kjøpe nesespray.

Nåh, på dette kjøpesenteret var det to forskjellige ting, som lå på hvert sitt like hjørne, med stort grønt banner over inngangen, med disker like innenfor. De to tingene var apoteket og vinmonopolet.

Så, jeg tar jo en kølapp, som jeg jo trodde man skulle gjøre på apoteket, venter til det blir min tur, og går bort til mannen i kassa og spør om han har nesespray. Det tok litt tid før han spurte om jeg ikke heller skulle ha vært på apoteket...

Det var litt awkward.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg skakk her jeg sitter!

Jeg og ei veninne var på butikken en lørdagskveld, skulle handle inn mat å spise. Lurte på hvor hun ble av, så fant jeg hun ved godtedisken. "SKJOKK å finne deg her" sa jeg. Så snur hun seg...det var ikke veninna mi. I full panikk bare gikk jeg derifra. Det hele ville vært mindre awkward om jeg i det minste hadde klart å stottre fram at jeg trodde hun var veninna mi. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt awkward øyeblikk var vel egentlig pappa's.

For 100 år siden, når jeg var 4 år gammel satt jeg på bussen med pappa. Og der var det en kondomreklame.

Jeg: "Pappa, ka e d der??"

Pappa. "D der e en kondom"

Jeg. "Ja, men ka e d som e inni??"

Hele bussen ble stille og ventet spent på hvordan pappa skulle takle den der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...