Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og en vennine stresset avgårde for å rekke en T-bane i det hun spurte meg om hvor mye klokken var. Jeg tok opp mobilen, sleiket på skjermen, og la den pent tilbake.. (Det blikket hun møtte meg med da jeg så opp er det mest spørrende og forrvirrende blikket jeg har vært borti. Jeg registrerte ikke selv hva jeg gjorde, så når hun fortalte meg det, så skjønte jeg jo hvorfor hun så ut som hun gjorde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en vennine stresset avgårde for å rekke en T-bane i det hun spurte meg om hvor mye klokken var. Jeg tok opp mobilen, sleiket på skjermen, og la den pent tilbake.. (Det blikket hun møtte meg med da jeg så opp er det mest spørrende og forrvirrende blikket jeg har vært borti. Jeg registrerte ikke selv hva jeg gjorde, så når hun fortalte meg det, så skjønte jeg jo hvorfor hun så ut som hun gjorde).

:confused:.... :huh:.. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er når man endelig har våknet nok til å drasse rompa si på badet, og så oppdager at du pusser tenna med pappan din sin tannbørste. Ellers har jeg en tendens til å si navnet til dem jeg hilser på istedenfor mitt eget. Og å glemme at hodet mitt er inne i kjøleskapet før jeg lukker det. Og å stå opp midt på natten å stelle meg for å dra på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt det finnes flere surrehuer i verden! Hilsen hu som ved gjentatte anledninger har pakka ut oppvasktabletten,kasta denne i søpla og kjørt oppvaskmaskinen med innpaknimgspapiret i stedet for oppvasktablett og en gang leita etter telefonen min i et kvarters tid mens jeg snakket i den...:/ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par dager siden lagde jeg brownies og skulle blande ingrediensene med sånn elektisk visp/ handmikser. Så fikk jeg plutselig så sykt lyst til å smake på røra (den så jo så god ut), og stakk like greit fingrene mine nedi der. Glømte selvfølgelig at vispen stod på full guffe..... Skjønte ikke hvorfor det gjorde så j**** vondt, før jeg ser ned i bollen og finner ut at jeg faktisk har vispet fingrene mine(??), og de sitter godt plassert innmellom de stengene.

Klarte ikke bruke handa på et par dager for å si det sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par dager siden lagde jeg brownies og skulle blande ingrediensene med sånn elektisk visp/ handmikser. Så fikk jeg plutselig så sykt lyst til å smake på røra (den så jo så god ut), og stakk like greit fingrene mine nedi der. Glømte selvfølgelig at vispen stod på full guffe..... Skjønte ikke hvorfor det gjorde så j**** vondt, før jeg ser ned i bollen og finner ut at jeg faktisk har vispet fingrene mine(??), og de sitter godt plassert innmellom de stengene.

Klarte ikke bruke handa på et par dager for å si det sånn.....

HAHAHAHAHA

sorry, klarte ikke dy meg :p det hørtes helt dust ut, men også så syyyyyyyyyykt vondt, men også hysterisk morsomt ut fra andre siden av skjermen her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger alltid fra meg mobilen min, og bokstavelig 10 sekunder etterpå blir jeg så j**** sinna fordi jeg ikke kan finne den drittelefonen som alltid bare GÅR sin vei når jeg trenger den .....................................................

Og når jeg skal riste proteinshaken min................ Melk uten lokk.... Å HEI -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...