Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

Innimellom så hender det at jeg våkner midt på natta. Titter på klokka, også står det f.eks 01.52. Så ligger jeg der og funderer, på hva det tallet egentlig betyr, for der og da greier jeg ikke å koble hva klokka er, i forhold til det betyr at jeg må stå opp eller ei... Etter noen minutter pleier jeg omsider å koble at "Vent litt, det er jo midt på natta, jeg skal ikke opp før sju!" Men det er rart hvordan hjernen fungerer dårlig på nattestid, den greier ikke å sette sammen tallene, og hva de har å si for når det er på døgnet der og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I eksamenstiden sliter hjernen min noe voldsomt, spesielt på rutineoppgavene. Sånn for eksempel å ta håndsåpe på tannkosten istedenfor tannkrem... Takk gud for at jeg lukta at "tannkremen" min lukta bringebær istedenfor mynte...

Eller omvendt; vaske hender med tannkrem:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse.

Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is).

Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! o_O:giggle::facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse.

Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is).

Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! o_O:giggle::facepalm:

hahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse.

Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is).

Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! o_O:giggle::facepalm:

hahahahahahahahahahahhahahahahahha jeg ler!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- står i min logg, men hadde skrudd på feil plate, så en tom kasserolle var blitt varm. Men i mitt hode er tom og ubrukt kasserolle det samme som ikke varm. Jeg hadde feil. Har to fine brennmerker på to fingre....

- det er kveld, forsøker legge det miste husmonsteret, så jomer i hele gata av og hyl og skrik. Da ringer det på døre, flere ganger. Tenker mer og mer irritert at den som ringer på må da fatte at ingen åpner, jeg skal legge unge! Til slutt åpner jeg, i stygge utvaska joggebukser, håret til alle kanter, sprengrød i ansiktet. En beskjeden nabo vil bare påpeke at nøklene står på utsiden, hele ettermiddagen og kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd! Ler skikkelig godt her =D

Jeg trente på senteret på tirsdag, og skulle fylle på vannflaska mi. Den var nesten tom, så jeg tenkte jeg kunne drikke opp resten. Saken var bare at jeg allerede hadde tatt av toppen, og greide derfor å helle alt nedover meg. *kremt* veldig glad for at ingen la merke til det :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet da i natt. Og jeg ante ikke hvor jeg var... Hele rommet var svart, jeg hadde ingen aning på hva som var i rommet, hvor rommet var hen i verden, eller hvor stor senga jeg lå i var, eller hvor i huleste mobilen min var... Det slo meg ikke før jeg omsider fant telefonen og så klokka, at jeg var i mi ega seng på hybelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Snakket med en fyr som hadde vært på ferie i portugal, og presterte å si at "åh, jeg har også lyst til å feriere utenfor Europa!"

"Hæ, er ikke Sri-Lanka en øy utenfor Mexico?"

"Ligger ikke Hellas under Belgia et sted?"

"Åh, pappa! Den italienske bilen har 'VI' som regionsmerke - da er den sikkert fra Vienna!!" ".. Ina? Det er hovedstaden i Østerriket."

For å si det sånn, så er ikke geografi greia mi, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...