Gå til innhold

Tarald

Medlemmer
  • Innholdsteller

    794
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Tarald

  1. Helt normalt i forhold til referanseverdier i min egen aldergruppe eller til alle?
  2. Aldri tro på noe som kommer i fra 4chan. Generelt mastrubering har ikke visst noen spesiell effekt på testo nivåer men mindre man fapper 5-6 gang om dag, faktisk det motsatt, sex hvertfall øker teso. as for kreatinet så kan jeg egentlig bare respondere med. Fordi /fit/ humor
  3. Tiwas Skal vi se her, fikk da tilbake testen min her. Fri T 4,6 ig S-testosterone 13. Ingen tegn til revmatiske sykdommer heller, bare en unormal høy ALP som jeg har hatt tidligere. Hadde du kunne gitt meg en spesifikk liste av hva jeg skal teste? jeg skal inn til legen igjen om ikke lenge så kunne tatt den da.
  4. Alt kjøtt stekes i olje, jeg spiser opp i 6 egg om dag og 175 gram med makrell. Jeg tror nokk jeg får i meg plenti og tillegg melk.
  5. Tingen er at jeg har fikset på mye av dette, bare søvn som gjennstår, men får 5-7 timer når jeg jobber i tillegg trener av og til 8 om heldig. Men det kjennes som plenti i blandt. Jeg er sliten og trøtt, men sovner aldri. Kroppen er sterk, men ofte i 2-3 uker oftere og oftere, kjennes det ut som kroppen bryter sammen litt etter litt plage etter plage. Kostholdet er på plass og har vært det i overkant av 2 år nå. Aldri vært underærnert bortsett i fra fødsel. av 4500 kcal er som regel 3400 av disse ekstremt gode kilder protein, karbohydrat og fett(Kylling, egg, ris, glutenfrit
  6. Hei, har tatt blodprøver for revmatiske sykdommer i dag senest, blod prøver tok jeg opp til 1 gang vær månde under tiden av diett, hvor jeg var veldig nøye på hva jeg spiste og kosttilskudd. Jeg var aldri Ekstrem overvektig bare litt ekstra flesk, snakk om 5-10 kg tyngere en de fleste guttene i klassen. Så langt som hvorfor legen ikke har målt hormonfeil på meg vet jeg ikke. Mest sannsynelig for at hun ikke har tenkt det ut selv eller at jeg ikke har nevnt at jeg vil ha det gjort. Men som sagt, tok en hel HAUG med prøver i dag, så du får svar angående dem om kort tid.
  7. Nei, for jeg har ingen lave mineral, vitamin målinger. Det jeg frykter er at jeg har revmatiske sykdom, og generelt dårlig hormon balanse begrunn av fedme under mye av puberteten. Søvn problemer er stam i fra ubegrenset menge med dataspill i tidlig liv etc etc.
  8. har ikke sagt det var feilfritt, men det er ikke nokk til å gjøre hva jeg føler.
  9. Vil ikke si det nei, varierte grønnsaker, gode kilder på karbohydrater, gode kjøtt kilder. etc
  10. Nå har jeg "bulket" i tja 8 månder. regelmessig så er det sundere mat inntak men ofte det blir en sjokolade eller hamburger fordi jeg ikke rakk å lage annet.
  11. Tar nye prøver i dag, hvor jeg tester for litt av vært av overnevnte og litt til. Poster svarene når de kommer. Kjennes ut som kroppen min bryter sammen.
  12. Not smashing deadlift prs with Thomas the tank engine ft biggie smalls Stay plebin' fellas
  13. Skal bare si en ting og det er at feminin og maskulin er har ikke ett fasit svar. Det du syns selv og din egen opplevelse av hva som er maskulint eller feminint er fullstendig din egen mening. Så ikke bry deg om hva venner sier angående det. Gjør hva du føler selv er best. Kanskje litt off-topic fordi TL;DR
  14. I perioder mer enn jeg vil innrømme
  15. noe sier meg du sitter mye på /fit/
  16. Tok noen prøver for litt siden, og det var skrekkelig lavt. Det var på 8!!!!!!!! i fra 17 ...
  17. Ser ikke noe galt i å ha ett langsigti mål om størrelse og fysikk. Er fult klar over at det blir å ta noen år og arbeidet er jeg klar til å putte inn 1 år and counting so far
  18. Repper ganske fint 145 kg 6 ganger, men har vært vekke i fra markløft i 4-5 uker :/
  19. 3. Du legger ikke stangen død mellom hver rep - mister spennet helt om jeg gjør dette. 4. Du løfter for lett. - sliter med tohantric innflamasjon 5. Du lener deg overdrevent langt tilbake på toppen. - hvor og når skal jeg stoppe? 6. Du har VVS(Vertical Video Syndrome) Clearly I'm the one filming right?
  20. Eat CLEN, TREN hard, for å oppnå dette?
  21. Hva er bra, hva er dårlig, hvordan fixer/styrker jeg det?
×
×
  • Opprett ny...