Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

HAHAHAHAHA

sorry, klarte ikke dy meg :p det hørtes helt dust ut, men også så syyyyyyyyyykt vondt, men også hysterisk morsomt ut fra andre siden av skjermen her :p

Haha, ja, er fortsatt helt uforståelig for meg hvordan jeg faktisk kunne være så dust. Men føler eksamensstress funker som unnskyldning på alt, så jeg kjører den! Tipper ansiktet mitt så ganske interessant ut i det øyeblikket jeg oppdaget det da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja, er fortsatt helt uforståelig for meg hvordan jeg faktisk kunne være så dust. Men føler eksamensstress funker som unnskyldning på alt, så jeg kjører den! Tipper ansiktet mitt så ganske interessant ut i det øyeblikket jeg oppdaget det da... :)

Skulle jeg sett video av :p Håper handa di er litt bedre nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par dager siden lagde jeg brownies og skulle blande ingrediensene med sånn elektisk visp/ handmikser. Så fikk jeg plutselig så sykt lyst til å smake på røra (den så jo så god ut), og stakk like greit fingrene mine nedi der. Glømte selvfølgelig at vispen stod på full guffe..... Skjønte ikke hvorfor det gjorde så j**** vondt, før jeg ser ned i bollen og finner ut at jeg faktisk har vispet fingrene mine(??), og de sitter godt plassert innmellom de stengene.

Klarte ikke bruke handa på et par dager for å si det sånn.....

Det har jeg gjort også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3
For et par dager siden lagde jeg brownies og skulle blande ingrediensene med sånn elektisk visp/ handmikser. Så fikk jeg plutselig så sykt lyst til å smake på røra (den så jo så god ut), og stakk like greit fingrene mine nedi der. Glømte selvfølgelig at vispen stod på full guffe..... Skjønte ikke hvorfor det gjorde så j**** vondt, før jeg ser ned i bollen og finner ut at jeg faktisk har vispet fingrene mine(??), og de sitter godt plassert innmellom de stengene.

Klarte ikke bruke handa på et par dager for å si det sånn.....

Noe liknende har skjedd med meg og stavmikser! Den var ikke på, men klarte å skru den på med den ene fingeren inni (skulle rense den eller noe sånt). Halvveis besvimelse og nesten avkuttet finger :whistle: Blir fortsatt mobbet av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Glemmer til stadighet hva jeg skal ha i kjøleskapet. Så må jeg tilbake til felleskjøkkenet for å finne ut av det :p

Det versta var nok i fylla. Bodde i studentblokk og skulle besøke en kompis som bodde i etasjen under meg. Banka på gangdøra og lagde et helvetes leven, før jeg ringte og lurte på hvor i pokker han var. Døra var låst. Han så meg ikke sa han, og han sto nå i døra.

Jeg hadde gått til feil blokk.

En annen gang prøvde jeg å låse opp døra til min hybel -- men det var feil dør. Endte opp med å sove på en sofa. Neste dag fant jeg ikke igjen nøklene mine, og klagde meg fælt over det. Hvor pokker er de nøklene?! Jeg får stikke på utestedet og sjekke om jeg har mistet dem der....

--Errr... er det ikke de som står i døra til den dama....?

:facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før i dag satt jeg å leste igjennom denne tråden, lo så tårene sprutet og tenkte at jeg helt sikkert kunne skrevet masse her selv...

så gikk jeg på kjøkkenet for å lage middag, åpnet kjeleskapet, dro ut jerngryta og kom på akkuratt (nesten) i tide at det jo sto en jernpanne forran!

nøkket til meg den nærmeste foten, endte opp med å klemme tuppen av stortåa mellom gulvet og jernpannen..

typ, utenfor neglen...

bannet og flirte samtidig, det er så typisk meg,- også rett etter jeg leste denne tråden!!

så nå har jeg et nydelig blåmerke helt på tuppen av tåa... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillkrydder på havregrøten og kanel på biffen. ALLTID. Dumme hindu som ikke lager krydderbokser man kan se forskjell på:(

Jeg klarer alltid å åpne feil åpning på kanelboksen, så jeg ender opp med å drukne havregrøten min i kanel :facepalm: også er det alltid like gøy når jeg glemmer å skru igjen toppen på imsdalflaska mi med sportstut. Klemme+helle=nydusjet overkropp/ansikt. Det var dritgøynår det skjedde på jobb en gang(jobber i parfymeri....) :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh man.... kjøleskap-ulykker ja.... Var litt kjipt når jeg åpna kjøleskapet, og en hel pakke med 12 egg, brunost, en bolle med salat, hvitost, og diverse andre ting, dundret rett i gulvet... 12 knuste egg over alt....

Jeg kan le av det nå, men når det skjedde ble jeg så forbanna at jeg bare rydda opp det aller verste og dro rett på trening for å få ut litt (les: jævlig mye!!) aggressiv energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-kjøretur med ei venninne en søndagsettermiddag. stoppet i et lyskryss.. "ehm Tuva?" ...det var grønt lys. (og biler bak)

-var på klassetur på ungdomsskolen. det var mørkt i rommet, og jeg skulle ta en slurk av julebrus-flaska mi(les: glassflaske) bomma litt med flaska(det var jo mørkt i rommet!) og slo heller ut fortanna mi.:jimlad:

-var på lan, rimelig zombie, så skulle jeg ta meg et glass vann. tok opp glasset og åpnet munnen for å drikke. Helte vann i fanget på meg selv jeg, for glasset holdt jeg bare opp foran ansiktet:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på jobb 08:00

Steller i stand ei tønne med kaffe

Kaffetrakteren lager ikke kaffe

...Før et samlet team av kollegaer 2timer og 22minutter senere finner ut at lyset på "på-knappen" er øddelagt og at noen (les meg) aldri engang slo på trakteren.

now_that_was_not_what_i_expected_33.gif

Se det på den lyse siden; at de alle stiller opp og investerer tid i deg viser jo bare hvor høyt de setter morgenkaffen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist fredag kom jeg ut av butikken og vandrer i retning bilen samtidlig som jeg begynner å skal låse opp bilen litt på avstand. Fungerer ikke. KOmmer helt frem til bilen og den låses fortsatt ikke opp. Begynner banne og rykke litt i dørhåndtaket samtidlig som jeg presser febrilt på låsknappen. Så oppdager jeg at det ikke er min bil. Totalt forskjellig modell og farge :facepalm:

Senere den samme kvelden oppdager jeg at kjøttbiten som ble igjen etter middagen fortsatt ligger i stekepannen og pakker den derfor pent i en plastikpose og legger den i kjøleskapet. Litt senere ser jeg at kjøttbiten fortsatt ligger der, wtf?! Men jaja, jeg pakker den (igjen!) inn og åpner kjøleskapsdøren og det første jeg ser er mobiltelefonen - pent pakket inn i plastik! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...