Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

Tok feil av tannkrem og barberskum og tok en god klatt tannkrem i hånda og skjønte ikke hvorfor det ikke begynte å vokse med det første. Men fant ut av det før jeg begynte å male trynet med det heldigvis. Men når jeg så skal pusse tennene litt senere samme morgen hadde hjernen tydeligvis bestemt seg for å bytte om helt på de 2 beholderene. Så blei en fin liten klatt barberskum på tannbørsten. Var ikke så heldig at jeg skjønte hva jeg hadde gjort før den var i munnen og i full gang med pussinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok feil av tannkrem og barberskum og tok en god klatt tannkrem i hånda og skjønte ikke hvorfor det ikke begynte å vokse med det første. Men fant ut av det før jeg begynte å male trynet med det heldigvis. Men når jeg så skal pusse tennene litt senere samme morgen hadde hjernen tydeligvis bestemt seg for å bytte om helt på de 2 beholderene. Så blei en fin liten klatt barberskum på tannbørsten. Var ikke så heldig at jeg skjønte hva jeg hadde gjort før den var i munnen og i full gang med pussinga...

Haha, ble vel i allefall kvitt "morgenpelsen" på tenna da.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laget pannekaker idag, og har gjerne både visp og ause i røra for å lettere blande inn evt mer melk eller mel helt i starten av stekinga. Så hiver jeg vispen i vasken og steiker for full maskin. Det samme skjedde idag, men når jeg skulle helle på røre for en ny pannekake sto jeg der med vispen i hånda.... dumme hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er zombie om morgenen, så våtfóret katta får til frokost (og lunch, hu sparer litt) havna i termokoppen dama bruker til kaffe eller te på vei til skolen. (I mitt forsvar kan snev av lavt blodsukker ha vært en medvirkende faktor, men alikevel... hu spurte meg til og med hva i alle dager jeg drev med, hvorpå jeg bare stoppet opp og så forvirret på henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hahahaha, jeg elsker denne tråden. MOOOOOOAR!

En gang satt jeg og gamet og var ganske konsentrert. Hadde henta meg to glass med drikke; et glass med fanta og et glass med sjokolademelk. Jeg er, i mitt eget hode, 110% sikker på at jeg løfter fanta-glasset mot munnen, og jeg sitter selvfølgelig også helt i min egen verden og spiller. Overraskelsen er med andre ord stor når jeg plutselig får MELK i munnen når jeg forventer Fanta, og i løpet av et millisekund rekker jeg å tenke "DENNE BRUSEN ER MUGGEN OG DÅRLIG WTF" så jeg bare HØØØRGH brekker meg og bare gaper så all melka renner ut over bordet og meg generelt.

loading.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, jeg elsker denne tråden. MOOOOOOAR!

En gang satt jeg og gamet og var ganske konsentrert. Hadde henta meg to glass med drikke; et glass med fanta og et glass med sjokolademelk. Jeg er, i mitt eget hode, 110% sikker på at jeg løfter fanta-glasset mot munnen, og jeg sitter selvfølgelig også helt i min egen verden og spiller. Overraskelsen er med andre ord stor når jeg plutselig får MELK i munnen når jeg forventer Fanta, og i løpet av et millisekund rekker jeg å tenke "DENNE BRUSEN ER MUGGEN OG DÅRLIG WTF" så jeg bare HØØØRGH brekker meg og bare gaper så all melka renner ut over bordet og meg generelt.

loading.jpg

Slikt man skulle hatt video av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright, tror jeg akkurat lagde et lite bidrag her. Det er litt sært, men sånn fungerer jeg. Ligger på sofaen med mobilen til lading. Finner ut at om jeg hviler toppenden av mobilen på underleppa og holder andre enden i laderen kan jeg styre den rundt som et romskip med underleppa. Etter litt leking finner jeg ut at jeg skal teste maksfarta på doningen og skyter underleppa ut som en grinete treåring og drar den inn kjapt som fy. Ender selvfølgelig med at jeg kliner mobilen inn i fortanna og blir sittende lure på hva faen jeg driver med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...