Jump to content

Oai

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  1. Følger med, er også veeeldig nysgjerrig på svaret på det første spørsmålet!
  2. I see the point, likevel, hun er ikke hovedfaktor for min inspirasjon, det finnes utrolig mange andre bedre eksempler på før og etter bilder, jeg vet det. Dette var bare et bilde jeg kom over i farta, legger ikke mer i det enn det.. Er forsåvidt bare hun som kommer til å bli lei seg når hun ser seg selv i speilet og ser at hun ikke er lik photoshopbildet hennes .. Disse to er virkelig inspirasjon for meg og noe som er oppnåelig, etter _noe_ arbeid vel og merke... .
  3. Jeg bryr meg forsåvidt ikke om hun har photoshoppa hoftene sine eller ikke, se på armene, se på skuldrene, se på ass'en... Det er bevis på at ting går an, at ting kan forandres, bygges på, strammes opp. Det inspirerer meg...
  4. Oai

    BETAflauser

    HAHAHAHA "Hey girls, did you know... That the smaller your boobs are, the closer i get to you heart?" Sorry, men den lo jeg altfor høy av!
  5. Vingummibamser, sånne røde lepper, eller jordbær med sukker på fra smågodt, fanta exotic, kald hermetisk fersken! Og noe jeg randomly fant på, sjokolade- eller vaniljeis (med sjokolade flak i) med browines og knust smash! Altfor, altfor godt!
  6. Oai

    BETAflauser

    Denne tråden er vond å lese igjennom, virkelig vond...
  7. Ja, jeg også, men er det sånn at man bruker forskjellige muskler da eller? Når det gjelder hip thrust, spiller det noe rolle hvor høy benken eller det man hviler seg på er?
  8. Spørsmål: Hva er forskjellen på hip thrust og gluten bridge? Og hvis det bare er en liten forskjell på øvelsene er det en måte å gjøre de to på slik at de blir mer forskjellige?
  9. Høyde:167cm Bryst:91cm Midje:69cm Rumpe/Hofter:97cm
  10. En annen ting du kan gjøre som jeg har lært etter å ha danset noen år, er å tenke på at halebeinet skal peke nedover... Så skuldrene bakover, brystet frem og halebeinet nedover og ikke bak. Du trenger ikke å overdrive det, bare tenk på at du skal rette deg opp
  11. Er selv veldig svaj i ryggen og for meg har det hjulpet å styrke opp korsryggen og magen... Mageøvelsen jeg gjør er i slynge, bare pass på at du ikke svajer ryggen når du går tilbake i startposisjon så kommer du ikke til å oppleve noen knekk i ryggen :
×
×
  • Create New...