Gå til innhold

Ole-Morten

Medlemmer
  • Innholdsteller

    207
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Generelt sett gå ned i fettprosent er nok veien.
  2. Haha, 250gr cheeseburger med en cola. Ikke den beste frokosten, men ble pers på trening idag anyways!
  3. Jeg spiser ingenting kan til nød ta meg en vann. Deilig å ikke måtte døtte noe inn i kjeften hele tiden.
  4. Er det ikke sånn at jo breiere du tar jo mer tar det på latsen og jo smalere så tar det mer på biceps? Hvis du skjønner hva jeg mener.
  5. Ligger nok noe i det. Jeg trener kun i svart og får bare dårlige resultater.
  6. I løpet av to og et halvt år har jeg logget 553 dager. Og har i gjennomsnitt hatt 8 timer og 3 min med søvn. Så kan være rimelig sikker på at jeg får i meg rundt 8 timer + med søvn hver dag!
  7. Hi. Har fått beskjed på jobben om at jeg skal begynne å jobbe rotasjon fra og med 7. Mai og utover. Noe som setter en liten støkk i treningen min. Jeg tenkte som så å kjøre egenvekts trening i de 12 dagene jeg er på jobb og kjøre tungt når jeg først kommer hjem igjen 5 reps eller lignende. Treningsbiten hjemme bør jeg nok greie å sette opp selv. Men jeg trenger hjelp til det med å kjøre egenvekts trening. Har aldri gjort det før, men jeg vet det er mulig å få gode resultater på det. Noen som har noen tips/tanker mht øvelser og sånt? Noen øvelser jeg vet om så langt: Chins Pullups
  8. Tar vel normalt 2-3 dager. Du har det nok i løpet av neste uke
×
×
  • Opprett ny...